Je doet alsof je ervoor naar Turkije moetquote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef sararaats het volgende:
Eigenlijk wil ik nog eens Turks brood eten. De vorige keer is nu al 13 jaar geleden, dat was op een feestje bij een Turkse medecursiste in Antwerpen.
Hier zijn de Turkse bakkers gewoon open, maar in den haag zijn ze veel beter. Broer haalt iedere dag vers uit den haag.quote:
Hahaha serieus?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef sararaats het volgende:
Eigenlijk wil ik nog eens Turks brood eten. De vorige keer is nu al 13 jaar geleden, dat was op een feestje bij een Turkse medecursiste in Antwerpen.
Vast wel. Maar niet in mijn dorp. Hier kun je alleen NL brood krijgen op sontag.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan dat niet in Limboland? Zelfs in Nijmegen kan je gewoon vers brood halen op zondag.
Zelfs in mijn 'net niet'-stadje kun je op zondag bij de Turkse bakker terecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan dat niet in Limboland? Zelfs in Nijmegen kan je gewoon vers brood halen op zondag.
Mwah. In Belgie is dat ook wel te krijgen zekers?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je doet alsof je ervoor naar Turkije moet
ik wil baklava halen maar ze zijn zeker al dicht.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfs in mijn 'net niet'-stadje kun je op zondag bij de Turkse bakker terecht.
Nah, wees gerust. Ik zal uit respect voor jou en je ouders geen wijn drinken.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef xaban06 het volgende:
Wel je eigen wijn meenemen, hier serveren we geen alcoholistische dranken.
Ik heb smurfenchocolade gehaald.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik wil baklava halen maar ze zijn zeker al dicht.
Weet niet. Hier zijn ze tot vlak voor iftar open, volgens mij. De baklava hier is alleen niet zo goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik wil graag dat je me een easy peasy max 4 ingrediėnten toetje recept voorschotelt.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb smurfenchocolade gehaald.
Wil je?
OMG SHAREquote:Op zondag 6 juli 2014 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb smurfenchocolade gehaald.
Wil je?
Rotterdam, Antep. Beste baklava van heel Nederland, wellicht zelfs beste van Europa.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trifflequote:Op zondag 6 juli 2014 17:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik wil graag dat je me een easy peasy max 4 ingrediėnten toetje recept voorschotelt.
Hij gaat over 2 min sluiten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Rotterdam, Antep. Beste baklava van heel Nederland, wellicht zelfs beste van Europa.
Open tot 20:00.
Keek even op de site. Die chocoladebaklava ziet er wel lekker uit. Wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Rotterdam, Antep. Beste baklava van heel Nederland, wellicht zelfs beste van Europa.
Open tot 20:00.
Nee. Maar in Turkije bij hacibaba gegeten, bij Gulluoglu gegeten, maar Antep in Rotterdam is toch tikkeltje beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Keek even op de site. Die chocoladebaklava ziet er wel lekker uit. Wel eens geprobeerd?
Heb je aandelen ik antep?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Maar in Turkije bij hacibaba gegeten, bij Gulluoglu gegeten, maar Antep in Rotterdam is toch tikkeltje beter.
Holy shit, dat is pas overkillquote:Op zondag 6 juli 2014 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Keek even op de site. Die chocoladebaklava ziet er wel lekker uit. Wel eens geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |