4 keer, maar niet geneuqd hoor. Dus elke avond uitgaan 1quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je het niet nodig gehad?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:04 schreef UnicornFarts het volgende:
Niemand wil mij daten dus ja, dan pik ik alles nou en laat mij lekker![]()
Maar jij zou dus weglopen? Ik heb er wel aan gedacht hoor daar niet van maar ik vind dat best wel cru
Zoals ik gisteren al zei, je treft het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Schade is gedaan.
* UnicornFarts gaat in foetushouding op bed liggen met chocolade*Checkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik van baarden. Laten groeien ja?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Niet neuken na uitgaan in Mallorca.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
4 keer, maar niet geneuqd hoor. Dus elke avond uitgaan 1
Ik vroeg me al af waarom jij in hemelsnaam een baard hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik van baarden. Laten groeien ja?
Grielen toch, je weet toch dat ik het monopoly op 'niet neuqen' heb?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
4 keer, maar niet geneuqd hoor. Dus elke avond uitgaan 1
Helemaal niet neukenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Niet neuken na uitgaan in Mallorca.
Dan schop je je kamergenoot toch even buiten? Kom op zeg, dat doe ik zelfs.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:27 schreef Grielen het volgende:
Er is wel gefriemeld in de Hosen maar niet geneuqd omdat ik een kamer deelde en het in het openbaar ene beetje lastig is. En ik iedere keer dronken als een toeter was.
Sorry, maar je gooit die kamergenoot er toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:27 schreef Grielen het volgende:
Er is wel gefriemeld in de Hosen maar niet geneuqd omdat ik een kamer deelde en het in het openbaar ene beetje lastig is. En ik iedere keer dronken als een toeter was.
Tjah, ik zal ze op een 1 of andere manier wel aantrekkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei, je treft het wel
Geen idee, ik ben niet de juiste persoon om dat aan te vragen gezien wat ik aantrekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tjah, ik zal ze op een 1 of andere manier wel aantrekken
Dat heeft niets met opvoeding te maken, maar gewoon onderlinge afspraken. Als ik met een van mijn twee beste vrienden op reis ga hebben we vooraf al afspraken over zoiets gemaakt, of het nu gebeurd of niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:32 schreef Grielen het volgende:
Hoe zijn jullie in godsnaam opgevoed zeg
Juist omdat ik en mn maat zo normaal deden en geen haantjes zijn kregen we constant aandacht. Terwijl de brede sportschoolboys ons jaloers stonden aan te kijken. Ik duik echt niet met de eerste het beste meisje het bed in hoor. Ook niet op Mallorca
Oh. Wij hebben afgesproken bros before hoesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet de juiste persoon om dat aan te vragen gezien wat ik aantrek
[..]
Dat heeft niets met opvoeding te maken, maar gewoon onderlinge afspraken. Als ik met een van mijn twee beste vrienden op reis ga hebben we vooraf al afspraken over zoiets gemaakt, of het nu gebeurd of niet.
Wat zal ik zeggen, heb een groot hart.quote:
Eerst lekker bruin wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik van baarden. Laten groeien ja?
Schrale dijenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Eerst lekker bruin worden![]()
Krijg je dan geen uitslag bij je kano als ik je zou beffen met baard? #dtv
Pure oog aids ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Ik moest lachen
Ik kan inmiddels een top 10 maken.
Dit is echt nummer 1. Niemand kan daar tegenop.
http://i.imgur.com/wDvV9As.png
Kom maar opquote:
quote:
Haa, dus toch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Grielen toch, je weet toch dat ik het monopoly op 'niet neuqen' heb?
Ohhh het is ook zo lekker tijdens het zoenen, met je handen lekker door zijn stoppels/baard heen kroelen, schrale wangen, schrale nek, schrale dijenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd commentaar bij het zoenen![]()
Zij: 'Heb je ook iets van Nivea ofzo?'
Ik:
80% van wat ik op fok post is onzin, aan jou om te oordelen wat onzin is en wat niet.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
80% van wat ik op fok post is onzin, aan jou om te oordelen wat onzin is en wat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |