ik lag al die tijd siIk te batsen hihiquote:
Knap wel. Ik kan nooit 2 dingen tegelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik lag al die tijd siIk te batsen hihi
Oh. Dan zijn wij geen match (geweest)quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goede, mannelijke manier van lachen?quote:
Kan ik alleen in je oor fluisterenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goede, mannelijke manier van lachen?
Oeh, smooth dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan ik alleen in je oor fluisteren
Hoax, een man die tijdens de seks nog ergens anders aan kan denken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik, ik volg dan ook lessen bij een echte prof.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, smooth dit.
Yats, hier kun je wat van leren.
Dus nu mag ik aan je kaneelstokje sabbelen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, smooth dit.
Yats, hier kun je wat van leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, viel mij ook al op, al vind ik het ook wel weer handig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Heel veel mannen @chrijven hoe lang ze zijn. Is dat een nieuwe trend? Is dat iets dat zooo belangrijk is?
Bedoel als je 1.70 bent ofzo snap ik t nog wel of als je ruim 2 meter bent. Maar verder..
Lelijke dame daten en dan met die knappe vriendin van hen vandoor gaan :pquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:45 schreef rvi007 het volgende:
Derde keer al deze week dat ik per ongeluk of uit nieuwsgierigheid iets swipe met enkel groepsfoto's en tot de conclusie moet komen dat het de minste mooie op de foto is... Vraag me af en toe af wie die dames voor de gek proberen te houden, zichzelf of mij :/
tja mij maakt t zelden echt uit. Maar zag t ineens bij iedereen. soms echt als enige tekst.. dan valt t wel opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook al op, al vind ik het ook wel weer handig.
Ben jij op Tinder net als op FOK!, eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, ik volg dan ook lessen bij een echte prof.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dus nu mag ik aan je kaneelstokje sabbelen?Sorry, liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben jij op Tinder net als op FOK!, eigenlijk?
Vanwaar de twijfel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:53 schreef UnicornFarts het volgende:
Kusjekroel voor moblo
Ontopic: Maandag dan toch maar weer een Tinderdate, aan de ene kant twijfel ik nog steeds maar aan de andere kant het kan geen kwaad
Hij was in het begin echt extreem slijmerig, ik hou daar niet zo van.quote:
Klap voor zijn smoel als hij begint te slijmen. Dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij was in het begin echt extreem slijmerig, ik hou daar niet zo van.Op app doet hij dat nu wel minder. Verder is het wel een leuke vent
Werkt dat ja?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klap voor zijn smoel als hij begint te slijmen. Dan komt het wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |