Klinkt bekend, ik hou het op dreumesbuien...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:15 schreef Fieder het volgende:
LE klinkt als een weloverwogen beslissingsucces met afbouwen
Kyara![]()
Skoap wat een nachtmerrie![]()
Pff het dwarse gedrag gaat hier van kwaad tot erger. Hij wil nu zijn vitaminedruppels ook niet meer. Voorheen vond hij die heerlijk. Bij alles wat moet gebeuren (tanden poetsen, luier verschonen, eten) is het eerst strijd, krijsen, huilen, op de grond gooien. Na een tijdje negeren en daarna afleiden lukt het meestal wel. Maar wat kost het een energieZijn dit nou dreumesbuien of doe ik iets verkeerd, word er beetje wanhopig van
Oh dat is het dus? Bram drinkt nog maar 4x per dag. *opvoeren dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Maar relacteren met als doel 10 kilo af te vallen is natuurlijk een no go
Klinkt als normaal inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:15 schreef Fieder het volgende:
LE klinkt als een weloverwogen beslissingsucces met afbouwen
Kyara![]()
Skoap wat een nachtmerrie![]()
Pff het dwarse gedrag gaat hier van kwaad tot erger. Hij wil nu zijn vitaminedruppels ook niet meer. Voorheen vond hij die heerlijk. Bij alles wat moet gebeuren (tanden poetsen, luier verschonen, eten) is het eerst strijd, krijsen, huilen, op de grond gooien. Na een tijdje negeren en daarna afleiden lukt het meestal wel. Maar wat kost het een energieZijn dit nou dreumesbuien of doe ik iets verkeerd, word er beetje wanhopig van
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef L-E het volgende:
Mijn dreumes is stuk. Vannacht wakker van half 2 tot half 6 (en mijn man zijn wekker ging om 6 uur, I kid you not, arme hij), dus ik dacht: die slaapt vandaag overdag even goed bij. Dat waren 40 minuten in totaal. Hij zal vannacht zo moe zijn dat slapen wel GEWELDIG zal gaan! Toch?
Ik zal maar geen antwoord geven hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef L-E het volgende:
Mijn dreumes is stuk. Vannacht wakker van half 2 tot half 6 (en mijn man zijn wekker ging om 6 uur, I kid you not, arme hij), dus ik dacht: die slaapt vandaag overdag even goed bij. Dat waren 40 minuten in totaal. Hij zal vannacht zo moe zijn dat slapen wel GEWELDIG zal gaan! Toch?
Dat denk ik zeker ook als ik jou zo hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef L-E het volgende:
Loj, hoe is het, zo zwanger en zware nachten en een dreumes, enzo?
En wij hebben het niet zwaar hoor! Sticker is zo leuk, zo lief, zo om op te vreten 24/7, ik ben zo dol op 'm
succes..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |