Ik ben dan wel geen VI Hooligan, maar als troost kan ik zeggen dat er altijd iets nieuws zal komen.. niemand is onvervangbaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Geen VI = Geen #VIhooligans, wat dan![]()
gaan wij dan dood?
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het gespeeld is?![]()
![]()
Hoe weinig mensenkennis kan je hebben.
Lijkt mij ook dat het niet echt is, kan me anders niet voorstellen dat je daar dan nog aan tafel gaat zitten als je echt elke keer wordt afgezeken. Tenzij het wel HEEEEL goed verdiend misschien.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gezeik op Hans Kraaij is echt wel een gimmick hoor. Gespeeld dus.
Denken dat dat echt is. Over mensenkennis gesproken.
"We zullen doorgaan" van Shaffyquote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat walk on is niet helemaal origineel meer.
[..]
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.html
Is wel een risico. Als je het op tafel legt kan het zomaar de laatste uitzending betekenen. Of dat de sfeer aan tafel nog slechter gaat worden dan die nu al is.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:09 schreef opreis het volgende:
sowieso kijken vanavond, ben benieuwd of wilfred het durft aan te kaarten
tuurlijk, die relnicht moet derksen terugpakkenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:10 schreef Intellectueel het volgende:
Ben benieuwd of RTL Boulevard er straks nog aandacht aan besteed.
Ik dacht dat je bedoelde dat Hans Kraaij toneelspeelt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gezeik op Hans Kraaij is echt wel een gimmick hoor. Gespeeld dus.
Denken dat dat echt is. Over mensenkennis gesproken.
Het is heel logisch dat Derksen de gemoedstoestand van Gijp koppelt aan het gebruik van zijn medicijnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe met die pillen is helemaal nergens voor nodig. Het raakt de kern van het conflict helemaal niet, puur een persoonlijke aanval.
Zonder dat stuk had ik Derksen wel gesteund want hij heeft een punt dat Gijp lekker kan uitslapen in zijn suite terwijl Derksen alweer aan het werk is.
Waarom hoor ik niemand de optie noemen dat het deels gespeeld kan zijn, maar deels ook gewoon echt is? Ik zeek vroeger ook vaak mijn kleine broertje af.. uiteindelijk hou je van zo'n ventje maar dat afzeiken doe je niet zomaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat het niet echt is, kan me anders niet voorstellen dat je daar dan nog aan tafel gaat zitten als je echt elke keer wordt afgezeken. Tenzij het wel HEEEEL goed verdiend misschien.
jij denkt dat Opa derksen het zonder doet?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Gijp houdt gewoon van een pilletje, of 2, of 3.
Wat is er gebeurd? Er zijn ook mensen die niet de hele dag op internet zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie nu nog post met iets in de trend van ''WAT IS ER GEBEURD???'' of ''HEB IK IETS GEMIST''....
Mjah zit wel wat in, beetje 'was sich liebt das neckt sich'. Ik zou het plagen noemen danquote:Op maandag 7 juli 2014 18:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niemand de optie noemen dat het deels gespeeld kan zijn, maar deels ook gewoon echt is? Ik zeek vroeger ook vaak mijn kleine broertje af.. uiteindelijk hou je van zo'n ventje maar dat afzeiken doe je niet zomaar.
*verdient.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat het niet echt is, kan me anders niet voorstellen dat je daar dan nog aan tafel gaat zitten als je echt elke keer wordt afgezeken. Tenzij het wel HEEEEL goed verdiend misschien.
Dit heeft in alle kranten gestaan en jij durft nog te vragen wat er gebeurd is...quote:Op maandag 7 juli 2014 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Er zijn ook mensen die niet de hele dag op internet zitten.
Ze kunnen dit toch niet negeren. Gisteren hadden ze de kwartfinale om te bespreken dus konden ze wel doen alsof gijp niets had gezegd. Maar na deze column? Ben benieuwd hoe gijp hier mee om gaatquote:Op maandag 7 juli 2014 18:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Is wel een risico. Als je het op tafel legt kan het zomaar de laatste uitzending betekenen. Of dat de sfeer aan tafel nog slechter gaat worden dan die nu al is.
Hoe laat is dat?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
Wel aandacht voor de fittie bij RTL Boulevard dus.
iets in de trant van Uh, oké.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:15 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou de reactie van GGMM zijn op dit nieuwsbericht?
Ik ben pas 5 minuten thuis en heb geen krant gezien. Zou jij ooit ook wel meemaken als je werk/vriendin hebt,quote:Op maandag 7 juli 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan en jij durft nog te vragen wat er gebeurd is...
Derksen heeft wel de coolste bootsquote:Op maandag 7 juli 2014 18:15 schreef Zipportal het volgende:
Met Gijp valt gewoon niet te praten. Dat zie je nu wel weer. Als hij kritiek heeft moet hij dat gewoon zeggen. En niet zijn verhaal doen in Trouw en stiekem naar RTL gaan. Dat is ellenboogwerk.
Dan maar modder terug van Johan. En er is geen woord gelogen wat Johan van Gijp vindt.
Die Gijp is een autist, fantast en een mensenschuw type. Dikt verhalen maar al te graag aan en gelooft dat ook nog. En als hij aandacht te kort komt, nou dan lacht hij alles maar keihard weg.
Zit altijd maar te zeuren over voetballers die bijvoorbeeld roze schoenen met een geel pakje aan hebben. Maar meneer loopt er zélf bij als een zwerver. Met zijn vieze sjaal om, gekleurde bloemetjeskleren én gaten in zijn spijkerbroek. En als er foto's van vroeger van hem getoond werden, keek hij gauw weg.
Nee, Gijp staat niet meer met beide benen op de grond. Hij heeft het gewoon te goed.
Buiten dat is Sjenee ook een waardeloos figuur waar ik niet veel mee heb. Moordt het programma kapot.
Waarom zouden ze het voor de kijkcijfers doen? Die zijn stabiel en goed genoeg.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Marcoss het volgende:
Kan best zijn dat ze het voor de kijkcijfers doen, maar dan doe je het iets anders, lijkt me. Hij brandt Gijpie echt vollédig af nu.
HET IS DE SCHULD VAN SIERDquote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iets in de trant van Uh, oké.
ik begrijp je helemaal, stelletje internetverslaafden, hierquote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben pas 5 minuten thuis en heb geen krant gezien. Zou jij ooit ook wel meemaken als je werk/vriendin hebt,
Snap ook niet waarom Gijp daar aan mee zou werken. Of t moet m allemaal echt niets boeien voor het geldquote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Marcoss het volgende:
Kan best zijn dat ze het voor de kijkcijfers doen, maar dan doe je het iets anders, lijkt me. Hij brandt Gijpie echt vollédig af nu.
Tien keer over Onno Hoesje heengegaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft zich al 5x afgetrokken op dit nieuws
VI bijwonen kost 80 euro?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:42:53Ik heb onlangs - incl. consumpties - zo'n 80 euro betaald om VI Oranje bij te wonen, maar Johan Derksen is te beroerd om een foto te maken. reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:24Na afloop was Derksen in no-time vertrokken en tijdens de reclameblokken gebruikt hij portiers om publiek op afstand te houden. #VI reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:53:37Derksen staat daarmee in schril contrast met Genee, Gijp en Kraaij, die ruim de tijd nemen voor een foto en een praatje. #VI reageer retweet
Ze verwachten hier dat je 24/7 het nieuws in de gaten houdt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik begrijp je helemaal, stelletje internetverslaafden, hier
Rammelend….quote:Op maandag 7 juli 2014 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft zich al 5x afgetrokken op dit nieuws
Directie: 1 woord en je vliegt er op staande voet uitquote:Op maandag 7 juli 2014 18:18 schreef Fokker101 het volgende:
Zouden ze het erover gaan hebben vanavond? Ik denk het niet
Het is niet voor de kijkcijfers joh.. dat was toen met die Veenstra-toestand toch ook niet zo? Ging helemaal nergens over trouwens.. heertjes op leeftijd met te grote ego'squote:Op maandag 7 juli 2014 18:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom Gijp daar aan mee zou werken. Of t moet m allemaal echt niets boeien voor het geld.
Of de redactie van VI moet hebben gelogen over de column.
Qua cijfers wel ja, maar ik ga er vanuit dat ze er meer van hadden verwacht, bijvoorbeeld dat ze op wedstrijdloze dagen Studio Brasil zouden verslaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het voor de kijkcijfers doen? Die zijn stabiel en goed genoeg.
Mensen die niet connected zijn op hun werk.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze verwachten hier dat je 24/7 het nieuws in de gaten houdt.![]()
Maar hoor het zo wel bij boulevard.
VI Oranje kun je alleen bij zijn als je er eten en drinken bij neemt. Dat kost dus geld.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
VI bijwonen kost 80 euro?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand dit bevestigen? Dat kan toch bijna niet?
Inderdaad, ondanks dat Derksen misschien wel gelijk heeft, is dit pure karaktermoord en zwaar onder de gordel. Dit zie ik niet meer goed komen. Deze week zingen ze het nog wel uit, maar volgend seizoen moet of Derksen of Gijp weg.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Marcoss het volgende:
Zitten ook op 1 miljoen per uitzending. Is verder niks mis mee natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 18:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is niet voor de kijkcijfers joh.. dat was toen met die Veenstra-toestand toch ook niet zo? Ging helemaal nergens over trouwens.. heertjes op leeftijd met te grote ego's
fixedquote:Op maandag 7 juli 2014 18:20 schreef Slobeend het volgende:
Je ziet al langer de VI-boekjes-kant met Johan en de entertainment-kant met Genee en Gijp. Dat moest een keer mis gaan.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand nog mooi beeldmateriaal dat ik zou kunnen gebruiken in een nieuw steuntje in de rug voor VI?
Het liefst met Gijp en Derksen.
Kost 40 euro per persoon, geloof ik. Maar met eten/drinken erbij kom je vast wel aan 80 euro, zeker met die prijzen daar.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat derksen er dieper in zit dan de rest en dan bedoel ik contractueelquote:Op maandag 7 juli 2014 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, ondanks dat Derksen misschien wel gelijk heeft, is dit pure karaktermoord en zwaar onder de gordel. Dit zie ik niet meer goed komen. Deze week zingen ze het nog wel uit, maar volgend seizoen moet of Derksen of Gijp weg.
Vervoerskosten, arrangement, eten & drinken, etc. en je komt al gauw uit rond en nabij de 100 euro.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kost 40 euro per persoon, geloof ik. Maar met eten/drinken erbij kom je vast wel aan 80 euro, zeker met die prijzen daar.
zal wel benzine, parkeergeld etc zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
55 euro en dan waarschijnlijk een biertje a 4-5 euro.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Johan voegt ook niet veel meer toe. Alle anekdotes zijn verteld en verstand van voetbal heeft hij niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Johan is sowieso vervangbaar; Gijp niet.
Hier zat Johan in zijn vies dikke periode.quote:
Daarom juist.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johan voegt ook niet veel meer toe. Alle anekdotes zijn verteld en verstand van voetbal heeft hij niet.
Denk ik niet. Iwan deed het goed hoor toen Gijp ziek was.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Johan is sowieso vervangbaar; Gijp niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |