Deze kan johannes_vermeer in zijn zak steken. Al was het 55 euro dacht ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
80 euro betalen voor een uurtje live VI Oranje. Wat ben je dan voor een infantiel. Maar dat geheel terzijde.
Ruzie tussen je pa en maquote:Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef TC03 het volgende:
Fitties tussen Gijp en Derksen blijven altijd zo awkward.
Inderdaad, ze gaan nog gewoon tot 2016 door.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze houden de mensen wel lekker bezig he. Hun tactiek werkt.
Niks aan de hand mensen.
Kijkcijferrecord scoren. Even wat drama nu GTST is afgelopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Niks aan de hand mensen.
Ja, dat klopt, en als je zonder arrangement deed was het goedkoper.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Deze kan johannes_vermeer in zijn zak steken. Al was het 55 euro dacht ik.
Financieel belang is inderdaad te groot. Ze verdienen meer dan 4 ton per jaar en zijn van elkaar afhankelijk. Een programma met alleen Derksen of Gijp scoort veel minder.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Niks aan de hand mensen.
Zal wel kijkers kosten hoor als ze elkaar echt gaan tegenwerken aan tafel.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Financieel belang is inderdaad te groot. Ze verdienen meer dan 4 ton per jaar en zijn van elkaar afhankelijk. Een programma met alleen Derksen of Gijp scoort veel minder.
Follow the money..
Vanavond iig recordcijfers.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel kijkers kosten hoor als ze elkaar echt gaan tegenwerken aan tafel.
Holy shit, wat een tribute. Had dit echt even nodig in deze zware tijden.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een perfect filmpje, dat valt niet te overtreffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |