Korte samenvatting : nopequote:
Ochtendmens.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:10 schreef yats het volgende:
Sodeju, ik dacht dat ik een nachtbraker was, maar ik was niet de enige blijkbaar.
Wat is OKCupid?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:
Tinder eraf geflikkerd, te weinig matches. Ja vooral matches van (sex)datingsites.
OKCupid gaat beter qua matching dus ga ik daar mee verder.
Van origine Amerikaanse datingsite die nu ook een app er bij gemaakt heeft. Kan je ouwehoeren op je tablet of smartfone.quote:
Ik gebruik ook allang geen Tinder meer, dus misschien even dit dan checken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van origine Amerikaanse datingsite die nu ook een app er bij gemaakt heeft. Kan je ouwehoeren op je tablet of smartfone.
Ik heb mijn profiel verwijderd en de app van mijn telefoon gehaald. Alleen in het begin wat matches, sinds dien niets meer op een paar datingprofielen na. Ik ga OKCupid eens een kans geven. Ben echter bang dat dat ook niets wordt. Vrouwen hoeven me blijkbaar nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:
Tinder eraf geflikkerd, te weinig matches. Ja vooral matches van (sex)datingsites.
He feer, gisteren nog oranje gekeken?quote:
Agreed, wat voor berichten stuur jij op okcupid?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:
Wat een rare vraag. Natuurlijk.quote:
Had gekund dat je de dans der triestheid ontsnapt was, maar helaas dus.quote:
Wil je een serieus antwoord?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:19 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, wat voor berichten stuur jij op okcupid?
Advies is altijd welkom. Okcupid en tinder lopen bij mij qua 'resultaat' redelijk gelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord?
Wat is dit nu voor een vraag?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Advies is altijd welkom. Okcupid en tinder lopen bij mij qua 'resultaat' redelijk gelijk.
Maar verder yats, geen magische zinnen of woorden, sorry.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Advies is altijd welkom. Okcupid en tinder lopen bij mij qua 'resultaat' redelijk gelijk.
Volgens mij praten we over iets anders. Zie DMquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat dacht je van interesse tonen? Het is maar een idee
Je hoeft geeneens met onzin verhalen aan te komen zoals Silenus maar het kan helpen...
Gewoon een kwestie van minder likenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:19 schreef SiIk het volgende:
Zo, van 174 naar 100 matches. Geen zin om er nog meer weg te doen nu.
60 van de 74 die ik heb weggedaan heeft kanovinnie geliket toen ie m'n telefoon te pakken hadquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van minder liken
Bizar veel matches. Ik heb er welgeteld 3.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
60 van de 74 die ik heb weggedaan heeft kanovinnie geliket toen ie m'n telefoon te pakken had![]()
Wat er dan nog overblijft vind ik wel meevallen voor een ruim halfjaar op Tinder. Helemaal aangezien 90% wat ik like ook wel een match wordt.
Dat is het verschil tussen (de meeste) mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:01 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Bizar veel matches. Ik heb er welgeteld 3.
Toegegeven ik doe ook niets meer met tinder, maar ik heb een paar weken geleden honderden foto's doorgeklikt.
Knallen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Seksdate via tinder... Als maagd.
Wat nu?
Je 30cm ergens anders in stoppen dan een stuk plastic.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
Gewoon doen. Niets mis met een seksdate. Genoeg mensen zoeken dat (via tinder) maar vinden het niet, jij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
Ga er maar niet vanuit, jou kennende.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
Had ik ook, daarom mee gekapt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:01 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Bizar veel matches. Ik heb er welgeteld 3.
Toegegeven ik doe ook niets meer met tinder, maar ik heb een paar weken geleden honderden foto's doorgeklikt.
Vraag je dit nou echt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:40 schreef Grielen het volgende:
Bij mij verdwijnen er heel veel matches in aantal, ik denk hele oude matches die hun profiel verwijderenSorry, kanovinnie had je 4 maanden terug geliked, maar je zei nooit wat en ik vond je eigenlijk niet leuk genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Hoe heb je dat als maagd geregeld?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat nu?
Vlaggenroof en Dima?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit, jou kennende.
Derde x maar? Overkwam mij continu..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:45 schreef rvi007 het volgende:
Derde keer al deze week dat ik per ongeluk of uit nieuwsgierigheid iets swipe met enkel groepsfoto's en tot de conclusie moet komen dat het de minste mooie op de foto is... Vraag me af en toe af wie die dames voor de gek proberen te houden, zichzelf of mij :/
Bullshitquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sorry, kanovinnie had je 4 maanden terug geliked, maar je zei nooit wat en ik vond je eigenlijk niet leuk genoeg.
ik lag al die tijd siIk te batsen hihiquote:
Knap wel. Ik kan nooit 2 dingen tegelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik lag al die tijd siIk te batsen hihi
Oh. Dan zijn wij geen match (geweest)quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goede, mannelijke manier van lachen?quote:
Kan ik alleen in je oor fluisterenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goede, mannelijke manier van lachen?
Oeh, smooth dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan ik alleen in je oor fluisteren
Hoax, een man die tijdens de seks nog ergens anders aan kan denken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik, ik volg dan ook lessen bij een echte prof.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, smooth dit.
Yats, hier kun je wat van leren.
Dus nu mag ik aan je kaneelstokje sabbelen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, smooth dit.
Yats, hier kun je wat van leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, viel mij ook al op, al vind ik het ook wel weer handig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Heel veel mannen @chrijven hoe lang ze zijn. Is dat een nieuwe trend? Is dat iets dat zooo belangrijk is?
Bedoel als je 1.70 bent ofzo snap ik t nog wel of als je ruim 2 meter bent. Maar verder..
Lelijke dame daten en dan met die knappe vriendin van hen vandoor gaan :pquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:45 schreef rvi007 het volgende:
Derde keer al deze week dat ik per ongeluk of uit nieuwsgierigheid iets swipe met enkel groepsfoto's en tot de conclusie moet komen dat het de minste mooie op de foto is... Vraag me af en toe af wie die dames voor de gek proberen te houden, zichzelf of mij :/
tja mij maakt t zelden echt uit. Maar zag t ineens bij iedereen. soms echt als enige tekst.. dan valt t wel opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook al op, al vind ik het ook wel weer handig.
Ben jij op Tinder net als op FOK!, eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, ik volg dan ook lessen bij een echte prof.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dus nu mag ik aan je kaneelstokje sabbelen?Sorry, liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben jij op Tinder net als op FOK!, eigenlijk?
Vanwaar de twijfel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:53 schreef UnicornFarts het volgende:
Kusjekroel voor moblo
Ontopic: Maandag dan toch maar weer een Tinderdate, aan de ene kant twijfel ik nog steeds maar aan de andere kant het kan geen kwaad
Hij was in het begin echt extreem slijmerig, ik hou daar niet zo van.quote:
Klap voor zijn smoel als hij begint te slijmen. Dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij was in het begin echt extreem slijmerig, ik hou daar niet zo van.Op app doet hij dat nu wel minder. Verder is het wel een leuke vent
Werkt dat ja?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klap voor zijn smoel als hij begint te slijmen. Dan komt het wel goed
Vaak wel. Anders laat je je kinderen op hem los. Die zijn rete eerlijk (als ze een beetje jong zijn) dus dat werkt wel.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vaak wel. Anders laat je je kinderen op hem los. Die zijn rete eerlijk (als ze een beetje jong zijn) dus dat werkt wel.
"Waarom slijmt U zo tegen mamma? Ze kan best vervelend zijn, ze luistert niet altijd naar ons..."
Je zou de vrouwen die daar binnen drie berichten al naar vragen eens de kost moeten geven, Cue_. Shorties zijn niet echt populair.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Heel veel mannen @chrijven hoe lang ze zijn. Is dat een nieuwe trend? Is dat iets dat zooo belangrijk is?
Bedoel als je 1.70 bent ofzo snap ik t nog wel of als je ruim 2 meter bent. Maar verder..
Wrijf het er maar in bij ons gewone stervelingenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Noord-Korea is watching us![]()
Veel plezier Unicorn![]()
Ik ga richting de 600 nu
Tja, vrouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je zou de vrouwen die daar binnen drie berichten al naar vragen eens de kost moeten geven, Cue_. Shorties zijn niet echt populair.
Jij hebt echt niets te klagen denk ik, Tinderslet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in bij ons gewone stervelingen
Fucked up ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:45 schreef rvi007 het volgende:
Jij > de rest hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je zelf in dit topic nog lopen verkondigen. Wel edities terug...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]! Hoe kom je erbij dat ik kinderen heb
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je zelf in dit topic nog lopen verkondigen. Wel edities terug...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
41, moeder van 3 kinderen. Fulltime huis mama.
Als dat je niet uitmaakt DM dan. *wink wink*
Ach, zoveel heb je toch niet te klagen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het blijven vreemde wezensquote:
Wat hebben jullie gedaan en hebben jullie gekust oid?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:27 schreef Swieber- het volgende:
Gisteren op zich wel een leuke tindermeet gehad. Ik wil wel een tweede keer voorstellen, maar wil ook niet te opdringerig zijnNouja, als hij het ook leuk vond loopt het whatsapp gesprek daar vanzelf wel op uit.
Presentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Volgend weekend bedoel ikquote:
Het is je bij deze gelukt hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gisteren wilde ik een nutteloze post plaatsen, maar het topic was dicht.
Je bent fulltime nutteloos. Hoef je echt niet voor te posten hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gisteren wilde ik een nutteloze post plaatsen, maar het topic was dicht.
Diegen.. of jij bent verplaatstquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik like iemand met 3km afstand, bij match is hetineens 74 km. Hoe kan dat?
Dus dat zijn de actuele huidige kilometers? En als ze dichterbij komt veranderd het weer dus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Diegen.. of jij bent verplaatst
Die van mij staat ook nog steeds op de verkeerde plaats
Geen idee hoe tinder werkt qua locaties. Aangezien die van mij zich nog altijd niet aanpastquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus dat zijn de actuele huidige kilometers? En als ze dichterbij komt veranderd het weer dus?
Ja, dat was jullie afstand toen zij jou likete of jij haar. Ik heb dat ook vaak omdat ik vlak bij de binnenstad woon. Afstand is dan vaak 1 of 2km, dan hebben ze mij op centraal naar rechts geswiped. Als ik ineens met ze match blijken ze weer 40km verder te zitten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dus dat zijn de actuele huidige kilometers? En als ze dichterbij komt veranderd het weer dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |