Martini keeps me goingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tering dat je het nog zo lang hebt uitgehouden.Dat het een loser is heb je dan binnen een paar minuten toch door? Als hij dan ook nog zo laat is was ik er ergens op de avond tussenuit geknepen.
Wat was je moment?quote:
Stuur je puppy-eyes naar unicorn, misschien wil ze het nog eens plaatsen? Ik kon een lach in ieder geval niet onderdrukken. Sorry unicorn.quote:
Zie het alweer, je bent veel te makkelijk...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Martini keeps me goingIk heb een hekel aan laatkomers maar misschien had zijn huis wél in de fik gestaan, dat wist ik toen nog niet
Het is niet zo dat ik je dan gelijk in je knieschijf wil trappen
Wie weet.quote:
Daar herken je wel de wanhopige chicks aan, als je een half uur te laat aan komt schijten op een date en daar prima mee wegkomt. Of ze waren zelf ook te laat, dat kan ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Martini keeps me goingIk heb een hekel aan laatkomers maar misschien had zijn huis wél in de fik gestaan, dat wist ik toen nog niet
Het is niet zo dat ik je dan gelijk in je knieschijf wil trappen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Daar herken je wel de wanhopige chicks aan, als je een half uur te laat aan komt schijten op een date en daar prima mee wegkomt. Of ze waren zelf ook te laat, dat kan ook.
Autch...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Daar herken je wel de wanhopige chicks aan, als je een half uur te laat aan komt schijten op een date en daar prima mee wegkomt. Of ze waren zelf ook te laat, dat kan ook.
Terugkrabbelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:18 schreef Kutmanager het volgende:
Ho wacht even ik bedoelde niet dat unicorn wanhopig is maar meer in het algemeen.
Voordat ik het dalijk weer gedaan heb.
Geen dagtour in Unicorn's slipje voor jouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:18 schreef Kutmanager het volgende:
Ho wacht even ik bedoelde niet dat unicorn wanhopig is maar meer in het algemeen.
Waarom? Als heel mannelijk Utrecht het zegt zal er wel een kern van waarheid inzitten!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:18 schreef Kutmanager het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen dagtour in Unicorn's slipje voor jou
Niemand wil mij daten dus ja, dan pik ik alles nou en laat mij lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade is gedaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:18 schreef Kutmanager het volgende:
* UnicornFarts gaat in foetushouding op bed liggen met chocolade*Zijde zachte tetten.quote:
Tettenquote:
Ik vind jou meer een billenman.quote:
Wel zorgen dat ze blijft reageren op whatsapp hè. Anders moet ze je niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb straks afspraak met iemand waar ik al poosje super leuk mee praat.Even wat drinken. Hoge verwachtingen hier alles klopt tot dusver.
Klopt. Maar van tetten word ik ook vrolijkquote:
jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een billenman.
[..]
Wel zorgen dat ze blijft reageren op whatsapp hè. Anders moet ze je niet meer.
Ik van baarden. Laten groeien ja?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Klopt. Maar van tetten word ik ook vrolijk
Beetje gay wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja![]()
Geef er zelfs halve finale voor op. En dat zegt wat.
Om half tien haar meenemen naar huis om voetbal te gaan kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja![]()
Geef er zelfs halve finale voor op. En dat zegt wat.
Hoeveel keer heb je het niet nodig gehad?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:21 schreef Grielen het volgende:
Tinder was helemaal niet nodig op Mallorca
Peerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:21 schreef Grielen het volgende:
Tinder was helemaal niet nodig op Mallorca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |