Altijd al gehad. Liefst inclusief wat borsthaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met baarden?
Bedankt voor deze uiteenzettingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohhh het is ook zo lekker tijdens het zoenen, met je handen lekker door zijn stoppels/baard heen kroelen, schrale wangen, schrale nek, schrale dijen![]()
![]()
![]()
![]()
Oke klaar nu![]()
Mijn buurman heeft normaliter ook een wat langere stoppelbaard, staat hem echt zó sexy maar zijn nieuwe vriendinnetje liep te klagen dat ze de hele tijd gekriebeld werd, nu heeft ie een naakt gezicht, doodzondeStom wijf.
Ik ben zojuist in mijn koelkast gekropen, het werd me even veel te warm hieroquote:
Ik schijn een zachte baard te hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd commentaar bij het zoenen![]()
Zij: 'Heb je ook iets van Nivea ofzo?'
Ik:
Wat versta je onder "wat" borsthaar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Altijd al gehad. Liefst inclusief wat borsthaar
Dat is hipstermode. Vaak gecombineerd met een wortelbroek en een geforceerde glimlach. Je ziet hier hele cordonnes mennekes zo rondlopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met baarden?
Neuh je hebt eerder 2 categorieën baarden. De hipster-kijk-mij-een-baard-hebben baard, vaak netjes getrimd en met snorrevet of andere bullshit. Dat zijn de lui die zich aftrekken op hun eigen baard, en je hebt de ik-ben-te-lui-om-me-vaker-dan-1-keer-per-week-te-scheren baard, maar die hoor je er eigenlijk niet over.quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:15 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat is hipstermode. Vaak gecombineerd met een wortelbroek en een geforceerde glimlach. Je ziet hier hele cordonnes mennekes zo rondlopen.
Nee want jij doet nog aan een normale, oerhollandse sport. Als je hipster was zou je natuurlijk daar geen tijd voor hebben aangezien je je moet profileren in Amsterdam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nu ook een baard maar weiger me te confermeren met hipsters. Maakt mij dat een hipster?
Ik racefiets in omgeving van Amsterdamquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee want jij doet nog aan een normale, oerhollandse sport. Als je hipster was zou je natuurlijk daar geen tijd voor hebben aangezien je je moet profileren in Amsterdam.
Eindelijk iemand die me snapt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Alsof je daar opvalt tussen de miljoenen toeristen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee want jij doet nog aan een normale, oerhollandse sport. Als je hipster was zou je natuurlijk daar geen tijd voor hebben aangezien je je moet profileren in Amsterdam.
En ondertussen 14 posters op de kamer van kaalgeschoren 8%bf modellen met ontblote borstkas.quote:
Maar die zijn toch zo ontzettend mannelijk?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En ondertussen 14 posters op de kamer van kaalgeschoren 8%bf modellen met ontblote borstkas.
Wat?quote:
Gewoon, waar je lekker doorheen kan kroelen na de seksquote:Op woensdag 9 juli 2014 07:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat versta je onder "wat" borsthaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gewoon, waar je lekker doorheen kan kroelen na de seks![]()
Geen grizzlybeer matjes.Ow, daar heb ik te weinig voor denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je reageerde niet meer op whatsapp, 10 minuten is de max anders ga ik verder met mijn leven. Ik zag ook nog dat je online was op FB en mij maar niet beantwoordenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vreemdgaan
Of zullen we dan maar open relatie doen
Jij hebt sowieso niet eens seks, dan valt er ook niets te kroelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik te weinig voor denk ik.
Ik vrees dat het niets gaat worden met ons, die paar haren op mijn borstkas mogen het stempel borsthaar niet dragen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kom een keer gezellig mee over de Veluwe racen? Een heuveltje op zijn tijd is veel leuker dan alleen maar polders.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik racefiets in omgeving van Amsterdam
Je vergeet de derde categorie : baard bij keuze. Ik ben verre van een hipster maar ben ook niet te lui om me te scheren. Ik vind het gewoon goed bij me passen en had daarom al een baard voordat het hip werd er een te kweken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Neuh je hebt eerder 2 categorieën baarden. De hipster-kijk-mij-een-baard-hebben baard, vaak netjes getrimd en met snorrevet of andere bullshit. Dat zijn de lui die zich aftrekken op hun eigen baard, en je hebt de ik-ben-te-lui-om-me-vaker-dan-1-keer-per-week-te-scheren baard, maar die hoor je er eigenlijk niet over.
Dat betekent niet dat ik nooit meer seks heb in mijn leven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niet eens seks, dan valt er ook niets te kroelen
Hipster to the max.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:37 schreef yats het volgende:
al een baard voordat het hip werd er een te kweken.
Veluwe is wat ver. Heuvelrug kom ik nog wel eens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niets gaat worden met ons, die paar haren op mijn borstkas mogen het stempel borsthaar niet dragen.
[..]
Kom een keer gezellig mee over de Veluwe racen? Een heuveltje op zijn tijd is veel leuker dan alleen maar polders.
[..]
Je vergeet de derde categorie : baard bij keuze. Ik ben verre van een hipster maar ben ook niet te lui om me te scheren. Ik vind het gewoon goed bij me passen en had daarom al een baard voordat het hip werd er een te kweken.
Pak je nooit de trein om even compleet ergens anders te gaan fietsen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veluwe is wat ver. Heuvelrug kom ik nog wel eens.
Ben jij stiekem een jaloers 8% BF model met een kaalgeschoren borstkas?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En ondertussen 14 posters op de kamer van kaalgeschoren 8%bf modellen met ontblote borstkas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sid dus. Wat haar dus wél tamelijk lelijk maakte.![]()
Haar ogen stonden echt belachelijk ver uit elkaar. Heb de paar uur daarna eigenlijk met een wat teleurgesteld gezicht nog wat verhalen aangehoord. Kon me echt niks anders meer inbeelden dan dat ik met haar op de set van ice age stond te praten.![]()
Fucking foto's gaven dus een redelijk ander beeld van de werkelijkheid weer. Heb er maar een eind aan gebreid na een poosje. Gelukkig nog wel op tijd thuis voor de halve finale.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Zonde van de tijd. Zit je 2/3 uur in de trein, fiets je ergens en dan weer 2/3 uur terug.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:50 schreef yats het volgende:
[..]
Pak je nooit de trein om even compleet ergens anders te gaan fietsen?
Nee, heb me al jaren niet gladgeschoren rond m'n kaaklijn. En al helemaal niet op mijn borstkas.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een jaloers 8% BF model met een kaalgeschoren borstkas?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Had gister dus een afspraak met een vrouw. Keek er echt naar uit. Hadden wel goed contact enz. alles liep goed.
Dus ik sta daar helemaal blij te wachten, met in gedachten een mooie avond... Dat alles verdween tamelijk snel toen ik haar zag. Er begon ook ineens een lichtje te branden waarom ze eigenlijk uitsluitend foto's van haarzelf van de zijkant had geupload.
Ze was niet lelijk of zo maar ik zweer je dat ze naaste familie is van:Ja, das kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sid dus. Wat haar dus wél tamelijk lelijk maakte.![]()
Haar ogen stonden echt belachelijk ver uit elkaar. Heb de paar uur daarna eigenlijk met een wat teleurgesteld gezicht nog wat verhalen aangehoord. Kon me echt niks anders meer inbeelden dan dat ik met haar op de set van ice age stond te praten.![]()
Fucking foto's gaven dus een redelijk ander beeld van de werkelijkheid weer. Heb er maar een eind aan gebreid na een poosje. Gelukkig nog wel op tijd thuis voor de halve finale.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wat zeur je dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, heb me al jaren niet gladgeschoren rond m'n kaaklijn. En al helemaal niet op mijn borstkas.
Had gister dus een afspraak met een vrouw. Keek er echt naar uit. Hadden wel goed contact enz. alles liep goed.
Dus ik sta daar helemaal blij te wachten, met in gedachten een mooie avond... Dat alles verdween tamelijk snel toen ik haar zag. Er begon ook ineens een lichtje te branden waarom ze eigenlijk uitsluitend foto's van haarzelf van de zijkant had geupload.
Ze was niet lelijk of zo maar ik zweer je dat ze naaste familie is van:Positief wel dat je de 7-1 nog hebt kunnen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sid dus. Wat haar dus wél tamelijk lelijk maakte.![]()
Fucking foto's gaven dus een redelijk ander beeld van de werkelijkheid weer. Heb er maar een eind aan gebreid na een poosje. Gelukkig nog wel op tijd thuis voor de halve finale.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik speel hard to getquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Je reageerde niet meer op whatsapp, 10 minuten is de max anders ga ik verder met mijn leven. Ik zag ook nog dat je online was op FB en mij maar niet beantwoorden![]()
Ja, iemand anders stelde laatst zondagavond voor voor een date want, "Nederland komt toch niet in de finale". Vrouw...quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Positief wel dat je de 7-1 nog hebt kunnen zien.
Ik zeur niet. Je ziet alleen wel veel van die gladgeschoren batty boys overal hangen. Zal vast een reden hebben.quote:
Klopt. Maar dat betekent niet dat iedereen ze leuk hoeft te vinden. Ik heb er persoonlijk niets mee, een ander vindt het geweldig. So be it.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zeur niet. Je ziet alleen wel veel van die gladgeschoren batty boys overal hangen. Zal vast een reden hebben.
Jezus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, iemand anders stelde laatst zondagavond voor voor een date want, "Nederland komt toch niet in de finale". Vrouw...![]()
Vrouwen zonder vaderlandsliefde.quote:
Is gewoon het beledigen van Louisgod. Aangifte gedaan wegens blasfemie.quote:
Inderdaad. Vrouwen die geen lid zijn van de NVU.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen die geen lid zijn van de NVU.
Mwah, sinds mijn verhuizing heb ik de Amstel gold race nog een keer gereden en boeide die 5 uur in de trein me echt niets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zonde van de tijd. Zit je 2/3 uur in de trein, fiets je ergens en dan weer 2/3 uur terug.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, heb me al jaren niet gladgeschoren rond m'n kaaklijn. En al helemaal niet op mijn borstkas.
quote:
Hater.quote:
He, het zijn je eigen woorden. Don't shoot me, shoot the messengerquote:
Toen ik de 200 van ivo ging rijden ben ik gewoon op de fiets heengegaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:19 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, sinds mijn verhuizing heb ik de Amstel gold race nog een keer gereden en boeide die 5 uur in de trein me echt niets.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Gewoon, waar je lekker doorheen kan kroelen na de seks![]()
Geen grizzlybeer matjes.Dat is sowieso per vrouw verschillend. De ene wilt het kaal hebben en de ander wil wat borsthaar hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Serieus joh? Nou daar sta ik van te kijken zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is sowieso per vrouw verschillend. De ene wilt het kaal hebben en de ander wil wat borsthaar hebben.
Ze weigeren te generaliseren en het ons makkelijk te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Serieus joh? Nou daar sta ik van te kijken zeg.
hilarischquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik net zo effe op tinder checken of SiIkje al nieuwe pica's had, zie ik een profiel met van een meisje met 15 negerkindjes. En als bio:
Het leven is zo mooi als je het zelf maakt. Het mijn is prachtig!
Geliked. Ik hoop op een match. Ik ga openen met:
"Een prachtig leven als al je 15 kinderen (wel al veel hoor) mislukt zijn? Tis maar net wat je definitie van prachtig is"
Ik heb niets tegen negerkindjes verder hoor
Wel een cliffhanger, dit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik net zo effe op tinder checken of SiIkje al nieuwe pica's had, zie ik een profiel met van een meisje met 15 negerkindjes. En als bio:
Het leven is zo mooi als je het zelf maakt. Het mijn is prachtig!
Geliked. Ik hoop op een match. Ik ga openen met:
"Een prachtig leven als al je 15 kinderen (wel al veel hoor) mislukt zijn? Tis maar net wat je definitie van prachtig is"
Ik heb niets tegen negerkindjes verder hoor
Wel he?quote:
Niet meer naar gekekenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel een cliffhanger, dit.
Had SiIkje nieuwe pics?
Egoïstische hoeren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ze weigeren te generaliseren en het ons makkelijk te maken.
Beter sturen ze gewoon even een lijstje met wat iedereen aantrekkelijk vind zodat elke eckte swaggerboy zich daar naar kan gedragen.quote:
Een paar jaar geleden had ik vrij veel dates. Dit gebeurde heel vaak. Soms ook nog niet eens dat een vrouw lelijk was ofzo, maar gewoon dat je denkt... euhm... no way...quote:
Morgen voor date 4 met dezelfde alweerquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik vrij veel dates. Dit gebeurde heel vaak. Soms ook nog niet eens dat een vrouw lelijk was ofzo, maar gewoon dat je denkt... euhm... no way...![]()
En blijf dan maar eens aardig en geinteresseerd
Wordt er al veel via tinder gedate hier?
Tinder is toch voor serieel daten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen voor date 4 met dezelfde alweer
Dat deed ik eerst ook. Maar soms loopt dat "fout"quote:
Amateur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook. Maar soms loopt dat "fout"
Ze was niet lelijk of zo maar ik zweer je dat ze naaste familie is van:Haha ik moest lachen, pic in DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sid dus. Wat haar dus wél tamelijk lelijk maakte.![]()
Fucking foto's gaven dus een redelijk ander beeld van de werkelijkheid weer. Heb er maar een eind aan gebreid na een poosje. Gelukkig nog wel op tijd thuis voor de halve finale.![]()
En wat was je antwoordquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:52 schreef Cue_ het volgende:
Net eentje die in zn tweede zin vroeg of ik dubbel D had
Het helpt wel weer om te zien of oude matches waarvan je dacht "goh waarom ben ik er nooit tegen gaan praten", uit te proberenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Momenten
Altijd fijn om te weten wat mijn matches allemaal naar binnen werken
Ik heb een paar van die gasten die echt zo vol van zichzelf zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Momenten
Altijd fijn om te weten wat mijn matches allemaal naar binnen werken
Ik haakte laatst in op zo'n gerecht:quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het helpt wel weer om te zien of oude matches waarvan je dacht "goh waarom ben ik er nooit tegen gaan praten", uit te proberen
Je had moeten zeggen worst met extra sausquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik haakte laatst in op zo'n gerecht:
Ik: ''Zeg, jij houdt zeker ook wel van een lekkere worst?'
Zij: 'Pardon?'
Ik: 'Of je ook worst lust'
Zij: ...
Wat deed ik verkeerd?
En jij heel hypocriet alles liken natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die gasten die echt zo vol van zichzelf zijnSelfie voor het douchen, selfie voor bedtijd, selfie in de ochtend met out of bed haar, selfie klaar-voor-school/werk selfie ik-drink-koffie etc
Doe zo SV, doe zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En jij heel hypocriet alles liken natuurlijkHopend op een selfie met hem in bed nadat hij jouw grotje van geluk heeft gesaust met zijn verf van vertier
Doe ik tochquote:
Wat?quote:
Altijd, maar krijg het nooit terugquote:
well expalinedquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Neuh je hebt eerder 2 categorieën baarden. De hipster-kijk-mij-een-baard-hebben baard, vaak netjes getrimd en met snorrevet of andere bullshit. Dat zijn de lui die zich aftrekken op hun eigen baard, en je hebt de ik-ben-te-lui-om-me-vaker-dan-1-keer-per-week-te-scheren baard, maar die hoor je er eigenlijk niet over.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En jij heel hypocriet alles liken natuurlijkHopend op een selfie met hem in bed nadat hij jouw grotje van geluk heeft gesaust met zijn verf van vertier
Heb jij dat ook al? Waar gaat het heen met de mensheid?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Altijd, maar krijg het nooit terug
Weet je wel heel goed hoe ze eruit zienquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die gasten die echt zo vol van zichzelf zijnSelfie voor het douchen, selfie voor bedtijd, selfie in de ochtend met out of bed haar, selfie klaar-voor-school/werk selfie ik-drink-koffie etc
Ik stuur zo vaak dit soort selfies naar UF maar ik heb haar nog nooit horen klagenquote:
Misschien elkaar eens meeten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik stuur zo vaak dit soort selfies naar UF maar ik heb haar nog nooit horen klagen
Je weet toch hoe eenhoorns zijn? Schuchter en moeilijk te benaderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb er nooit 1 met koffie gehad eikel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik stuur zo vaak dit soort selfies naar UF maar ik heb haar nog nooit horen klagen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet toch hoe eenhoorns zijn? Schuchter en moeilijk te benaderen.*voegt toe aan verzameling*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink geen koffiequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb er nooit 1 met koffie gehad eikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik drink geen koffieNet uitgeprint, vanavond lekker even eroverheen sprietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mannen die veel selfies sturenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |