ik wil baklava halen maar ze zijn zeker al dicht.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfs in mijn 'net niet'-stadje kun je op zondag bij de Turkse bakker terecht.
Nah, wees gerust. Ik zal uit respect voor jou en je ouders geen wijn drinken.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef xaban06 het volgende:
Wel je eigen wijn meenemen, hier serveren we geen alcoholistische dranken.
Ik heb smurfenchocolade gehaald.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik wil baklava halen maar ze zijn zeker al dicht.
Weet niet. Hier zijn ze tot vlak voor iftar open, volgens mij. De baklava hier is alleen niet zo goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik wil graag dat je me een easy peasy max 4 ingrediënten toetje recept voorschotelt.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb smurfenchocolade gehaald.
Wil je?
OMG SHAREquote:Op zondag 6 juli 2014 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb smurfenchocolade gehaald.
Wil je?
Rotterdam, Antep. Beste baklava van heel Nederland, wellicht zelfs beste van Europa.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trifflequote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik wil graag dat je me een easy peasy max 4 ingrediënten toetje recept voorschotelt.
Hij gaat over 2 min sluiten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Rotterdam, Antep. Beste baklava van heel Nederland, wellicht zelfs beste van Europa.
Open tot 20:00.
Keek even op de site. Die chocoladebaklava ziet er wel lekker uit. Wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Rotterdam, Antep. Beste baklava van heel Nederland, wellicht zelfs beste van Europa.
Open tot 20:00.
Nee. Maar in Turkije bij hacibaba gegeten, bij Gulluoglu gegeten, maar Antep in Rotterdam is toch tikkeltje beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Keek even op de site. Die chocoladebaklava ziet er wel lekker uit. Wel eens geprobeerd?
Heb je aandelen ik antep?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Maar in Turkije bij hacibaba gegeten, bij Gulluoglu gegeten, maar Antep in Rotterdam is toch tikkeltje beter.
Holy shit, dat is pas overkillquote:Op zondag 6 juli 2014 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Keek even op de site. Die chocoladebaklava ziet er wel lekker uit. Wel eens geprobeerd?
Shots fired.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet snoepen met je overgewicht.
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet snoepen met je overgewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |