Ik ben dan wel geen VI Hooligan, maar als troost kan ik zeggen dat er altijd iets nieuws zal komen.. niemand is onvervangbaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Geen VI = Geen #VIhooligans, wat dan![]()
gaan wij dan dood?
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het gespeeld is?![]()
![]()
Hoe weinig mensenkennis kan je hebben.
Lijkt mij ook dat het niet echt is, kan me anders niet voorstellen dat je daar dan nog aan tafel gaat zitten als je echt elke keer wordt afgezeken. Tenzij het wel HEEEEL goed verdiend misschien.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gezeik op Hans Kraaij is echt wel een gimmick hoor. Gespeeld dus.
Denken dat dat echt is. Over mensenkennis gesproken.
"We zullen doorgaan" van Shaffyquote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat walk on is niet helemaal origineel meer.
[..]
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.html
Is wel een risico. Als je het op tafel legt kan het zomaar de laatste uitzending betekenen. Of dat de sfeer aan tafel nog slechter gaat worden dan die nu al is.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:09 schreef opreis het volgende:
sowieso kijken vanavond, ben benieuwd of wilfred het durft aan te kaarten
tuurlijk, die relnicht moet derksen terugpakkenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:10 schreef Intellectueel het volgende:
Ben benieuwd of RTL Boulevard er straks nog aandacht aan besteed.
Ik dacht dat je bedoelde dat Hans Kraaij toneelspeelt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gezeik op Hans Kraaij is echt wel een gimmick hoor. Gespeeld dus.
Denken dat dat echt is. Over mensenkennis gesproken.
Het is heel logisch dat Derksen de gemoedstoestand van Gijp koppelt aan het gebruik van zijn medicijnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe met die pillen is helemaal nergens voor nodig. Het raakt de kern van het conflict helemaal niet, puur een persoonlijke aanval.
Zonder dat stuk had ik Derksen wel gesteund want hij heeft een punt dat Gijp lekker kan uitslapen in zijn suite terwijl Derksen alweer aan het werk is.
Waarom hoor ik niemand de optie noemen dat het deels gespeeld kan zijn, maar deels ook gewoon echt is? Ik zeek vroeger ook vaak mijn kleine broertje af.. uiteindelijk hou je van zo'n ventje maar dat afzeiken doe je niet zomaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat het niet echt is, kan me anders niet voorstellen dat je daar dan nog aan tafel gaat zitten als je echt elke keer wordt afgezeken. Tenzij het wel HEEEEL goed verdiend misschien.
jij denkt dat Opa derksen het zonder doet?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Gijp houdt gewoon van een pilletje, of 2, of 3.
Wat is er gebeurd? Er zijn ook mensen die niet de hele dag op internet zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie nu nog post met iets in de trend van ''WAT IS ER GEBEURD???'' of ''HEB IK IETS GEMIST''....
Mjah zit wel wat in, beetje 'was sich liebt das neckt sich'. Ik zou het plagen noemen danquote:Op maandag 7 juli 2014 18:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niemand de optie noemen dat het deels gespeeld kan zijn, maar deels ook gewoon echt is? Ik zeek vroeger ook vaak mijn kleine broertje af.. uiteindelijk hou je van zo'n ventje maar dat afzeiken doe je niet zomaar.
*verdient.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat het niet echt is, kan me anders niet voorstellen dat je daar dan nog aan tafel gaat zitten als je echt elke keer wordt afgezeken. Tenzij het wel HEEEEL goed verdiend misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |