En wat was je antwoordquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:52 schreef Cue_ het volgende:
Net eentje die in zn tweede zin vroeg of ik dubbel D had
Het helpt wel weer om te zien of oude matches waarvan je dacht "goh waarom ben ik er nooit tegen gaan praten", uit te proberenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Momenten
Altijd fijn om te weten wat mijn matches allemaal naar binnen werken
Ik heb een paar van die gasten die echt zo vol van zichzelf zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Momenten
Altijd fijn om te weten wat mijn matches allemaal naar binnen werken
Ik haakte laatst in op zo'n gerecht:quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het helpt wel weer om te zien of oude matches waarvan je dacht "goh waarom ben ik er nooit tegen gaan praten", uit te proberen
Je had moeten zeggen worst met extra sausquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik haakte laatst in op zo'n gerecht:
Ik: ''Zeg, jij houdt zeker ook wel van een lekkere worst?'
Zij: 'Pardon?'
Ik: 'Of je ook worst lust'
Zij: ...
Wat deed ik verkeerd?
En jij heel hypocriet alles liken natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die gasten die echt zo vol van zichzelf zijnSelfie voor het douchen, selfie voor bedtijd, selfie in de ochtend met out of bed haar, selfie klaar-voor-school/werk selfie ik-drink-koffie etc
Doe zo SV, doe zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En jij heel hypocriet alles liken natuurlijkHopend op een selfie met hem in bed nadat hij jouw grotje van geluk heeft gesaust met zijn verf van vertier
Doe ik tochquote:
Wat?quote:
Altijd, maar krijg het nooit terugquote:
well expalinedquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Neuh je hebt eerder 2 categorieën baarden. De hipster-kijk-mij-een-baard-hebben baard, vaak netjes getrimd en met snorrevet of andere bullshit. Dat zijn de lui die zich aftrekken op hun eigen baard, en je hebt de ik-ben-te-lui-om-me-vaker-dan-1-keer-per-week-te-scheren baard, maar die hoor je er eigenlijk niet over.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En jij heel hypocriet alles liken natuurlijkHopend op een selfie met hem in bed nadat hij jouw grotje van geluk heeft gesaust met zijn verf van vertier
Heb jij dat ook al? Waar gaat het heen met de mensheid?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Altijd, maar krijg het nooit terug
Weet je wel heel goed hoe ze eruit zienquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die gasten die echt zo vol van zichzelf zijnSelfie voor het douchen, selfie voor bedtijd, selfie in de ochtend met out of bed haar, selfie klaar-voor-school/werk selfie ik-drink-koffie etc
Ik stuur zo vaak dit soort selfies naar UF maar ik heb haar nog nooit horen klagenquote:
Misschien elkaar eens meeten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik stuur zo vaak dit soort selfies naar UF maar ik heb haar nog nooit horen klagen
Je weet toch hoe eenhoorns zijn? Schuchter en moeilijk te benaderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb er nooit 1 met koffie gehad eikel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik stuur zo vaak dit soort selfies naar UF maar ik heb haar nog nooit horen klagen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet toch hoe eenhoorns zijn? Schuchter en moeilijk te benaderen.*voegt toe aan verzameling*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink geen koffiequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb er nooit 1 met koffie gehad eikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik drink geen koffieNet uitgeprint, vanavond lekker even eroverheen sprietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mannen die veel selfies sturenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |