Korte samenvatting : nopequote:
Ochtendmens.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:10 schreef yats het volgende:
Sodeju, ik dacht dat ik een nachtbraker was, maar ik was niet de enige blijkbaar.
Wat is OKCupid?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:
Tinder eraf geflikkerd, te weinig matches. Ja vooral matches van (sex)datingsites.
OKCupid gaat beter qua matching dus ga ik daar mee verder.
Van origine Amerikaanse datingsite die nu ook een app er bij gemaakt heeft. Kan je ouwehoeren op je tablet of smartfone.quote:
Ik gebruik ook allang geen Tinder meer, dus misschien even dit dan checken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van origine Amerikaanse datingsite die nu ook een app er bij gemaakt heeft. Kan je ouwehoeren op je tablet of smartfone.
Ik heb mijn profiel verwijderd en de app van mijn telefoon gehaald. Alleen in het begin wat matches, sinds dien niets meer op een paar datingprofielen na. Ik ga OKCupid eens een kans geven. Ben echter bang dat dat ook niets wordt. Vrouwen hoeven me blijkbaar nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:
Tinder eraf geflikkerd, te weinig matches. Ja vooral matches van (sex)datingsites.
He feer, gisteren nog oranje gekeken?quote:
Agreed, wat voor berichten stuur jij op okcupid?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:
Wat een rare vraag. Natuurlijk.quote:
Had gekund dat je de dans der triestheid ontsnapt was, maar helaas dus.quote:
Wil je een serieus antwoord?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:19 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, wat voor berichten stuur jij op okcupid?
Advies is altijd welkom. Okcupid en tinder lopen bij mij qua 'resultaat' redelijk gelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord?
Wat is dit nu voor een vraag?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Advies is altijd welkom. Okcupid en tinder lopen bij mij qua 'resultaat' redelijk gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |