Ik meestal dus ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cup fluctueert teveelIk hasl randomly wat.
wat heb je thuis?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weghalen die klit.
Iemand tips voor lunch morgen op work?moet nu maken.
Turkse witte kaas, zwarte olijven en wat zelfgemaakt brood.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weghalen die klit.
Iemand tips voor lunch morgen op work?moet nu maken.
Bulgur voor kisirquote:
Hummus met sla en paprika. Op een broodje. En doe ook eieren koken, dan zit je goed vol en energie.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bulgur voor kisir
Kidneybonen
Maydonoz
Mais
Kersen
Pruimen
Sla
Paprika a la Turkenstijl jwt
Turkse kaas
Hummus uit n pakje
Kaas
Wortels
Twijfelde zelf aan paprika uit de oven + salade ofzo.
jquote:Op zondag 6 juli 2014 20:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkse witte kaas, zwarte olijven en wat zelfgemaakt brood.
Beter hebben ze daar een tosti ijzer om je brood warm te maken!
Ik doe vaak avondeten van dag ervoorquote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wel een hele uitgebreide lunch trouwens voor op werk.
Je kunt ook gewoon kurkuma gebruiken in plaats van saffraan.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.saffron-store.com/saffraanbestellen/
Is dit een goede site? Iemand enig idee?
Hou op. Mijne belde me uit de super wat ik nodig had, ik zeg walnoten. Vergeet ze de walnoten.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Jfm mama heeft alles en dan vergeet ze eieren. Ik kan daar boos om wordenWIE VERGEET ER EIEREN.
Hahagagaquote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hou op. Mijne belde me uit de super wat ik nodig had, ik zeg walnoten. Vergeet ze de walnoten.
nee, alsjeblieft zeg. Saffraan is de koningin van de kruiden.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon kurkuma gebruiken in plaats van saffraan.
Ik soms ook. Rijst met kofte ofzo, en dan collega met der vitalu cracker en boursinquote:
wat hoe durf jequote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon kurkuma gebruiken in plaats van saffraan.
Sucks of niet!quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hou op. Mijne belde me uit de super wat ik nodig had, ik zeg walnoten. Vergeet ze de walnoten.
Dat is dan moeilijker! Dan zou ik brood vervangen met ei.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
j
Oha ja olijven hebben we.
Brood eet ik al als ontbijt![]()
Wil kappen met die tussendoors. Sinds ik zgn gezonde tussendoor eet heb ik continu honger.
Of gewoon weer beginnen met rokenMaar daar zegt niemand ja op.
Alsjeblieft, het voegt bijna geen smaak toe.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft zeg. Saffraan is de koningin van de kruiden.
Ja hier ook. Midden in een belangrijke vergadering/bespreking; "Het is lunchtijd". Maar dan geef ik mijzelf de schuld dat ik zo ongeorganiseerd ben, dat ik eet wanneer ik honger heb, niet wanneer ik moet.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn collega's eten altijd hetzelfde.
ALTIJD. Zelf hun tijden
Eentje eet elke dag om 10.45 een appel. Hij gaat ook elke dag om 12.19 lunchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |