uuuuuuuf.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
Heb zin in kofte met salata en sogan salatasi in vers turks brood
Natuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef sararaats het volgende:
(Ik was altijd sceptisch over de Islam maar nu alle respectnatuurlijk zitten er ook "geweldadige" moslims bij)
Je brengt me op een idee.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
Heb zin in kofte met salata en sogan salatasi in vers turks brood
eet jij alleen brood, zonder kaas/tomaat/whatever?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zijn loze calorieën. Het geeft mij slechts voor korte tijd een verzadigd gevoel.
ik had geen honger meer na een tas harira, wel jammerquote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wel want ik heb gisteren na iftar niks gegeten. In slaap gevallen
Oude kaasquote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bagel met tonijn. Bagel met oude kaas mosterd en augurken.
watquote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hariraquote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik had geen honger meer na een tas harira, wel jammer
Awhh.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier gewenst!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wel. Ouders komen vanavond bij ons eten, dus volop voorbereiding, geur door hele huis.
Ik kan dat brood zonder beleg eten als ik dat wil ja. Bij een heerlijk soepje neem ik altijd grote stukken brood.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
eet jij alleen brood, zonder kaas/tomaat/whatever?
Mn vader ook zo gek op brood.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan dat brood zonder beleg eten als ik dat wil ja. Bij een heerlijk soepje neem ik altijd grote stukken brood.
Uren voorbereiding voor een etentje van 15-20 minuten. Altijd leuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wel. Ouders komen vanavond bij ons eten, dus volop voorbereiding, geur door hele huis.
had erg veel zin om een dikke lekkere bocadillo te makenquote:
valt ontzettend mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oude kaassuper droog, te sterke smaak.
Bezorg je ook in Utrecht?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef xaban06 het volgende:
Straks langs den haag, super verse lekkere pide halen
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, maar jij kan vanavond wel meedoen met ons.
Op een sontag?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef xaban06 het volgende:
Straks langs den haag, super verse lekkere pide halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |