Ja leuk ik verspreek mequote:Op maandag 7 juli 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*bierviltje maar het is wel een goede tip
Der Untergang is aan de gangquote:Op maandag 7 juli 2014 18:06 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, als de echte leider van de VI Hooligans, wat is er aan de hand? ik kreeg net breaking nieuws.
Troost lost deze ruzie in 10 seconden op.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
John Troost in plaats van Derksen a.u.b.
Ik vond ze gisteren toch echt milder!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als een positief kritische benadering zonder mensen in hun kont te kruipen... VI Oranje is echt alleen maar afzeikend negativisme
Net als jij met je doping geleuter. #teamtijsquote:Op maandag 7 juli 2014 18:04 schreef THEFXR het volgende:
bleh, die tijs van de brink refo, die gasten zijn nooit gezellig, alleen maar zwartgallig
Dat walk on is niet helemaal origineel meer.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eerst shots afwisselen dat ze stuurs voor zich uitkijken. Dan walk on! Johan loopt de studio uit en Hugo zit aan tafel
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.htmlquote:Op maandag 7 juli 2014 18:06 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, als de echte leider van de VI Hooligans, wat is er aan de hand? ik kreeg net breaking nieuws.
dat is niet rullevantquote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net als jij met je doping geleuter. #teamtijs
Jij denkt dat het gespeeld is?quote:
gebruik dit nummerquote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat walk on is niet helemaal origineel meer.
[..]
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.html
Hans zou het vuurtje opstoken. Ben benieuwd hoe boskamp reageertquote:Op maandag 7 juli 2014 18:09 schreef opreis het volgende:
sowieso kijken vanavond, ben benieuwd of wilfred het durft aan te kaarten
gewoon tour de jour fan wordenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Geen VI = Geen #VIhooligans, wat dan![]()
gaan wij dan dood?
Dan gaan we Knevel en Van den Brink supporten.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
gaan wij dan dood?
Ik hoop het wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
gaan wij dan dood?
Dat gezeik op Hans Kraaij is echt wel een gimmick hoor. Gespeeld dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het gespeeld is?![]()
![]()
Hoe weinig mensenkennis kan je hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |