alles goed?quote:
JUST SAY WHEN!!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch. Ik sta nog open voor olieworstelen. Bucketlist.
Vind ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben er best wel boos door. Ik vind elke dag één wijntje niet verslaafd of drie keer in de week een paar shotjes wodka. Kutwijf.
Ik ben nogal sceptisch wanneer iemand zegt nooit een FOK!er te hebben gemeetquote:
Zij mag vast niet drinken van haar vent. Gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben er best wel boos door. Ik vind elke dag één wijntje niet verslaafd of drie keer in de week een paar shotjes wodka. Kutwijf.
Verslaafd ben je pas als je elke avond een kratje bier weg kunt drinkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haar jurk.... Fuckkkk. Durfde haar niet mee naar boven te nemen voor mijn inloop kledingkast. Ik ben er zelf heel trots op maar niks daarvan is zelfgemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nog steeds wel hoor
mja klopt maar goed sommige mensen hebben meer tijd nodig om ergens te wennen he
ik vond het al heel wat dat ze mee wou
quote:
Ik kan het niet bijhoudenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik net, dat was missB.
Wel lezen he
Nee, verslaafd ben je als je niet zonder kan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Verslaafd ben je pas als je elke avond een kratje bier weg kunt drinken
Nee haha maar al vier jaar nachtmerries.quote:
Bij mij in Emmen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
die bbq meet met dw en lovely lady enzo
Ja met mij wel, beetje nat buitenquote:
Kan niet, NS is lastigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Arnhem?
[..]
Owen?
[..]
Lijkt me een prima date!
[..]
Dat is hier om de hoek!
[..]
Arme meid, dat valt op te lossen
WTquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
Maar de beste die ik gemeet heb blijft toch wel WT.
Ook al is die dan mannelijk.
Wat een baas is dat.
whahahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haar jurk.... Fuckkkk. Durfde haar niet mee naar boven te nemen voor mijn inloop kledingkast. Ik ben er zelf heel trots op maar niks daarvan is zelfgemaakt.
Een kratje gaat niet lukken elke avond.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
hahaha okquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nogal sceptisch wanneer iemand zegt nooit een FOK!er te hebben gemeet.
Oh dat is vervelendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee haha maar al vier jaar nachtmerries.
Oh schat, met jou wil ik veel meer doen dan alleen olieworstelenquote:
ja diequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij in Emmen?
Dat was wel episch ja
Nou zullen we iets ondernemen?quote:
En terechtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT! Ik ben een beetje verliefd op hem
.
Pics!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij in Emmen?
Dat was wel episch ja
Iedereen,quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT! Ik ben een beetje verliefd op hem
.
Ja en bad en olie dan? Als het heet is wel, doen we het in mn tuin?quote:
Dat zal best.quote:
Ik vraag dan 'hoe?', jij zegt dan 'ik kom wel jouw kant op' en ik zeg dan 'oké'. En vervolgens gebeurt er niks. Ik ken datquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Arnhem?
[..]
Owen?
[..]
Lijkt me een prima date!
[..]
Dat is hier om de hoek!
[..]
Arme meid, dat valt op te lossen
mwah gaat wel beetje saaie dag gehad op werkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja met mij wel, beetje nat buiten![]()
En met jou alles goed?
Wanneer is die meet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en bad en olie dan? Als het heet is wel, doen we het in mn tuin?
Heb ik niet meer.quote:
Nou, dan heb je toch FOK!ers gemeetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
hahaha okalleen single meets gedaan
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh schat, met jou wil ik veel meer doen dan alleen olieworstelen
Mja ik zei ook dat ik wel eens geblowd had. Nou dat was pas verslavend zei ze en hoe kon ik me dan druk maken over de verslavende werking van temazepam. Voel me eigenlijk best op mn pik getrapt. Als ik die had dan. Ik blow eens in de twee maandenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij mag vast niet drinken van haar vent. Gewoon jaloers.
Dank dank. Ik ben gwwoon normaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dat eerste is niet zo bijzonder hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet meer.
Laat ik het zo zeggen, Mono in den blote kont, 15 man die bleven slapen, skinnydippen in de nacht terwijl het onweerde, hamburgers en sate die in het zwembadje dreven, lege flesjes bier in de schutting.![]()
Oh en tietenbijten
ik heb geloof ik nog een paar fotos weet niet zeker moet ik effe kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet meer.
Laat ik het zo zeggen, Mono in den blote kont, 15 man die bleven slapen, skinnydippen in de nacht terwijl het onweerde, hamburgers en sate die in het zwembadje dreven, lege flesjes bier in de schutting.![]()
Oh en tietenbijten
Opblaasbadje toch!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en bad en olie dan? Als het heet is wel, doen we het in mn tuin?
Was jij niet bij de Singles meet in Utrecht een jaar of drie, vier terug?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij heb ik van de mensen hier nog nooit iemand gemeet zo ver ik mij herinner
Hoezo niets te doen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah gaat wel beetje saaie dag gehad op werk
Tegenwoordig doet ie dat niet meerquote:
Kost vast hoop centjes. Zou wel een op maat korset willen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahahanou ja als je ooit wat gemaakt wilt hebben moet je bij haar wezen
zoals ik al zei mijn jurk heeft ze ook gemaakt
Geen pics. Wat ben jij voor een rare?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet meer.
Oh en tietenbijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |