Ik kan (nog) niet kiezen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De vraag is niet aan mij gericht maar ik zou Gijp kiezen. Hij lijkt me geen kwaadaardig mens. Derksen is me te hard en nog hypocriet ook. Vind hem valser dan een relnicht.
Gramulanion vindt dit leukquote:Op maandag 7 juli 2014 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
IK WORD HIER ZO MOE VAN HE VAN DIE KUTPLAATJES
Waarom post je het dan hier.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
IK WORD HIER ZO MOE VAN HE VAN DIE KUTPLAATJES
Ik vind Derksen vooral ontzettend hypocriet. Heeft vaak totaal geen feitenkennis, beschermd tot aan het bizarre toe zijn 'vriendjes' in de voetbalwereld en zet nu Gijp weg in een column als psychopaat. Erg chique weer.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Veel minder. Van Gijp weten we dat hij buiten de uitzendingen heel anders is. Dat kan ook niet anders want zo kun je niet door het leven.
Waarom kiezen? Dit is gewoon hoe Gijp en Derksen zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De vraag is niet aan mij gericht maar ik zou Gijp kiezen. Hij lijkt me geen kwaadaardig mens. Derksen is me te hard en nog hypocriet ook. Vind hem valser dan een relnicht.
Gijp is zich van geen kwaad bewust. Johan pleegt karaktermoord. Lijkt me een duidelijke keuzequote:Op maandag 7 juli 2014 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pleegt Gijp geen karaktermoord door te zeggen dat Johan het alleen maar voor het geld doet en geen oog meer heeft voor de kijker?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gijp is zich van geen kwaad bewust. Johan pleegt karaktermoord. Lijkt me een duidelijke keuze
Het in het openbaar een collega volledig afbranden is niet echt professioneel. De enige professional daar aan tafel is Genee.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom kiezen? Dit is gewoon hoe Gijp en Derksen zijn.
Gijp is iemand die alle confrontaties altijd uit de weg gaat en overal heel makkelijk over denkt. Als je professioneel met elkaar samenwerkt kan dat weleens tot problemen leiden.
Ga je nu elk ding posten waar je moe van wordt?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik er moe van wordt, ik benoem het net als Kieft/
Ja, dat gedoe met die pillen is helemaal nergens voor nodig. Het raakt de kern van het conflict helemaal niet, puur een persoonlijke aanval.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Derksen vooral ontzettend hypocriet. Heeft vaak totaal geen feitenkennis, beschermd tot aan het bizarre toe zijn 'vriendjes' in de voetbalwereld en zet nu Gijp weg in een column als psychopaat. Erg chique weer.
Dan zou ik wel de welbekende 'huilfoto's bij de beker' posten.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nu elk ding posten waar je moe van wordt?
VI stoptquote:Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, wat is er allemaal aan de hand? Iemand een samenvatting in een paar zinnen?
Gijp heeft Johan's vrouw geneukt, klaagde over de sigarengeur, en sindsdien is de sfeer wat minder...quote:Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, wat is er allemaal aan de hand? Iemand een samenvatting in een paar zinnen?
Maar Gijp heeft niet door dat hij zoiets doet. Die zit te praten met zo'n journalist en vertelt wat hij voelt. Johan brandt gijp hier vakkundig af. Over ieder zinnetje is nagedacht. Dat vind ik veel ergerquote:Op maandag 7 juli 2014 17:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pleegt Gijp geen karaktermoord door te zeggen dat Johan het alleen maar voor het geld doet en geen oog meer heeft voor de kijker?
Vind ik niet. Wat Gijp zegt is gewoon kritiek.. kan je beter binnenskamers houden, maar goed. Wat Derksen doet is iemand bewust persoonlijk totaal afbranden. En dan dat laatste zinnetje.. 'toch kan ik nog steeds niet boos op hem worden.' Wat een zielig mannetjequote:Op maandag 7 juli 2014 17:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pleegt Gijp geen karaktermoord door te zeggen dat Johan het alleen maar voor het geld doet en geen oog meer heeft voor de kijker?
Gijp zei in Trouw dat ie Derksen een zeikerd vind, Derksen op zijn beurt schrijft rene weg als megalomane pillentikkert.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.htmlquote:Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |