Altijd al gehad. Liefst inclusief wat borsthaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met baarden?
Bedankt voor deze uiteenzettingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ohhh het is ook zo lekker tijdens het zoenen, met je handen lekker door zijn stoppels/baard heen kroelen, schrale wangen, schrale nek, schrale dijen![]()
![]()
![]()
![]()
Oke klaar nu![]()
Mijn buurman heeft normaliter ook een wat langere stoppelbaard, staat hem echt zó sexy maar zijn nieuwe vriendinnetje liep te klagen dat ze de hele tijd gekriebeld werd, nu heeft ie een naakt gezicht, doodzondeStom wijf.
Ik ben zojuist in mijn koelkast gekropen, het werd me even veel te warm hieroquote:
Ik schijn een zachte baard te hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd commentaar bij het zoenen![]()
Zij: 'Heb je ook iets van Nivea ofzo?'
Ik:
Wat versta je onder "wat" borsthaar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Altijd al gehad. Liefst inclusief wat borsthaar
Dat is hipstermode. Vaak gecombineerd met een wortelbroek en een geforceerde glimlach. Je ziet hier hele cordonnes mennekes zo rondlopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met baarden?
Neuh je hebt eerder 2 categorieën baarden. De hipster-kijk-mij-een-baard-hebben baard, vaak netjes getrimd en met snorrevet of andere bullshit. Dat zijn de lui die zich aftrekken op hun eigen baard, en je hebt de ik-ben-te-lui-om-me-vaker-dan-1-keer-per-week-te-scheren baard, maar die hoor je er eigenlijk niet over.quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:15 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat is hipstermode. Vaak gecombineerd met een wortelbroek en een geforceerde glimlach. Je ziet hier hele cordonnes mennekes zo rondlopen.
Nee want jij doet nog aan een normale, oerhollandse sport. Als je hipster was zou je natuurlijk daar geen tijd voor hebben aangezien je je moet profileren in Amsterdam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nu ook een baard maar weiger me te confermeren met hipsters. Maakt mij dat een hipster?
Ik racefiets in omgeving van Amsterdamquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee want jij doet nog aan een normale, oerhollandse sport. Als je hipster was zou je natuurlijk daar geen tijd voor hebben aangezien je je moet profileren in Amsterdam.
Eindelijk iemand die me snapt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Altijd al gehad. Liefst inclusief wat borsthaar
Alsof je daar opvalt tussen de miljoenen toeristen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee want jij doet nog aan een normale, oerhollandse sport. Als je hipster was zou je natuurlijk daar geen tijd voor hebben aangezien je je moet profileren in Amsterdam.
En ondertussen 14 posters op de kamer van kaalgeschoren 8%bf modellen met ontblote borstkas.quote:
Maar die zijn toch zo ontzettend mannelijk?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En ondertussen 14 posters op de kamer van kaalgeschoren 8%bf modellen met ontblote borstkas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |