zal ik doen. ik ben een dame hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat jij lekker vindt jonge. Probeer het uit. Doe eens gek.
Shoploggggg!quote:Op zondag 6 juli 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
Heb geshopt en teveel gehaald![]()
Mn portemonnee huilt.
Bismillah. Allahim yardimcimiz olsun.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef Baklava95 het volgende:
Hoe gaat het met de Ramadan jongens. Ik kom ook gezeelig kletsen hier.
Niye soyle diyorsunki.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bismillah. Allahim yardimcimiz olsun.
Oh ja hhahaquote:
A&H verkoopt saffraandraden.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand waar ik goede saffraan kan bestellen/kopen?
het beste is om deze bij een Iranier te kopen. Dan weet je zeker dat het puur is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand waar ik goede saffraan kan bestellen/kopen?
lijkt me leuk ja. babykleding.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft gewerkt ze keek hartstikke blij.. ik wilde nog meer kopen. Zag schoenen en make up en lingerie en meer rokjes en meer shirts en meer van alles maar dacht alleen maar NEE. Genoeg
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft gewerkt ze keek hartstikke blij.. ik wilde nog meer kopen. Zag schoenen en make up en lingerie en meer rokjes en meer shirts en meer van alles maar dacht alleen maar NEE. Genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet weten hoe je saffraandraden kunt vervalsen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
Die hebben we hier niet, jfm.
En ja supers verkopen maar ik wil goede kwaliteit.
Er is altijd verschil in kwaliteit.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je saffraandraden kunt vervalsen.
Het is 2 euro per 0.05 g, dus de prijs zit goed.
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Daarom altijd met een man gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ramadan heb ik tijd."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Huh heb jij ook geslachtsdelen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |