Hoop het ook niet voor jequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tha fuck. Nou ik hoop niet dat dat bij mij zo is.....
Ik kreeg een dreigpm en hoorde dat het een stalker is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, hoezo vraag je dat? Heb je inside information? Zo ja, care to share
?
Mja ik mag het dus maar voor 1.5 weekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pammetjes zijn verslavender (als je het dus voor langere tijd nodig hebt), je hebt er steeds meer van nodig en zijn schadelijker dan wiet. So I'm told by mine
Spannendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kreeg een dreigpm en hoorde dat het een stalker is.
Dat zou voor mij dus niet voldoende zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja ik mag het dus maar voor 1.5 week
je hebt gelijkquote:
Net alsof je me kunt tillen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog 1 keer Royke en ik flikker je de zee in he
Het is net meth joh, na één keer ben je al hooked.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja ik mag het dus maar voor 1.5 week
whahahaquote:
Boh gaat dit over wie ik denk dat het gaat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
krokodil is fijnerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is net meth joh, na één keer ben je al hooked.
Nja ik merk het vanzelf welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dus niet voldoende zijn
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet de partners aangesproken ofzo?
Oh shit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is net meth joh, na één keer ben je al hooked.
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh gaat dit over wie ik denk dat het gaat?
Zo ja, SAMZZ NIET DOEN!!!!!
al dat gepraat over blowenquote:
Klinkt als een fijne vent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Ik zou het ook niet doen hoor maar er zijn echt meer dan genoeg mensen die dat wel doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |