Niet weten dat longen geen holle spieren zijn (zoals het hart) vind ik toch best domquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vanwaar de? Je leert toch elke dag wat nieuws? Het meeste weet je nog lang niet!
Als longchirurg wel ja. Als boekhouder? Mwoahquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:19 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Niet weten dat longen geen holle spieren zijn (zoals het hart) vind ik toch best dom
En de longblaasjes dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Als longchirurg wel ja. Als boekhouder? MwoahBovendien vind ik het nog niet zo heel kwalijk, aangezien longen wel altijd zo afgebeeld worden
![]()
Ik bedoelde in rookreclames etc, daar zijn longen altijd holquote:
waar komt consumptiemais dan wel vandaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:59 schreef Pandaplint het volgende:
Dat het mais op de velden eigenlijk maar zelfden voor consumptie voor mensen is. Maar dat mais eigenlijk vooral wordt geteeld als veevoer
Eigenlijk meer een dubbele zak en die ga je in gedachte zelf vullen met leegte, waarbij me nu invalt dat veel mensen ook nog denken dacht lucht niets is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik bedoelde in rookreclames etc, daar zijn longen altijd hol![]()
Grotendeeld uit warmere landen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar komt consumptiemais dan wel vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:22 schreef Faux. het volgende:
48+ kaas is niet van koeien die ouder dan 48 zijn* Buurpoes rolt van stoel van het lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes rolt van stoel van het lachen.tis als je er over nadenkt ook echt de meest idiote gedachte waar een mens mee kan komen. maar waarom noemt men het dan in vredesnaam 'oude kaas'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
48+ kaas is niet van koeien die ouder dan 48 zijnGotfer.... Koffie op m'n beeldscherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
48+ kaas is niet van koeien die ouder dan 48 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kwam je er achter?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
48+ kaas staat compleet los van oude kaasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
tis als je er over nadenkt ook echt de meest idiote gedachte waar een mens mee kan komen. maar waarom noemt men het dan in vredesnaam 'oude kaas'?
Onder wat voor steen woon jij dan mag ik vragen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:15 schreef marc0871 het volgende:
dat ajax en feyenoord voetbalclubs waren.
op de lagere (tegenwoordig basis) school, kreeg ik weleens de vraag of ik voor ajax of feyenoord was.
aangezien ik geen idee had waar het over ging, zei ik de ene keer maar ajax, en de volgende keer feyenoord.
dat heeft nog tot het tweede jaar van de lts geduurd, totdat ik het eens aan mijn vader vroeg; 'pap, wat is dat ajax en feyenoordgedoe nou eigenlijk?'.
'oh, dat zijn voetbalclubs.'
nou, dan wist ik dat.
en wist ik eigenlijk nog niks.
het heeft zelfs nog langer geduurd, voordat ik de levendige ruilhandel in plaatjes begreep.
ik kan rotterdam over de polder zien liggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onder wat voor steen woon jij dan mag ik vragen?
Of woon je in Zeeland dan kan ik het nog begrijpen
er staat toch zelden littledumbgirlquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar komt consumptiemais dan wel vandaan
Gesprek aan tafel toen m'n broertje zei dat-ie dacht dat 48+-kaas 48 jaar gerijpt wasquote:
Ja geen idee, nog nooit kaas gekocht/koud gegetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef Bart het volgende:
[..]
48+ kaas staat compleet los van oude kaas
Je hebt 20+ oude kaas en 48+ jonge kaas.
Jullie ouders hebben ergens toch grote steken laten vallen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gesprek aan tafel toen m'n broertje zei dat-ie dacht dat 48+-kaas 48 jaar gerijpt was
[..]
Ja geen idee, nog nooit kaas gekocht/koud gegeten
Waar woon je, Ethiopië of zoquote:
neunquote:
Die hebben het opvoeden al lang geleden opgegeven jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie ouders hebben ergens toch grote steken laten vallen.![]()
Ik vind het ook wel héél bijzonder dat je dat nooit via agenda's/tijdschriften/Panini plaatjes/tv voorbij hebt zien komen. Apart.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik kan rotterdam over de polder zien liggen.
ik heb gewoon he-le-maal niks met voetbal.
nooit gehad, en ik verwacht ook niet dat dat ooit verandert.
Dus je weet niet eens hoe een boterham met kaas smaakt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |