Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Pakistan, Peshawar.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm waar is die chapli kebab video opgenomen? Lijkt afghanistan? En dit maken wij ook btw, maar noemen het gewoon 'kofte'.
Haha primaaaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee grapje, ergens centraal denk ik?
Ik heb veeel Pakistaanse invloeden gehad. Ik versta het gewoonquote:
Versta, lees en spreek je Perzisch goed?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb veeel Pakistaanse invloeden gehad. Ik versta het gewoon
Ja, nee en ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Versta, lees en spreek je Perzisch goed?
Wat heb je liever: met of zonder pitquote:Op zondag 6 juli 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neemt iedereen olijven mee en gaan we chillen in de parkje.
Hoe dan? Pakistaanse fam?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb veeel Pakistaanse invloeden gehad. Ik versta het gewoon
Nooit Pakistaans gegeten maar het lijkt me een mix tussen Iran/Afghanistan en India?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en we waren dol op het cuisine.
Oh, je bent er zo eentjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zonder is lkr lui. Met kan ook lekker zijn. Hangt er van af.
Jaaaaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neemt iedereen olijven mee en gaan we chillen in de parkje.
wat jij van mij vindt kan me aan mn reet roestenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo eentje
Met pit is het lekkerst natuurlijk
Veel peper en naan. Mix tussen Afghaans en Indiaas. Iraans eten is iets te slap voor Pakistan.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nooit Pakistaans gegeten maar het lijkt me een mix tussen Iran/Afghanistan en India?
Laat hem, hij kan geeneens foto's van cheeseburgers maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat jij van mij vindt kan me aan mn reet roesten
Stomme profiteur die je dr ben
vorig jaar paar keer iftaar gehad in pakistaanse moskee (in amerika) gatverdamme echt, waarom alles zo vol pepers stoppen en allesquote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Veel peper en naan. Mix tussen Afghaans en Indiaas. Iraans eten is iets te slap voor Pakistan.
omnomnomnomquote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vorig jaar paar keer iftaar gehad in pakistaanse moskee (in amerika) gatverdamme echt, waarom alles zo vol pepers stoppen en alles
Elke keer met lege maag weg daar
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat hem, hij kan geeneens foto's van cheeseburgers maken.
Still madquote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat hem, hij kan geeneens foto's van cheeseburgers maken.
Ok, hier plaatje van cheeseburgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, hier plaatje van cheeseburgerGaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Cheeseburger - brood, kaas - broodje kaas - kaas - verkaasdquote:Op zondag 6 juli 2014 16:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom denk ik bij cheeseburger aan een broodje kaas?
Peper als in heet of echt peper door het eten?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Veel peper en naan. Mix tussen Afghaans en Indiaas. Iraans eten is iets te slap voor Pakistan.
echt peper door het eten. Pittig eten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Peper als in heet of echt peper door het eten?
Wij eten ook heeel veel heet eten, maar dan vaak wel gedroogde hete chilivlokken enzo. Ook over de kebab. Loooove it.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
echt peper door het eten. Pittig eten.
Meestal is het gewoon een overload aan chili poeder. Soms allebei. Ik hou niet van ui en echte peper door eten. Dan ga ik ook vissen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij eten ook heeel veel heet eten, maar dan vaak wel gedroogde hete chilivlokken enzo. Ook over de kebab. Loooove it.
Maar ik heb er een hekel aan wanneer men peper (niet gedroogd, gewoon als groente) door het eten doet. Dan ben ik 10 uur bezig met het uitvissen van die pepers en dan is mijn eten koud.
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef sararaats het volgende:
Ik mag niet te pittig eten want m'n maag kan er niet meer tegen.
Tijdens een multiculturele dag op school kwamen er mensen uit vreemde landen koken.
Dit is offtopic btw.
(Ik was altijd sceptisch over de Islam maar nu alle respectnatuurlijk zitten er ook "geweldadige" moslims bij)
Neee die groene is juist irritanttt!!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, die rode pepertjes met harde schil is wel irritant in gerechten, maar groene peper is wel lekker.
Ik ben overigens gek op knoflook en knoflooksaus of andere sauzen met knoflook erin, maar in gerechten vind ik het echt niet lekker. Gek is dat. Meestal wordt het dan te overheersend.
Kán lekker zijn...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet een keer haydari proberen...
[ afbeelding ]
Turks brood is lekker, maar het vult totaal niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef sararaats het volgende:
Als ik look ofzo gegeten heb vraag ik steeds aan de mama of m'n mond niet te hard stinkt
Turks brood![]()
Dan doe je dat toch.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turks brood is lekker, maar het vult totaal niet.Als ik een beetje honger heb zou ik gewoon een hele pide (ook de ramadan versie) naar binnen kunnen werken.
Het is te lekker waardoor ik het hoofdgerecht niet aanraak.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Jij kunt er gewoon niet mee omgaan. Je moet het vullen met van alles en nog wat.
uuuuuuuf.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
Heb zin in kofte met salata en sogan salatasi in vers turks brood
Natuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef sararaats het volgende:
(Ik was altijd sceptisch over de Islam maar nu alle respectnatuurlijk zitten er ook "geweldadige" moslims bij)
Je brengt me op een idee.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
Heb zin in kofte met salata en sogan salatasi in vers turks brood
eet jij alleen brood, zonder kaas/tomaat/whatever?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zijn loze calorieën. Het geeft mij slechts voor korte tijd een verzadigd gevoel.
ik had geen honger meer na een tas harira, wel jammerquote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wel want ik heb gisteren na iftar niks gegeten. In slaap gevallen
Oude kaasquote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bagel met tonijn. Bagel met oude kaas mosterd en augurken.
watquote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hariraquote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik had geen honger meer na een tas harira, wel jammer
Awhh.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier gewenst!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wel. Ouders komen vanavond bij ons eten, dus volop voorbereiding, geur door hele huis.
Ik kan dat brood zonder beleg eten als ik dat wil ja. Bij een heerlijk soepje neem ik altijd grote stukken brood.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
eet jij alleen brood, zonder kaas/tomaat/whatever?
Mn vader ook zo gek op brood.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan dat brood zonder beleg eten als ik dat wil ja. Bij een heerlijk soepje neem ik altijd grote stukken brood.
Uren voorbereiding voor een etentje van 15-20 minuten. Altijd leuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wel. Ouders komen vanavond bij ons eten, dus volop voorbereiding, geur door hele huis.
had erg veel zin om een dikke lekkere bocadillo te makenquote:
valt ontzettend mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oude kaassuper droog, te sterke smaak.
Bezorg je ook in Utrecht?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef xaban06 het volgende:
Straks langs den haag, super verse lekkere pide halen
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, maar jij kan vanavond wel meedoen met ons.
Op een sontag?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef xaban06 het volgende:
Straks langs den haag, super verse lekkere pide halen
Je doet alsof je ervoor naar Turkije moetquote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef sararaats het volgende:
Eigenlijk wil ik nog eens Turks brood eten. De vorige keer is nu al 13 jaar geleden, dat was op een feestje bij een Turkse medecursiste in Antwerpen.
Hier zijn de Turkse bakkers gewoon open, maar in den haag zijn ze veel beter. Broer haalt iedere dag vers uit den haag.quote:
Hahaha serieus?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef sararaats het volgende:
Eigenlijk wil ik nog eens Turks brood eten. De vorige keer is nu al 13 jaar geleden, dat was op een feestje bij een Turkse medecursiste in Antwerpen.
Vast wel. Maar niet in mijn dorp. Hier kun je alleen NL brood krijgen op sontag.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan dat niet in Limboland? Zelfs in Nijmegen kan je gewoon vers brood halen op zondag.
Zelfs in mijn 'net niet'-stadje kun je op zondag bij de Turkse bakker terecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan dat niet in Limboland? Zelfs in Nijmegen kan je gewoon vers brood halen op zondag.
Mwah. In Belgie is dat ook wel te krijgen zekers?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je doet alsof je ervoor naar Turkije moet
ik wil baklava halen maar ze zijn zeker al dicht.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfs in mijn 'net niet'-stadje kun je op zondag bij de Turkse bakker terecht.
Nah, wees gerust. Ik zal uit respect voor jou en je ouders geen wijn drinken.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef xaban06 het volgende:
Wel je eigen wijn meenemen, hier serveren we geen alcoholistische dranken.
Ik heb smurfenchocolade gehaald.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik wil baklava halen maar ze zijn zeker al dicht.
Weet niet. Hier zijn ze tot vlak voor iftar open, volgens mij. De baklava hier is alleen niet zo goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik wil graag dat je me een easy peasy max 4 ingrediënten toetje recept voorschotelt.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb smurfenchocolade gehaald.
Wil je?
OMG SHAREquote:Op zondag 6 juli 2014 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb smurfenchocolade gehaald.
Wil je?
Rotterdam, Antep. Beste baklava van heel Nederland, wellicht zelfs beste van Europa.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trifflequote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik wil graag dat je me een easy peasy max 4 ingrediënten toetje recept voorschotelt.
Hij gaat over 2 min sluiten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Rotterdam, Antep. Beste baklava van heel Nederland, wellicht zelfs beste van Europa.
Open tot 20:00.
Keek even op de site. Die chocoladebaklava ziet er wel lekker uit. Wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Rotterdam, Antep. Beste baklava van heel Nederland, wellicht zelfs beste van Europa.
Open tot 20:00.
Nee. Maar in Turkije bij hacibaba gegeten, bij Gulluoglu gegeten, maar Antep in Rotterdam is toch tikkeltje beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Keek even op de site. Die chocoladebaklava ziet er wel lekker uit. Wel eens geprobeerd?
Heb je aandelen ik antep?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Maar in Turkije bij hacibaba gegeten, bij Gulluoglu gegeten, maar Antep in Rotterdam is toch tikkeltje beter.
Holy shit, dat is pas overkillquote:Op zondag 6 juli 2014 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Keek even op de site. Die chocoladebaklava ziet er wel lekker uit. Wel eens geprobeerd?
Shots fired.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet snoepen met je overgewicht.
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hihaho had het over je opmerking, bijdehandjequote:Op zondag 6 juli 2014 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind wel erg dat je haar 'dit' noemt, maar het komt uit Turkije.
Oh, uit mijn toetsenbord.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihaho had het over je opmerking, bijdehandje
Hele avond door. Meestal 1.5-2 liter in totaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
Hoe doen jullie dat met drinken?
Hele avond door of alleen tijdens iftar en sahur beetje?
Daar weet jij niets van af, schatje.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Halve liter citroenwater bij iftar. en daarna een liter tot suhur, en een halve liter weer bij suhur.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
een glaasje of 2 bij iftarquote:Op zondag 6 juli 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
Neequote:
Bladerdeeg met room en rode vruchtenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
NeeAlles is waarschijnlijk al dicht.
Ik ben al paar uur bezig met simpele dessert zoeken om te maken, maar ik ben te humeurig.
Ga jij nog kabab eten.
Waarom probeer je die microwave cookie niet? Als je van chocolate chip cookie houdt, vind je dit zeker ook lekker.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
NeeAlles is waarschijnlijk al dicht.
Ik ben al paar uur bezig met simpele dessert zoeken om te maken, maar ik ben te humeurig.
Ga jij nog kabab eten.
Die heb ik al eerder gedaan. Belachelijk lekker yes.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom probeer je die microwave cookie niet? Als je van chocolate chip cookie houdt, vind je dit zeker ook lekker.
Nee, wel salade met rijst met tadigh.
Wat heb je wel in huis? Lijkt me n logischere vraagquote:Op zondag 6 juli 2014 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
geen room en geen vruchten thuis.
Ik heb chocolade, standaard bakspul, poedersuiker, bevroren aardbeien, gecondenseerde melk, roomboter,melk, cacaopoeder..quote:Op zondag 6 juli 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat heb je wel in huis? Lijkt me n logischere vraag
Peanetbutter cupsquote:Op zondag 6 juli 2014 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb chocolade, standaard bakspul, poedersuiker, bevroren aardbeien, gecondenseerde melk, roomboter,melk, cacaopoeder..
Geen peanutbutter. Ik denk dat ik morgen even goed boodschappen ga halen hiervoor.quote:
Maak dan chocoladesouffles in de oven. Is ook zo gefixt.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb chocolade, standaard bakspul, poedersuiker, bevroren aardbeien, gecondenseerde melk, roomboter,melk, cacaopoeder..
Wat jij lekker vindt jonge. Probeer het uit. Doe eens gek.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef sararaats het volgende:
kan alles tussen een Turks brood of zijn er voedingswaren die vloeken?
Ham niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef sararaats het volgende:
kan alles tussen een Turks brood of zijn er voedingswaren die vloeken?
zal ik doen. ik ben een dame hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat jij lekker vindt jonge. Probeer het uit. Doe eens gek.
Shoploggggg!quote:Op zondag 6 juli 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb geshopt en teveel gehaald![]()
Mn portemonnee huilt.
Bismillah. Allahim yardimcimiz olsun.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef Baklava95 het volgende:
Hoe gaat het met de Ramadan jongens. Ik kom ook gezeelig kletsen hier.
Niye soyle diyorsunki.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bismillah. Allahim yardimcimiz olsun.
Oh ja hhahaquote:
A&H verkoopt saffraandraden.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand waar ik goede saffraan kan bestellen/kopen?
het beste is om deze bij een Iranier te kopen. Dan weet je zeker dat het puur is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand waar ik goede saffraan kan bestellen/kopen?
lijkt me leuk ja. babykleding.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft gewerkt ze keek hartstikke blij.. ik wilde nog meer kopen. Zag schoenen en make up en lingerie en meer rokjes en meer shirts en meer van alles maar dacht alleen maar NEE. Genoeg
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft gewerkt ze keek hartstikke blij.. ik wilde nog meer kopen. Zag schoenen en make up en lingerie en meer rokjes en meer shirts en meer van alles maar dacht alleen maar NEE. Genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet weten hoe je saffraandraden kunt vervalsen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
Die hebben we hier niet, jfm.
En ja supers verkopen maar ik wil goede kwaliteit.
Er is altijd verschil in kwaliteit.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je saffraandraden kunt vervalsen.
Het is 2 euro per 0.05 g, dus de prijs zit goed.
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Daarom altijd met een man gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ramadan heb ik tijd."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Huh heb jij ook geslachtsdelen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meestal dus ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cup fluctueert teveelIk hasl randomly wat.
wat heb je thuis?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weghalen die klit.
Iemand tips voor lunch morgen op work?moet nu maken.
Turkse witte kaas, zwarte olijven en wat zelfgemaakt brood.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weghalen die klit.
Iemand tips voor lunch morgen op work?moet nu maken.
Bulgur voor kisirquote:
Hummus met sla en paprika. Op een broodje. En doe ook eieren koken, dan zit je goed vol en energie.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bulgur voor kisir
Kidneybonen
Maydonoz
Mais
Kersen
Pruimen
Sla
Paprika a la Turkenstijl jwt
Turkse kaas
Hummus uit n pakje
Kaas
Wortels
Twijfelde zelf aan paprika uit de oven + salade ofzo.
jquote:Op zondag 6 juli 2014 20:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkse witte kaas, zwarte olijven en wat zelfgemaakt brood.
Beter hebben ze daar een tosti ijzer om je brood warm te maken!
Ik doe vaak avondeten van dag ervoorquote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wel een hele uitgebreide lunch trouwens voor op werk.
Je kunt ook gewoon kurkuma gebruiken in plaats van saffraan.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.saffron-store.com/saffraanbestellen/
Is dit een goede site? Iemand enig idee?
Hou op. Mijne belde me uit de super wat ik nodig had, ik zeg walnoten. Vergeet ze de walnoten.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Jfm mama heeft alles en dan vergeet ze eieren. Ik kan daar boos om wordenWIE VERGEET ER EIEREN.
Hahagagaquote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hou op. Mijne belde me uit de super wat ik nodig had, ik zeg walnoten. Vergeet ze de walnoten.
nee, alsjeblieft zeg. Saffraan is de koningin van de kruiden.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon kurkuma gebruiken in plaats van saffraan.
Ik soms ook. Rijst met kofte ofzo, en dan collega met der vitalu cracker en boursinquote:
wat hoe durf jequote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon kurkuma gebruiken in plaats van saffraan.
Sucks of niet!quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hou op. Mijne belde me uit de super wat ik nodig had, ik zeg walnoten. Vergeet ze de walnoten.
Dat is dan moeilijker! Dan zou ik brood vervangen met ei.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
j
Oha ja olijven hebben we.
Brood eet ik al als ontbijt![]()
Wil kappen met die tussendoors. Sinds ik zgn gezonde tussendoor eet heb ik continu honger.
Of gewoon weer beginnen met rokenMaar daar zegt niemand ja op.
Alsjeblieft, het voegt bijna geen smaak toe.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft zeg. Saffraan is de koningin van de kruiden.
Ja hier ook. Midden in een belangrijke vergadering/bespreking; "Het is lunchtijd". Maar dan geef ik mijzelf de schuld dat ik zo ongeorganiseerd ben, dat ik eet wanneer ik honger heb, niet wanneer ik moet.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn collega's eten altijd hetzelfde.
ALTIJD. Zelf hun tijden
Eentje eet elke dag om 10.45 een appel. Hij gaat ook elke dag om 12.19 lunchen.
Ik heb ooit saffraandraden bij de A&H gekocht en vond het alleen maar lastig om de kleur eruit te krijgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
wat hoe durf je
(Ik gebruik altijd kurkuma, wil the real deal proberen)
Meer gezonder te eten. Ik ben gevoelig voor dipjes. Als ik bijv veel brood eet, suikerrijke troep of aspartaam, dan ben ik de hele dag moe.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is dan moeilijker! Dan zou ik brood vervangen met ei.
Probeer je af te vallen?
Volgens mij hoort dat zo.. eten wanneer honger? Lijkt mij eigk beter?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja hier ook. Midden in een belangrijke vergadering/bespreking; "Het is lunchtijd". Maar dan geef ik mijzelf de schuld dat ik zo ongeorganiseerd ben, dat ik eet wanneer ik honger heb, niet wanneer ik moet.
Sinds ramadan heb ik mijn aspartaam/energieblikjes gehalte verlaagd tot bijna 0. Ik voel me er beter door. + minder opgeblazen gevoel, druk op slapen en onnodig iets bollere buikje.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meer gezonder te eten. Ik ben gevoelig voor dipjes. Als ik bijv veel brood eet, suikerrijke troep of aspartaam, dan ben ik de hele dag moe.
Nou, welke heb je lieverquote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kun je kaneel en saffraan nou vergelijken? Appels en peren x 10.
Vasten. Probeer intermitted vasting ofzo als je niet aan ramadan doet. Helpt echt om van die suikercravings en shit af te komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meer gezonder te eten. Ik ben gevoelig voor dipjes. Als ik bijv veel brood eet, suikerrijke troep of aspartaam, dan ben ik de hele dag moe.
Vaste tijden zijn in principe beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat zo.. eten wanneer honger? Lijkt mij eigk beter?
Dan zou ik noten en aardappel overwegen om brood te vervangen in energie. Noten kun je rauw eten en aardappels kun je een dag van te voren koken of in de oven doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, niet jij. Maar dat ik liever heb dat kaneel bestaat, dan saffraan. XDquote:Op zondag 6 juli 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom moet ik kiezen. Ik snap je punt niet zo?
Ik weet niet hoeveel jij opeet?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Trouwens, ik bedacht me vannacht dat het vasten ervoor zorgt dat het menselijk lichaam wat meer rust krijgt en gaat ontgiften. Maar als wij dan tussen iftar en fajr weer eten, zorgt dat dan niet voor druk op het lichaam? Zoveel eten in 1x?
Oke het wordt:quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan zou ik noten en aardappel overwegen om brood te vervangen in energie. Noten kun je rauw eten en aardappels kun je een dag van te voren koken of in de oven doen.
Ik durf niet, na 5 uur niets eten word ik ziek..quote:Op zondag 6 juli 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vasten. Probeer intermitted vasting ofzo als je niet aan ramadan doet. Helpt echt om van die suikercravings en shit af te komen.
Echt ziekelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik eet wel minder dan normaal, vandaar ook dat ik al een kilo of 3 ben afgevallen in een week.
Banaan/kaneel is ook een bazige combinatie.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke het wordt:
Hummus en brood voor ontbijt of 2 of 3 rijstwafels jam/pindakaas (biologisch jwz)
Kidneybonensalade lunch
Ergens als ik trek krijg appel met kaneel
Lijkt me prima toch.
Oke opgelost/slotje.
Ik heb de eerste twee dagen last gehad van migraine, maar dat is nu over. Kwestie van wennen..quote:Op zondag 6 juli 2014 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik durf niet, na 5 uur niets eten word ik ziek..Wellicht toch wat opbouwen, want voorheen kon ik toch zeker zo'n 10 uur zonder moeite. Denk aliskanlik.
Is waarschijnlijk voor driekwart vocht maar ik weet niet, heb toen ik nachtdienst had niet echt de tijd gehad om te snacken enzo. Misschien daardoor? Verder eet ik heeeeel veel blauwe bessen wat blijkbaar ook helpt bij het afvallen.quote:
LOOP WEG DAN.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mn broer is nu aan t smakken en vies aan het ademen.
#moordneigingen
Ah vet. Of ben je niet zo blij ermee?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk voor driekwart vocht maar ik weet niet, heb toen ik nachtdienst had niet echt de tijd gehad om te snacken enzo. Misschien daardoor? Verder eet ik heeeeel veel blauwe bessen wat blijkbaar ook helpt bij het afvallen.
Ik merk iig wel dat mijn kleren losser zitten.
Nog even.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOOP WEG DAN.
Wanneer ik familieleden eten zie pakken ren ik al weg.
Haha ik ben nog nooit zo gemotiveerd geweest tijdens het vasten.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah vet. Of ben je niet zo blij ermee?
Ik had dat een tijd geleden dat ik veel afgevallen was. Maar volgens mij komt het er nu weer langzaamaan weer terug, omdat ik niet zoveel beweeg.
I know I knowwwquote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog even.
Dit is trouwens een ziekte, voordat KB weer zegt je zeurt. Misofonie.
Weet ik. Ik heb er ook last van.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog even.
Redelijk. Maar merk nu dat mn buikje weer de oude aan het worden is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik ben nog nooit zo gemotiveerd geweest tijdens het vasten.
Maar jij bent al redelijk dun, of niet?
Trainen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb er ook last van.
[..]
Redelijk. Maar merk nu dat mn buikje weer de oude aan het worden is.
top. hoe donkerder hoe beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
12 euro, 2 gram saffraan (premium, wat het ook mag betekenen). Ik ga kopen. De draadjes iig zijn rood en niet oranje zoals ik ze ooit kocht in de super.
Die topics op FOK over saffraanquote:Op zondag 6 juli 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
12 euro, 2 gram saffraan (premium, wat het ook mag betekenen). Ik ga kopen. De draadjes iig zijn rood en niet oranje zoals ik ze ooit kocht in de super.
Ja klopt, ik moet echt eens beginnen.quote:
Jawel hoor ambi.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar weet jij niets van af, schatje.
Ik kan t spel meenemen en boos reageren maar heb net gozleme gegeten. Ben dus even in een energiedip. Strx.
Saffraan zou ongeveer 20000 euro per kilo moeten kosten, dus ongeveer evenveel als goudquote:Op zondag 6 juli 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
D
[..]
Die topics op FOK over saffraan
KLB / De prijs van Saffraan
KLB / Afzetters bij de Albert Heijn !!!!
Per kilo heb je X-duizend aantal bloemen nodig toch voordat je er iets van kan maken? Echt bizar die shit. Maar geniaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Saffraan zou ongeveer 20000 euro per kilo moeten kosten, dus ongeveer evenveel als goud
Ik 5.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik eet wel minder dan normaal, vandaar ook dat ik al een kilo of 3 ben afgevallen in een week.
Een ziekte?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog even.
Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
D
[..]
Die topics op FOK over saffraan
KLB / De prijs van Saffraan
KLB / Afzetters bij de Albert Heijn !!!!
KLB / De smaak van saffraan. HAHA
[..]
Ja klopt, ik moet echt eens beginnen.Goeie buikspieroefeningen? Waar vind ik die?
Ik hoor mn hart in mn oor kloppen. Draai soms doorquote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms word ik gek van mn eigen gekauw, mn kaak kraakt dan soms mee. asdgasdg.
Vragen aan mensen die naar arabistan gaan of ze mee kunnen nemen voor je.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Heb net ook besteld bij shadan. Voor 4 euro. Kijken welke de beste kwaliteit heeft.
(Alsof ik er ook maar iets van snap.)
Ja, dat is wel klote man. Vooral 's nachts als je rustig in bed ligt en dan..........quote:Op zondag 6 juli 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoor mn hart in mn oor kloppen. Draai soms door
En wie zijn die mensen?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vragen aan mensen die naar arabistan gaan of ze mee kunnen nemen voor je.
we use the number 7 to refer the Arabic letter ح because it doesn't exist in Latin charactersquote:Op zondag 6 juli 2014 20:59 schreef Bami-Powner het volgende:
wat zijn alle cijfers voor fonetisch arabisch?
bv ze3ma en sta7
zijn er nog cijfers voor bepaalde klanken?
Wat ga je eten dadelijk?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen die vragen stellen waarvan ze het antwoord kunnen koekelen.
Echt he, mensen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen die vragen stellen waarvan ze het antwoord kunnen koekelen.
danjewel! had dit echt nodig ze3maquote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we use the number 7 to refer the Arabic letter ح because it doesn't exist in Latin characters
number 2 to refer the Arabic letter أ
number 6 to refer the Arabic letter ط
number 3 to refer the Arabic letter ع
also number 7 with a ' like this 7' to refer the Arabic letter خ
number 6 with a ' like this 6' to refer the Arabic letter ظ
number 3 with a ' like this 3' to refer the Arabic letter غ
and that way of writing we call it "Franco Arab"
like the word "peace" "سلام" we write it like this "salaam"
and so on
but we this this way only when we r chatting or like on yahoo but this is a totally invented way and it very recently
i hope i had answered ur question
byeee
Volgens mij is de 7 een h-klank. Als in 'ru7'.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:59 schreef Bami-Powner het volgende:
wat zijn alle cijfers voor fonetisch arabisch?
bv ze3ma en sta7
zijn er nog cijfers voor bepaalde klanken?
ik wist niet hoe ik het moest opzoeken, a mattie! Ik zo hopeloos "arabic numers phonetic" bla bla shit opzoeke jwtzquote:Op zondag 6 juli 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt he, mensen.!!!!!!!!!!!! Maar ik dacht, het is ramadan, nadenken wordt met de minuut steeds zwaarder laat ik die nerd eens helpen.
je bent zelf een kk ze3maquote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik wist niet hoe ik het moest opzoeken, a mattie! Ik zo hopeloos "arabic numers phonetic" bla bla shit opzoeke jwtz
7 is H klank, 3 is keelklankquote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Volgens mij is de 7 een h-klank. Als in 'ru7'.
En de 3 een a-klank. Maar dat weet ik niet zeker.
weet je wel wat ze3ma is,a tattaquote:Op zondag 6 juli 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent zelf een kk ze3ma
volgende keer kan je zelf op zoek gaan met je dikke reet
Rijst, tadigh, salade.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We hebben nog sarma en mercimek çorbasi van gisteren. Jij?
jawel, de pics gezien.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij weet niets van mn overgewicht af.
Zo'n goed hart heb jij hè.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt he, mensen.!!!!!!!!!!!! Maar ik dacht, het is ramadan, nadenken wordt met de minuut steeds zwaarder laat ik die nerd eens helpen.
Weet niet hoe. Is best klote.quote:
niet ya3ni gebruikenquote:
Omdat jij het zegt dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trek je nagels eens terug. Bijna iftar men.
22:30quote:
Mn zusje zei dat steeds, tussen haar nederlandse zinnen doorquote:
Veel beter stopwoordjequote:
moet je niet de mocro uithangen, maar bedankt voor de research!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praat gwn normaal dan doe k ook normaal terug
Ik doe dat toch ook steeds hier hehequote:Op zondag 6 juli 2014 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
22:30
[..]
Mn zusje zei dat steeds, tussen haar nederlandse zinnen doorHATELIJK mn autisme
en je bedoelt ya3ni denk?
Ah wat is er met jou dan man.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:13 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
moet je niet de mocro uithangen, maar bedankt voor de research!
Fixedquote:Op zondag 6 juli 2014 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
22:30
[..]
Mn zusje zei dat steeds, tussen haar nederlandse zinnen doorHATELIJK mn autisme
en je bedoelt ya3ni denk?
jaja, stond er 3 secondenquote:
Vervelendquote:Op zondag 6 juli 2014 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe dat toch ook steeds hier hehe
Echt niet normaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Fixeden inderdaad, ongelofelijk hoe vaak dat gebruikt wordt
![]()
en tussen nederlands door, zal vast goed klinken
Op de tv hoor je het ook continu.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VervelendEen vriendin van mn moeder gebruikt dat woord echt elke halve minuut. ZO aanstekelijk is het ook
Verschrikkelijk.
[..]
Echt niet normaal.Ik gebruik het eigenlijk niet zo veel.
En ja, shitman. Heb ik weer.
Ik kijk geen arab-tv.quote:
Duidelijk hongerige man ditquote:
waarom geen arab-tv?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
R&P / Angst in de supermarkt
Oh mijn god, dit topic is ZOOO herkenbaar.Ben blij dat ik over mijn angst heen ben.
[..]
Ik kijk geen arab-tv.
je mist niksquote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
R&P / Angst in de supermarkt
Oh mijn god, dit topic is ZOOO herkenbaar.Ben blij dat ik over mijn angst heen ben.
[..]
Ik kijk geen arab-tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |