Schrale dijenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Eerst lekker bruin worden![]()
Krijg je dan geen uitslag bij je kano als ik je zou beffen met baard? #dtv
Pure oog aids ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Ik moest lachen
Ik kan inmiddels een top 10 maken.
Dit is echt nummer 1. Niemand kan daar tegenop.
http://i.imgur.com/wDvV9As.png
Kom maar opquote:
quote:
Haa, dus toch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Grielen toch, je weet toch dat ik het monopoly op 'niet neuqen' heb?
Ohhh het is ook zo lekker tijdens het zoenen, met je handen lekker door zijn stoppels/baard heen kroelen, schrale wangen, schrale nek, schrale dijenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd commentaar bij het zoenen![]()
Zij: 'Heb je ook iets van Nivea ofzo?'
Ik:
80% van wat ik op fok post is onzin, aan jou om te oordelen wat onzin is en wat niet.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
80% van wat ik op fok post is onzin, aan jou om te oordelen wat onzin is en wat niet.
Altijd al gehad. Liefst inclusief wat borsthaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met baarden?
Bedankt voor deze uiteenzettingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohhh het is ook zo lekker tijdens het zoenen, met je handen lekker door zijn stoppels/baard heen kroelen, schrale wangen, schrale nek, schrale dijen![]()
![]()
![]()
![]()
Oke klaar nu![]()
Mijn buurman heeft normaliter ook een wat langere stoppelbaard, staat hem echt zó sexy maar zijn nieuwe vriendinnetje liep te klagen dat ze de hele tijd gekriebeld werd, nu heeft ie een naakt gezicht, doodzondeStom wijf.
Ik ben zojuist in mijn koelkast gekropen, het werd me even veel te warm hieroquote:
Ik schijn een zachte baard te hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd commentaar bij het zoenen![]()
Zij: 'Heb je ook iets van Nivea ofzo?'
Ik:
Wat versta je onder "wat" borsthaar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Altijd al gehad. Liefst inclusief wat borsthaar
Dat is hipstermode. Vaak gecombineerd met een wortelbroek en een geforceerde glimlach. Je ziet hier hele cordonnes mennekes zo rondlopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met baarden?
Neuh je hebt eerder 2 categorieën baarden. De hipster-kijk-mij-een-baard-hebben baard, vaak netjes getrimd en met snorrevet of andere bullshit. Dat zijn de lui die zich aftrekken op hun eigen baard, en je hebt de ik-ben-te-lui-om-me-vaker-dan-1-keer-per-week-te-scheren baard, maar die hoor je er eigenlijk niet over.quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:15 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat is hipstermode. Vaak gecombineerd met een wortelbroek en een geforceerde glimlach. Je ziet hier hele cordonnes mennekes zo rondlopen.
Nee want jij doet nog aan een normale, oerhollandse sport. Als je hipster was zou je natuurlijk daar geen tijd voor hebben aangezien je je moet profileren in Amsterdam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nu ook een baard maar weiger me te confermeren met hipsters. Maakt mij dat een hipster?
Ik racefiets in omgeving van Amsterdamquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee want jij doet nog aan een normale, oerhollandse sport. Als je hipster was zou je natuurlijk daar geen tijd voor hebben aangezien je je moet profileren in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |