Awhh.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wel want ik heb gisteren na iftar niks gegeten. In slaap gevallen
Leuk, veel plezier gewenst!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wel. Ouders komen vanavond bij ons eten, dus volop voorbereiding, geur door hele huis.
Ik kan dat brood zonder beleg eten als ik dat wil ja. Bij een heerlijk soepje neem ik altijd grote stukken brood.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
eet jij alleen brood, zonder kaas/tomaat/whatever?
Mn vader ook zo gek op brood.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan dat brood zonder beleg eten als ik dat wil ja. Bij een heerlijk soepje neem ik altijd grote stukken brood.
Uren voorbereiding voor een etentje van 15-20 minuten. Altijd leuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wel. Ouders komen vanavond bij ons eten, dus volop voorbereiding, geur door hele huis.
had erg veel zin om een dikke lekkere bocadillo te makenquote:
valt ontzettend mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oude kaassuper droog, te sterke smaak.
Bezorg je ook in Utrecht?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef xaban06 het volgende:
Straks langs den haag, super verse lekkere pide halen
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, maar jij kan vanavond wel meedoen met ons.
Op een sontag?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef xaban06 het volgende:
Straks langs den haag, super verse lekkere pide halen
Je doet alsof je ervoor naar Turkije moetquote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef sararaats het volgende:
Eigenlijk wil ik nog eens Turks brood eten. De vorige keer is nu al 13 jaar geleden, dat was op een feestje bij een Turkse medecursiste in Antwerpen.
Hier zijn de Turkse bakkers gewoon open, maar in den haag zijn ze veel beter. Broer haalt iedere dag vers uit den haag.quote:
Hahaha serieus?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef sararaats het volgende:
Eigenlijk wil ik nog eens Turks brood eten. De vorige keer is nu al 13 jaar geleden, dat was op een feestje bij een Turkse medecursiste in Antwerpen.
Vast wel. Maar niet in mijn dorp. Hier kun je alleen NL brood krijgen op sontag.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan dat niet in Limboland? Zelfs in Nijmegen kan je gewoon vers brood halen op zondag.
Zelfs in mijn 'net niet'-stadje kun je op zondag bij de Turkse bakker terecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan dat niet in Limboland? Zelfs in Nijmegen kan je gewoon vers brood halen op zondag.
Mwah. In Belgie is dat ook wel te krijgen zekers?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je doet alsof je ervoor naar Turkije moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |