Ik dacht hetzelfde, maar een echte kenner wil ik mezelf niet noemen met nog maar 1 ervaringquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:12 schreef Kyara het volgende:
Ik heb inmiddels 3 kinderen met waterpokken gehad en ik herken deze vlekken niet als waterpokken eerlijk gezegd. Hopelijk heb ik gelijk
En even een virtuele knuffel en hopelijk een goede nacht vannacht
Dat dacht ik ook ( zonder ervaring). Soort reactie op wasmiddel ? Nieuwe kleren ?......quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:34 schreef Loj het volgende:
LB, ik vind t lijken op een allergische reactie die Ow op een gegeven moment had. Waar het door kwam zijn we nooit achtergekomen
Zo en nu weer voetbal...
Oh fuck echt? Dat zit wel in de de familie namelijk en in haar elleboog zitten 2 ruwe plekjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:28 schreef Troeta het volgende:
Zo ziet Nena's exceem eruit als het weer oplaait
Die zijn zo gaaf!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Van mijn moeder is nog zo'n oud poppenfornuisje, dat is ook zo leuk
[ afbeelding ]
(zoiets, deze foto is van marktplaats)
Werkt ook echt, je kunt er kleine flensjes op bakken(alleen niet zo kindveilig
)
Ik moet echt nog een meisje zie ikquote:Op zondag 6 juli 2014 18:22 schreef elamanilo het volgende:
Yeah, het is gelukt met kleertjes uitzoeken!
Omen, hier zit ze ook in maat 74, dus die heb ik nog niet echt in de aanbieding
Heerlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 07:53 schreef Omentielvo het volgende:
LB leuk keukentje![]()
Hier vanmorgen een dreumes die vroeg wakker was (voor half 7 vind ik vroeg) dus nog even bij mij in bed genomen. Ze slaapt dan niet meer, maar klimt zo af en toe op me, leg haar hoofdje dan op me en dan krijg ik zo'n geweldig lieve en grote knuffel van haar
Das zo'n heerlijke leeftijd vind ik. 3 ook hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 19:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het zo geweldig super fantastisch dat mn meisje bijna 2 wordt
Wanneer ook alweer?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het zo geweldig super fantastisch dat mn meisje bijna 2 wordt
Dat heb ik al sinds Fee dr geboorte. Ik moet dr op bed leggen anders gaat ze niet slapen. En gisteravond werd ze wakker en ging Papa dr troosten en raakte ze nog meer overstuur. Ik kom boven en ze valt meteen weer in slaap.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net weer weg moeten lopen van een hysterisch krijsend kindjeIk haat dat zo
Maar we hebben nu nog opvang en ik moet toch ooit mn studie afmaken.
Ze hangt ontzettend aan mij de laatste dagen, ook dr vader mag haar niet zomaar bij me weg pakken. Heel lief, maar het maakt dit soort dingen nķg moeilijker...
Ik vind het vooral zwaarquote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
O verschrikkelijk Tally....Heel vleiend natuurlijk, maar mijn hart kan echt niet zo vaak breken hoor
Ik weet gelukkig dat E over het algemeen wel snel weer bijtrekt, en ken dit ook nog van vroeger van mijn oppaskindje.
Mijn man vind dat ook moeilijk. Gister ben ik dan uiteindelijk er toch naar toen gelopen en toen zei hij ook: en we hadden het vanmiddag toch zo gezelligquote:Op maandag 7 juli 2014 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wat naar voor jullie zeg. Isa heeft ook af en toe van die buien, maar over het algemeen is er geen probleem als we haar bij oma of het kdv afzetten, gelukkig! Als ze verdrietig is, laat ze zich ook goed troosten door papa of oma of een kdv leidster, tenzij mama in de buurt is. Zodra ze mij ziet of hoort gaat ze een standje harder huilen en moet ze naar mij toe. Mijn man heeft het daar best moeilijk meeDat ze dan liever bij mij is dan bij hem, want hij zorgt toch ook goed voor haar? Hij lijkt niet te snappen dat mama gewoon "beter" is op dit momenten.
19 juli !quote:Op zondag 6 juli 2014 22:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wanneer ook alweer?
Ik vind het ook tof want dan kom je bij de peuters meekletsen (toch??)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teun heeft nu ook zijn eerste vaccinaties gehad en kwamer erg goed door heen! Bijna niet huilen bij de prik en daarna niet echt ziek.
Vandaag een echo gehad van de lever omdat hij 9 hemangioompjes had en die kunnen ook bij hoge uitzondering op de lever zitten maar de lever was goed :-)
En jij dus ookquote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef Omentielvo het volgende:
Kleinzusje. Ik ga jou missen hoor. En na jou volgen nog meer meisjes snel![]()
En dat is nou precies wat ik bedoel.quote:
Maar er is natuurlijk een verschil tussen een gup die meewerkt helpen poetsen of een kind dat niet wil dwingen om te poetsen. Volgens mij doelt L-E vooral op het laatste.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Goitske het volgende:
LE jan poetst echt niet, hij doet de borstel tussen zijn lippen en zuigt de tandpasta er af thats it. Hij mag zelf beginnen, neem ik het over, zelf eindigen en de borstel terug zetten. Ik heb zelf een hele slechte tanden, wil hem dit echt besparen
Ik ben fan van de kiddyboo 360.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:29 schreef Sylver_ het volgende:
Zolena is zo'n Avent oefenbeker misschien een idee?
[ afbeelding ]
Niet dat het dan helemaal droog blijft hier, maar beter dan met een gewone open beker
Nou als je echt wilt kan je er nog steeds mee knoeien maar veel minder makkelijk dan met die avent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:38 schreef Sylver_ het volgende:
Hier bijt ze aan de bovenkant en laat er aan de onderkant dan water uit lopen, dus hier werkt het ook niet echt
Is die Kiddyboo wel echt antilek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet brengen = niet studeren. Of, alleen als ze slaapt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef L-E het volgende:
En haar niet brengen is geen optie? Je wil het kdv aanhouden voor tijdens de studie en als je weer werk vindt, denk ik?
Gaat het beter als je vriend haar brengt?
Zou dat ook een mug kunnen zijn? Kweenie hoe ze slaapt dat ze ook op haar romp zitten hoor, maar dat was hier de verklaring van de cb artsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:09 schreef Cwen het volgende:
Toffe schoenen Ela!
Ik breek ff in met een vraag: er waren hier laatst toch wat kindjes met 6e ziekte? Ellie heeft nl kleine rozerode vlekjes op 'r hoofd en romp, en is 's nachts echt ontroostbaar aan het krijsen, nauwelijks stil te krijgen. Had ik dat nou hier ook gelezen? Herkenbaar?
Nah, geen mug gok ik... Het zijn geen pukkeltjes maar vlekjes. En ziekjes is ze wel, helaas.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zou dat ook een mug kunnen zijn? Kweenie hoe ze slaapt dat ze ook op haar romp zitten hoor, maar dat was hier de verklaring van de cb artsKleine rode pukkeltjes waren het. Ik dacht eerst waterpokken of zesde ziekte, maar er kwam maar geen ziek
En zo'n onding in je oor snachts... Het is maar een idee!
Wat fijn LB, dat ze het toch nog een beetje leuk heeft gehad bij het kdv. Ook fijn dat die leidster de tijd voor haar genomen heeft!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, IsaEn dan risotto afslaan
dat is juist zo lekker!
En Rileykusje op de zere plek
![]()
E had een fijne middag OmenZe was na haar slaapje door de leidster op schoot genomen, op de bank in de gang waar ze de andere kindjes mooi kon overzien, en daar had ze langzaamaan weer wat praatjes gekregen en was liedjes gaan zingen
Ook weer gegeten en gedronken, en daarna nog een keer geslapen
Ik had inmiddels al weer gebeld en gevraagd of ze me lieten weten wanneer ze wakker werd, dus toen ben ik haar op gaan halen en hebben we nog een wandelingetje gemaakt. Ze zat lekker in mijn nieuwe mei tai op mn rug te dansen op de liedjes die ik zong
Hmm, raar. Ik haal 'm weg en dan post ik m zo nog een keertjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:45 schreef Omentielvo het volgende:
Mandy ik kan je filmpje niet zien![]()
LB. Dreumesdriftbuien![]()
Echt welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef elamanilo het volgende:
Noh, kijk hem daar gaan zo trots! Tijd voor een blokkenwagen Mandy!
LB, wat fijn dat er een leidster was die even wat tijd had voor je kleine meis <3 En wat lief he, zo'n dansende dreumes achterop
Ohhh!!quote:
Jaaa!! Of als je het waagt om iets af te pakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh Spirit wat herkenbaar!!!En ik vind het ook zo leuk!
![]()
Ook nieuw vanuit deze ontwikkelingsstap zijn de Dreumes Driftbuien overigensze kan echt enorm krijsen en squeeken als ze iets niet mag, of als je de deur dichtdoet waar ze doorheen had willen gaan
Dankjewel. Mooie spullen sowieso op die site!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:53 schreef elamanilo het volgende:
Franny, haar armbandje is een bedelarmbandje met daaraan verschillende bedeltjes, eentje van mij en m'n lief, eentje van m'n ouders, eentje van m'n zusje en van m'n broertje, en eentje van m'n opa&oma. Heeft ze voor d'r eerste verjaardag gekregen! En het kettinkje is een barnsteen kettinkje, barnsteen scheidt, bij contact met de huid, een stofje af wat ontstekingsremmend en pijnstillend werkt, dat helpt als ze tandjes krijgt. Barnsteen heb je vaak in lichte kleuren, maar het bestaat ook in donker, ik heb er eentje met donkere steentjes uitgezocht omdat ik dat mooier bij haar vind staanHier, bij ekobebe, heb ik het kettinkje vandaan trouwens, staat ook uitleg!
Vet he! Djen had het ding bij de go ontdekt. Toen heb ik er eentje gekocht dezelfde dag. Kind helemaal gelukkigquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:17 schreef -mandy- het volgende:
Oh Spirit wat een leuke foto's en wat schrijf je lief over je meisje!
Twinkle, beterschap.
Ik heb via fb een babywalker op de kop kunnen tikken die we vanavond mogen gaan halen.
Ik ken d'er eentje die vanaf morgen alles onveilig gaat maken met dat ding![]()
.
Hier ook hoor LE. Het is zelden dat ze wakker word en zegt/roept Mama ofzo. Altijd meteen huilen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef L-E het volgende:
Oh, Stick wordt al 14 maanden huilend wakker na elk slaapjeOok 's nachts ja. Ben benieuwd wanneer dat stopt.
Twinkle, goed drinken en zo veel mogelijk slapen idd. Beterschap!
Ha, dat zal je leren te klagen dat je kind zoveel slaapt! Voel je ook hoe wij het hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2014 06:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pff Noor is echt wel 30x wakker geworden. Telkens huilen. Paracetamol gegeven maar maakte geen verschil. Bij ons gelegd, maar das feesten natuurlijk. Ik begrijp er niks van. Afgelopen weekend beetje begonnen dit, maar het wordt steeds erger. Ze sliep zonder een kik het klokje rond voorheen!
Maar ff stokjes tussen mn oogleden vandaag.
t was nu een kennismakingsgesprek. En toen eenmaal het ijs bij dreumes gebroken was ging ze met de kinderen spelen. En dan een woord vaak gebruiken. Pak de bal maar, waar is de bal? Mag ik de bal. En dan nadruk leggen op het woord bal. Klinkt heel logisch. Wij hebben dit doorgezet met bal, en 2 dagen later zei hij bal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 06:53 schreef Fieder het volgende:
Oliva wat doet de logopediste dan precies? Of was het nog maar een kennismakingsbezoek?
Ben benieuwd hoe dat gaat bij zo'n klein kind.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 07:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ha, dat zal je leren te klagen dat je kind zoveel slaapt! Voel je ook hoe wij het hebben
Maar serieus, tandjes? Sprong?
Haha, dat heb ik met vleesquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind gewone melk zo'n raar idee bij mij pasgeboren baby![]()
We zijn het ontbijt (pap) wel met gewone melk gaan maken en soms krijgt ze ook een flesje gewone melk, maar opvolgmelk voelt op dit moment nog beter voor haar. Dat is puur mijn psyche, want ze vindt het allemaal lekker en het is beide goed.
Ik was vergeten dat ze nog een middagfles krijgt. Op het kdv geven ze grwoon nr 2, maar thuis krijgt ze nr 4. Smiddags en soms, als ze moeilijk slaapt, ook savonds. Zit ook geen rationale achter, maar gewoon omdat het op dat pal staatquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:26 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik met vlees
Maar zat er idd aan te denken om haar pap met gewone melk te maken, maar ze drinkt 's avonds dus ook nog een fles en weet niet zo goed of je daar dan gewone melk in 'moet' doen.
Ze krijgt bij jou gewoon nog die nummmer 2 opvolgmelk, Spirit? Dus geen dreumesmelk/opgroeimelk/of-hoe-heten-ze-allemaal-melk?
Als je je er zorgen over maakt, zou je ook wat meer boter kunnen smeren, kaas op brood doen of zuivelspread en yoghurt als toetje geven? Is ook allemaal melkproduct natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:33 schreef Fieder het volgende:
Twinkle fijn dat het beter gaat! Ik heb ook niks opgeschrevenkan wel veel via fok terugvinden maar zoveel werk
XM sterkte!![]()
Olivia klinkt idd logisch! Wat goed dat je meteen resultaat zag.
L weigert nog steeds alle melk. Opvolg wil hij niet maar gewone melk ook niet. Kreeg als tip van een collega dat je er wat cacao door kan doen. Maar lust hij dan ooit nog wel melk? Wordt er zo zenuwachtig van dat hij al weken bijna geen zuivel krijgt![]()
Ik hoorde weer van iemand anders dat er alleen in NL zoveel op melk wordt gehamerd. In andere landen liggen de normen van hoeveel zuivel een kind moet krijgen veel lager. Weet iemand hier toevallig meer van?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:33 schreef Fieder het volgende:
Ik hoorde weer van iemand anders dat er alleen in NL zoveel op melk wordt gehamerd. In andere landen liggen de normen van hoeveel zuivel een kind moet krijgen veel lager. Weet iemand hier toevallig meer van?
Oh waar ik al niet zin in heb...... heb dr net weer krijsend in handen van een leidster gegevenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
LB: Geen zin om haar toch thuis te houden en studeren uit te stellen ?
Boksquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooralsnog gokken we op fikse verlatingsangst.
Ik zou m niet aanwennen om alleen chocolademelk te lusten (al doe je er natuurlijk zelf niet perse suiker door, maargoed). Heb je karnemelk al eens geprobeerd? Ik vind t niet te zuipen maar mijn kind schijnt het wel te lustenquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:33 schreef Fieder het volgende:
L weigert nog steeds alle melk. Opvolg wil hij niet maar gewone melk ook niet. Kreeg als tip van een collega dat je er wat cacao door kan doen. Maar lust hij dan ooit nog wel melk? Wordt er zo zenuwachtig van dat hij al weken bijna geen zuivel krijgt![]()
E gaat dan vooral eerst heftig erin graaien, pikt dan de lekkere stukjes eruit en mikt de rest op de grondquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:20 schreef Mineola het volgende:
XM, 'losse elementen' werkt hier ook (nog) niet goed. Eenpansgerechten eet hij het beste. Het klinkt misschien wat zweverigmaar ik beeld me altijd in dat een bord met meerdere onderdelen onrustig oogt. Dat je niet weet waar je moet beginnen zeg maar, met al die verschillende kleuren en structuren. Vanuit die gedachte snap ik heel goed waarom hij liever een bord chili con carne heeft
Ja, idem hier.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en LE, ik vind die tandenpoets'discussie' interessant dus kom er ook nog even op terug. E vond tandenpoetsen eerst matig vervelend, en als ze sowieso al uit dr hum was (en nog maar 3 tanden had) bespaarde ik haar the fuss ook wel eens. Maar nu is het elke avond krijsen, totdat de tandenborstel uit haar mond is en dan is het ook meteen weer goed.
Als ik haar grens dus aanhou, zou ik dr tanden nooit kunnen poetsen. En mijn gebit is ook flink slecht, en dat van mn moeder en oma ook, dus ik wil t wel goed doen...
Omen, wat doe jequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:51 schreef Omentielvo het volgende:
Spirit, je hebt geen pasgeboren baby meer.
Oh geen haast hoor, als je m maar gezien hebtquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:00 schreef L-E het volgende:
Oh, maar dat ik de grenzen van mijn kind wil bewaken wil toch niet zeggen dat jullie dat op dezelfde manier moeten doen? Je kiest de manier die het best bij je kind past, neem ik aan. Wellicht zou ik er heel anders in staan als er nooit gepoetst kon worden, maar dat weet ik niet, want dat is het geval niet
LB, er staan nog 7 pm's te wachten op antwoordik ga het vanavond doen!
Ik koop alleen maar de slim fit van noppies in de sale. Dat zijn de enige die qua verhouding precies goed zijn voor mijn dunne. Af en toe vind ik ook wat bij just small, maar die hadden nu in de zomer geen slim fit spijkerbroekenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef Fieder het volgende:
Twinkle, is ze er nog wel happy onder of voelt ze zich nu ook ziek? Beterschap![]()
Waar kopen jullie spijkerbroekjes? Ik had altijd die van h&m maar die passen niet meer, op de juiste lengte zijn ze te wijd van boven. Zakken zo van zn konten gedoe met een riem zie ik niet zitten.
Ja dat ging de afgelopen dagen dus een beetje op en af. Maar dat hing ook samen met haar temperatuur denk ik. Vandaag overdag ontzettend hangerig en huilerig. Ik dacht dat ze misschien wel moe zou zijn (buiten haar gebruikelijke patroon zeg maar), maar van slapen is het toen niet gekomen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef Fieder het volgende:
Twinkle, is ze er nog wel happy onder of voelt ze zich nu ook ziek? Beterschap![]()
Samen bij de friet tent van Twinkle afsprekenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:01 schreef L-E het volgende:
Dat doe ik al, maar dat werkt blijkbaar niet.
Dat is echt heel lastig. Met zoveel voedingen is het al nodig om ca. 500 kcal extra te eten om op gewicht te blijven, het dubbele om aan te komen. Dus als je normaal 2000 kcal binnenkrijgt, moet daar nog eens 1000 bij. Dat is bizar veel! Ik heb een tijdje op een dergelijk dieet gezeten en dat was no funquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Kun je niet gewoon zelf wat meer eten ?
Probeer het eens??quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Maar relacteren met als doel 10 kilo af te vallen is natuurlijk een no go
Dus jij zegt dat ik te dik benquote:
Ik ben gewoon vreselijk jaloers op borstvoedende afvallersquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef Phaidra het volgende:
Nouhou, ik wíst dat het een valstrik was. Maar je impliceerde dat je daaraan dacht (of dat was mijn interpretatie) en ik ben altijd in voor een wetenschappelijk onderzoek. Dussss.
Niet nodig joh!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vreselijk jaloers op borstvoedende afvallers
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:29 schreef L-E het volgende:
De oudste is nu ook wakker en beneden. Lang leve onweer.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:17 schreef Shandaly het volgende:
Al in de buurt van thuis, Skoap? Balen zeg...
(Al moest ik wel grinniken om de verlaging van het vliegtuig. Eens wat anders dan verhoging)
Femke krijgt (eindelijk) een boventandje erbij!
Klinkt bekend, ik hou het op dreumesbuien...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:15 schreef Fieder het volgende:
LE klinkt als een weloverwogen beslissingsucces met afbouwen
Kyara![]()
Skoap wat een nachtmerrie![]()
Pff het dwarse gedrag gaat hier van kwaad tot erger. Hij wil nu zijn vitaminedruppels ook niet meer. Voorheen vond hij die heerlijk. Bij alles wat moet gebeuren (tanden poetsen, luier verschonen, eten) is het eerst strijd, krijsen, huilen, op de grond gooien. Na een tijdje negeren en daarna afleiden lukt het meestal wel. Maar wat kost het een energieZijn dit nou dreumesbuien of doe ik iets verkeerd, word er beetje wanhopig van
Oh dat is het dus? Bram drinkt nog maar 4x per dag. *opvoeren dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Maar relacteren met als doel 10 kilo af te vallen is natuurlijk een no go
Klinkt als normaal inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:15 schreef Fieder het volgende:
LE klinkt als een weloverwogen beslissingsucces met afbouwen
Kyara![]()
Skoap wat een nachtmerrie![]()
Pff het dwarse gedrag gaat hier van kwaad tot erger. Hij wil nu zijn vitaminedruppels ook niet meer. Voorheen vond hij die heerlijk. Bij alles wat moet gebeuren (tanden poetsen, luier verschonen, eten) is het eerst strijd, krijsen, huilen, op de grond gooien. Na een tijdje negeren en daarna afleiden lukt het meestal wel. Maar wat kost het een energieZijn dit nou dreumesbuien of doe ik iets verkeerd, word er beetje wanhopig van
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef L-E het volgende:
Mijn dreumes is stuk. Vannacht wakker van half 2 tot half 6 (en mijn man zijn wekker ging om 6 uur, I kid you not, arme hij), dus ik dacht: die slaapt vandaag overdag even goed bij. Dat waren 40 minuten in totaal. Hij zal vannacht zo moe zijn dat slapen wel GEWELDIG zal gaan! Toch?
Ik zal maar geen antwoord geven hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef L-E het volgende:
Mijn dreumes is stuk. Vannacht wakker van half 2 tot half 6 (en mijn man zijn wekker ging om 6 uur, I kid you not, arme hij), dus ik dacht: die slaapt vandaag overdag even goed bij. Dat waren 40 minuten in totaal. Hij zal vannacht zo moe zijn dat slapen wel GEWELDIG zal gaan! Toch?
Dat denk ik zeker ook als ik jou zo hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef L-E het volgende:
Loj, hoe is het, zo zwanger en zware nachten en een dreumes, enzo?
En wij hebben het niet zwaar hoor! Sticker is zo leuk, zo lief, zo om op te vreten 24/7, ik ben zo dol op 'm
succes..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |