Die mogen niet meer komen van Derksenquote:
Meestal kan ik niet zo goed tegen emo-tv, maar nu kon ik mijn tranen nauwelijks onder controle houden.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:45 schreef Roceco het volgende:
[..]
Holy shit, wat een tribute. Had dit echt even nodig in deze zware tijden.
Er is ook niks gebeurd.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:46 schreef Confetti het volgende:
Zouden ze beiden aan tafel komen?
Ik denk dat ze gaan doen alsof er niks is gebeurd. Deden ze ook met het interview van Gijp
Genee zal wel een voorzetje geven gok ik zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:46 schreef Confetti het volgende:
Zouden ze beiden aan tafel komen?
Ik denk dat ze gaan doen alsof er niks is gebeurd. Deden ze ook met het interview van Gijp
bron?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die mogen niet meer komen van Derksenen dan gijp verwijten daar die hem van Hanegem niet meer komt. Schaamteloos hypocriet.
#TeamGijp
Derksen is toch minstens zo fake.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:47 schreef bechirti het volgende:
Derksen held! Eindelijk die Gijp op zijn plaats gezet. Die man leeft als een god en neemt anderen alles kwalijk. Enge man gewoon met ze fake pret
"Tijs, je weet het, als René en Johan gaan vechten moet jij ze, als lid van de EO, tegenhouden."quote:Op maandag 7 juli 2014 17:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Genee zal wel een voorzetje geven gok ik zo.
#teamGeneequote:Op maandag 7 juli 2014 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je moest kiezen welk team kies je dan? #TEAMGIJP of #TEAMDERKSEN
De vraag is niet aan mij gericht maar ik zou Gijp kiezen. Hij lijkt me geen kwaadaardig mens. Derksen is me te hard en nog hypocriet ook. Vind hem valser dan een relnicht.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je moest kiezen welk team kies je dan? #TEAMGIJP of #TEAMDERKSEN
Veel minder. Van Gijp weten we dat hij buiten de uitzendingen heel anders is. Dat kan ook niet anders want zo kun je niet door het leven.quote:
De meeste vechtpartijen worden inderdaad opgelost door EO leden.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Tijs, je weet het, als René en Johan gaan vechten moet jij ze, als lid van de EO, tegenhouden."
Het zal zoiets wel worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |