abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2014 @ 10:48:48 #276
426379 elamanilo
elämänilo
pi_142163890
L-E :* Lijkt me heel verdrietig als je zo'n beslissing moet maken. En verder een O+ voor Sticker!

Fieder, dat klinkt niet leuk inderdaad.
Zelf vind ik het echt belangrijk om mijn kindje te leren naar haar eigen gevoel en lichaam te luisteren en ik geloof er ook heilig in dat mijn kindje, hoe klein ook, heel erg goed in staat is om zelf aan te geven wat ze nodig heeft. Is er nergens mogelijkheid om losser met de situaties om te gaan? Wáárom verlang je bepaalde dingen van hem? Zijn die werkelijk nodig? Wat gebeurd er dan als je het niet doet? Kun je het hem uitleggen? Zijn er andere manieren om hetzelfde resultaat te bereiken? Kun je hem laten leiden?

Shandaly, wat schattig O+ En ook hier herkenbaar!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 12:44:36 #277
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_142167436
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:15 schreef Fieder het volgende:
LE klinkt als een weloverwogen beslissing :* succes met afbouwen
Kyara :W
Skoap wat een nachtmerrie :o

Pff het dwarse gedrag gaat hier van kwaad tot erger. Hij wil nu zijn vitaminedruppels ook niet meer. Voorheen vond hij die heerlijk. Bij alles wat moet gebeuren (tanden poetsen, luier verschonen, eten) is het eerst strijd, krijsen, huilen, op de grond gooien. Na een tijdje negeren en daarna afleiden lukt het meestal wel. Maar wat kost het een energie -O- Zijn dit nou dreumesbuien of doe ik iets verkeerd, word er beetje wanhopig van ;(
Klinkt bekend, ik hou het op dreumesbuien...
Avondeten is hier vooral een krijsmoment (want moe). We hebben het losgelaten, niet eten, jammer dan, ook prima. Hij krijgt wel altijd toetje, en wordt tot nu toe niet wakker van de honger. Luier verschonen was ook drama, maar gaat nu weer beter. Staan vindt ie wel leuk, dus bij plasluiers doen we dat. Tanden poetsen moet (en als ie schreeuwt, kan ik er goed bij ;))

De vitaminedruppels gaan hier trouwens door de pap, en als we dat vergeten door de fles voor het slapengaan ;)
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:17:27 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142168476
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
Maar relacteren met als doel 10 kilo af te vallen is natuurlijk een no go :D
Oh dat is het dus? Bram drinkt nog maar 4x per dag. *opvoeren dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:18:35 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142168510
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:15 schreef Fieder het volgende:
LE klinkt als een weloverwogen beslissing :* succes met afbouwen
Kyara :W
Skoap wat een nachtmerrie :o

Pff het dwarse gedrag gaat hier van kwaad tot erger. Hij wil nu zijn vitaminedruppels ook niet meer. Voorheen vond hij die heerlijk. Bij alles wat moet gebeuren (tanden poetsen, luier verschonen, eten) is het eerst strijd, krijsen, huilen, op de grond gooien. Na een tijdje negeren en daarna afleiden lukt het meestal wel. Maar wat kost het een energie -O- Zijn dit nou dreumesbuien of doe ik iets verkeerd, word er beetje wanhopig van ;(
Klinkt als normaal inderdaad. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_142171716
Mijn dreumes is stuk. Vannacht wakker van half 2 tot half 6 (en mijn man zijn wekker ging om 6 uur, I kid you not, arme hij), dus ik dacht: die slaapt vandaag overdag even goed bij. Dat waren 40 minuten in totaal. Hij zal vannacht zo moe zijn dat slapen wel GEWELDIG zal gaan! Toch? O+
pi_142171818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef L-E het volgende:
Mijn dreumes is stuk. Vannacht wakker van half 2 tot half 6 (en mijn man zijn wekker ging om 6 uur, I kid you not, arme hij), dus ik dacht: die slaapt vandaag overdag even goed bij. Dat waren 40 minuten in totaal. Hij zal vannacht zo moe zijn dat slapen wel GEWELDIG zal gaan! Toch? O+
:Y vast :)

Arme jullie :*
pi_142175096
quote:
Ik zal maar geen antwoord geven he ;)

Maar wel :*
pi_142175366
Mag ik trouwens ff heel blij vermelden dat Ow al een uur heerlijk zelf aan t spelen is O+
  vrijdag 11 juli 2014 @ 18:24:42 #284
426379 elamanilo
elämänilo
pi_142178414
Hihi, zo dacht ik gisteren: Hmm als ik d'r nu vanmiddag wakker maak na 1 slaapcyclus, dan gaat ze misschien in de avond wel weer iets eerder?! ........
Toch heb ik op een of andere manier opnieuw hoop voor vanavond ( :') ) ze heeft vanmiddag ook alleen maar even in de auto geslapen. We zullen het zien!
pi_142180492
Loj, hoe is het, zo zwanger en zware nachten en een dreumes, enzo? :)

En wij hebben het niet zwaar hoor! Sticker is zo leuk, zo lief, zo om op te vreten 24/7, ik ben zo dol op 'm O+
pi_142180668
Ik kan ook niet lang boos/chagrijnig blijven op mijn twee hoor. Wakker worden 'snachts vind ik dan ook niet erg. Misschien makkelijk gezegd omdat ik geen baan heb. Maar ze zal wel wakker worden voor een reden :)

Meer slaap zou fijn zijn maar niet dan niet :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_142182147
LB raar he dat je daaraan kunt wennen? :*

Shandaly denkbeeldige pluisjes O+

Tico hoe is het met Bram?

LE die slaapt van 8 tot 8 nu, zeker weten

Loj wat lief! Waar speelt hij dan mee? Dat gaat straks van pas komen als de baby er is
pi_142182604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef L-E het volgende:
Loj, hoe is het, zo zwanger en zware nachten en een dreumes, enzo? :)

En wij hebben het niet zwaar hoor! Sticker is zo leuk, zo lief, zo om op te vreten 24/7, ik ben zo dol op 'm O+
Dat denk ik zeker ook als ik jou zo hoor! O+
Maar je kreeg gewoon :* voor je nacht ;)

Hier prima hoor, beetje druk door verhuizing/afronding schooljaar/overdracht want bijna verlof :)

Maar Ow is echt superleuk momenteel O+ speelt veel (met vooral z'n auto's em dino's momenteel Fieder O+ ) en wordt gewoon echt groot en wijs.

Ik ben echt zo gelukkig he :D

en ja de nachten zijn over het algemeen niet goed, maar Ow geeft mij ook weer zoveel positieve energie
pi_142184850
Lb :@ hoeft niet hoor. Je weet dat je kindje daar goed zit en het krijsen tijdelijk. :*

Shandaly wat een herkenbaarheid op die foto's O+

L-E met een dreumes die stuk is :D.
En jouw liefde voor hem O+

Loj wat fijn dat hij zo lekker zelf gespeeld heeft O+
En O+, omdat je zo van hem geniet

Tally O+

Hier een leuke dag met een superlieve dreumes. O+
pi_142188197
Vergeet ik nog te vertellen. Vanmorgen belde ik naar mijn moeder en dan geef ik Riley ook even de telefoon. Meestal drukt ze meteen op het rode knopje, maar nu had ze een heel 'gesprek' met mijn moeder. O+
  vrijdag 11 juli 2014 @ 22:54:02 #291
378192 -mandy-
I am who I am
pi_142188530
Dreumesbuien ... herkenbaar.

Succes met het afbouwen LE.

Hopelijk gaat komende nacht beter voor jullie LE :* .

Wat lief van Riley Omen!

Delen en geven doet D ook heel graag, fruit, stukjes brood ... zo lief ...

Sneu dat het afscheiden nemen nog zo krijsen is Lb :*

De rest ben ik vergeten. Komt door de hitte van vandaag.
D had er vanmiddag ook behoorlijk last van, na het zwembadje buiten, heerlijk binnen gespeeld en geknuffeld

[ Bericht 0% gewijzigd door -mandy- op 12-07-2014 09:44:11 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_142191778
quote:
succes.. ^O^
pi_142198463
En L-E. Heeft Sticker geweldig geslapen?

Mandy klink als een leuke dag

Gisteren heb ik Riley laat in de middag nog even laten slapen, want ze was echt moe. Dus gisteren pas om 8 uur naar bed. Vanmorgen om half zeven was ze weer wakker :D
Lekker geknuffeld, filmpjes gekeken en gelezen. En nu ligt ze weer op bed. I love her O+
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:46:55 #294
378192 -mandy-
I am who I am
pi_142199297
Hoe was jullie nacht LE?

Hier een uitslapende dreumes. Hij lag er om 21u in, en na 2x zielig huilen vannacht slaapt hij nu nog.

*O* voor het tandje van Femke!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_142199397
Lekker Mandy!

Omen dan zal ze het nodig hebben gehad :D

LE Heftig besluit. Maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je er zelf aan onderdoor gaat, lichamelijk of geestelijk gezien. Maar je hebt het echt vet lang vol gehouden hoor! ^O^

Djen is officieel weer koortsvrij denk ik. Tenminste, gisteren geen koorts meer gemeten. Tis altijd al een warmbloedje geweest (meestal rond de 37.5). En de snotoogjes zijn ook bijna weg *O* . En slapen doet ze ook weer goed *O* . Dus dat hebben we ook weer overleefd.

Hebben jullie ook altijd de neiging, dat als ze lief aan het spelen zijn en helemaal in hun eigen spel zitten, dingen te zeggen als: oooww wat knap! Oooww wat goed!! Wat ben jij lief aan het spelen?

Soms denk ik dat ik beter mijn mond kan houden want dan zit ze zo in haar spel :')
pi_142199451
Twinkle wat fijn *O*
Ik las van de week ergens een engels artikel dat je inderdaad tijdens het spel beter geen opmerkingen kan maken. Op die manier zou je zelfs de concentratie kunnen verminderen op de lange termijn. Kan het even niet meer terugvinden...

Omen wat lief dat ze met je moeder ging kletsen! En gezellig zo samen in bed

Mandy lekker uitslapertje heb je!

Ik had volgens mij nog niet gejompeld voor het randje van het tandje van Femke *O*
pi_142199511
Twinkle fijn dat ze weer beter is *O*
En inderdaad wat Fieder zegt. Beter lekker laten spelen. Een paar bladzijdes terug staat dat stukje.

Mandy *O* voor de uitslapende dreumes

En ik heb ook een uitslapende dreumes. Die ligt nu nog te slapen. Ze wilde alleen even zeker stellen dat mama niet uitslaapt :D
pi_142199544
Oh las ik het hier? :D best lastig want je wilt lief spelen ook graag benoemen. Ik doe het iig zelf heel vaak: 'wat zit jij lief te spelen' enzo. Maar kan dus beter achteraf.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:38:21 #299
426379 elamanilo
elämänilo
pi_142200027
prinses <3 :D

[ Bericht 97% gewijzigd door elamanilo op 12-07-2014 16:40:36 ]
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:49:52 #300
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142212330
Awww! O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')