Ok, hier plaatje van cheeseburgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, hier plaatje van cheeseburgerGaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Cheeseburger - brood, kaas - broodje kaas - kaas - verkaasdquote:Op zondag 6 juli 2014 16:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom denk ik bij cheeseburger aan een broodje kaas?
Peper als in heet of echt peper door het eten?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Veel peper en naan. Mix tussen Afghaans en Indiaas. Iraans eten is iets te slap voor Pakistan.
echt peper door het eten. Pittig eten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Peper als in heet of echt peper door het eten?
Wij eten ook heeel veel heet eten, maar dan vaak wel gedroogde hete chilivlokken enzo. Ook over de kebab. Loooove it.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
echt peper door het eten. Pittig eten.
Meestal is het gewoon een overload aan chili poeder. Soms allebei. Ik hou niet van ui en echte peper door eten. Dan ga ik ook vissen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij eten ook heeel veel heet eten, maar dan vaak wel gedroogde hete chilivlokken enzo. Ook over de kebab. Loooove it.
Maar ik heb er een hekel aan wanneer men peper (niet gedroogd, gewoon als groente) door het eten doet. Dan ben ik 10 uur bezig met het uitvissen van die pepers en dan is mijn eten koud.
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef sararaats het volgende:
Ik mag niet te pittig eten want m'n maag kan er niet meer tegen.
Tijdens een multiculturele dag op school kwamen er mensen uit vreemde landen koken.
Dit is offtopic btw.
(Ik was altijd sceptisch over de Islam maar nu alle respectnatuurlijk zitten er ook "geweldadige" moslims bij)
Neee die groene is juist irritanttt!!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, die rode pepertjes met harde schil is wel irritant in gerechten, maar groene peper is wel lekker.
Ik ben overigens gek op knoflook en knoflooksaus of andere sauzen met knoflook erin, maar in gerechten vind ik het echt niet lekker. Gek is dat. Meestal wordt het dan te overheersend.
Kán lekker zijn...quote:Op zondag 6 juli 2014 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet een keer haydari proberen...
[ afbeelding ]
Turks brood is lekker, maar het vult totaal niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef sararaats het volgende:
Als ik look ofzo gegeten heb vraag ik steeds aan de mama of m'n mond niet te hard stinkt
Turks brood![]()
Dan doe je dat toch.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turks brood is lekker, maar het vult totaal niet.Als ik een beetje honger heb zou ik gewoon een hele pide (ook de ramadan versie) naar binnen kunnen werken.
Het is te lekker waardoor ik het hoofdgerecht niet aanraak.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
Jij kunt er gewoon niet mee omgaan. Je moet het vullen met van alles en nog wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |