abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142153958
Nouhou, ik wíst dat het een valstrik was. Maar je impliceerde dat je daaraan dacht (of dat was mijn interpretatie) en ik ben altijd in voor een wetenschappelijk onderzoek. Dussss :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142154048
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef Phaidra het volgende:
Nouhou, ik wíst dat het een valstrik was. Maar je impliceerde dat je daaraan dacht (of dat was mijn interpretatie) en ik ben altijd in voor een wetenschappelijk onderzoek. Dussss :*.
Ik ben gewoon vreselijk jaloers op borstvoedende afvallers ;)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_142154234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:21 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik ben gewoon vreselijk jaloers op borstvoedende afvallers ;)
Niet nodig joh! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 10 juli 2014 @ 22:35:11 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142154542
Oh als ik zou weten dat juf het nu wel zou snappen.. :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 10 juli 2014 @ 22:40:34 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142154716
Nou, met een tweeling aan de borst vliegen de kilo's er hier ook niet af helaas.

LE, huge beslissing :*

Verder even :W vanaf mijn vakantieadres dus reageer wat hapsnap,
pi_142155796
Hoi Kyara :W
pi_142160247
Het is 03:15 en ik zit aan een uitsmijter terwijl mijn jongste zoon in de box een boekje over auto's leest :')
pi_142160287
De oudste is nu ook wakker en beneden. Lang leve onweer. O+
  vrijdag 11 juli 2014 @ 04:29:23 #259
381212 Gulara
From the future
pi_142160403
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 03:29 schreef L-E het volgende:
De oudste is nu ook wakker en beneden. Lang leve onweer. O+
Klinkt gezellig. O+ :O
pi_142160705
Wat een ruk dag gisteren. Had me zo verheugd om Luc weer te zien. Maar vliegtuig had vertraging. Dus ging mijn transfer niet halen. Ik vloog vrij laat dus er was geen andere vlucht naar huis meer :( Vlak voor de landing moesten we opeens een doorstart maken wegens noodweer. Dat ging allemaal heel raar en duurde wel 15 min voor we uitleg kregen wat er aan de hand was. Daarna naar een andere luchthaven in Polen , daarna weer terug naar Warschauw. Nog verschrikkelijke turbulentie onderweg en passagiers aan het huilen van de angst.. Toen nog gezeik met mijn bagage en
tegen 23:00 eindelijk in het hotel. Zit nu gelukkig te wachten om mijn vlucht naar Amsterdam van 7:25. Maar zal blij zijn als ik thuis ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skoap op 11-07-2014 09:53:26 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142160734
L-E O+

Skoap dat valt heel erg tegen. O+
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:43:18 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142160969
Ohh Skoap :{ wat een vlucht! Vandaag maar extra hard knuffelen O+

LE :X
On the bright side; dat zijn wel weer extra calorieën oO<
Ohja en dat zijn idd nog veel voedingen! Gewoon overdag zoveel mogelijk anders proberen op te lossen! Ik voed nu enigzins op de klok; rond de ochtendslaap, tussen 15 en 16u, en voor t slapengaan. Plus tussendoor als ik t anders ook niet meer weet of bij sneu hangerig.
pi_142161450
Skoap, dat klinkt afschuwelijk. Keihard knuffelen straks!
pi_142161884
LE klinkt als een weloverwogen beslissing :* succes met afbouwen
Kyara :W
Skoap wat een nachtmerrie :o

Pff het dwarse gedrag gaat hier van kwaad tot erger. Hij wil nu zijn vitaminedruppels ook niet meer. Voorheen vond hij die heerlijk. Bij alles wat moet gebeuren (tanden poetsen, luier verschonen, eten) is het eerst strijd, krijsen, huilen, op de grond gooien. Na een tijdje negeren en daarna afleiden lukt het meestal wel. Maar wat kost het een energie -O- Zijn dit nou dreumesbuien of doe ik iets verkeerd, word er beetje wanhopig van ;(
pi_142161914
Al in de buurt van thuis, Skoap? Balen zeg...
(Al moest ik wel grinniken om de verlaging van het vliegtuig. Eens wat anders dan verhoging ;) )

Dappere beslissing L-E. :* Succes!

Hier gisteravond ook flink onweer, maar de kindjes hadden er gelukkig geen last van. (Al was Lars wel telkens huilend wakker, maar dat had meer te maken met zijn vreselijke hoest dan met het onweer. Arme kerel studeert voor zeehond)

Toevallig dat het hier over tandjespoetsen gaat. Toen ik gister Femke een schone luier aandeed, en we gezellig op het aankleedkussen aan het kietelen en giechelen en schaterlachen waren, zag ik zomaar...

... een randje van een tandje!! *O*

Femke krijgt (eindelijk) een boventandje erbij! *O*
pi_142162016
Fieder, kan het zijn dat het voor L erg belangrijk is om de controle te hebben, om mee te beslissen? Mijn oudste had (heeft!) dat ook enorm, en dat kan resulteren in enorme buien om de kleinste dingen. Wat altijd hielp is hem het gevoel geven dat zijn mening ook mee telde. Wil je beneden luier verschonen, of boven? Wil je kaas of worst op brood? Laten helpen met de luier pakken, laten helpen met het broodje smeren, etc. Wil je niet eten? Dan eten we niet (als mogelijk, 's avonds zou ik dat niet snel doen want een hongerig kind 's nachts is niet tof) Grenzen bieden en binnen die grenzen kijken of er voor hem wat ruimte is om te bewegen. Deed hier echt wonderen, hij voelde zich gezien en gehoord en dat leverde heel wat minder strijd op :)
pi_142162058
*O*

En :* voor Lars

Fieder lastig als ze zulke buien hebben. Zielig voor de dreumes en de ouders. Helaas geen tips.:*
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:31:38 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142162155
Jeee Femke! Hopelijk zonder al teveel moeite straks een bekkie ol tanden *O*

Fieder dat klinkt inderdaad heel vermoeiend :{ Wat LE zegt klinkt goed, ik hoop dat zo'n aanpak wat helpt. Oh en niet bang zijn dat je hem daarmee de regie geeft of dat hij dan de baas is he! Ze pakken het hier op het kdv ook zo aan, dus dat zal best werken :)
pi_142162328
Ow Fieder, ik had jouw post een beetje over het hoofd gezien geloof ik. Vervelend is dat he?
Maar inderdaad, wat L-E zegt is wel een goede. Geef hem keuzes (alleen keuzes waarbij je zelf beide varianten ziet zitten natuurlijk ;) )
Dat helpt hier bij de kleuter zelfs nog.

Wedstrijdjes wil ook nog wel eens helpen. "Ik denk dat ik eerder mijn brood op heb dan jij, racen?" maar mischien dat ie daar nog iets te klein voor is. Overigens wil dit ook nog wel eens vreselijk vermoeiend worden als ze zelf óveral een wedstrijd van gaan maken ;)
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:44:39 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142162445
Hier is het nu hip om je brood aan mama / papa / de kdv-leidster te voeren :Y) O+ En dan af en toe halverwege weer afhaken en t stukje lekker in je eigen bakkes schuiven *O* :D

Het went overigens al, dat ze nu zo krijst bij het afscheid op het kdv :@ Ik weet dat het een fase is, en dat ze er uiteindelijk wel een prima dag heeft. En zo niet, dan bellen ze me. Dus ik geef haar een kus, vertel dat ik haar straks weer op kom halen en loop dan toch maar gewoon weg. En straks weer knuffelen! O+
pi_142162624
Fieder dreumesbuien zijn ook vermoeiend. Ik laat dingen soms gaan, dan maar niet. En laten kiezen is nog niet zo makkelijk want hij snapt nog niet alles. Maar bijvoorbeeld wel ga je mee naar boven en hem dan zelf laten klauteren helpt al enorm. En liedjes zingen. En gekke bekken trekken. En de d-druppels mik ik gewoon bij zijn drinken in. :)

Skoap, wat stom langer wachten en wat eng die turbulentie :o .

Tandje voor Femke *O*

LB verdrietig dat huilen bij kdv. Je weet al dat het een fase is en dat ze waarschijnlijk als je de hoek om bent alweer ophoudt maar toch.
pi_142162682
Hier is het hip om van alles te geven. Alles. Zelfs als je niets hebt, of alleen denkbeeldige pluisjes ;)

Wij zien de hele dag zo'n uitgestoken handje ;) O+ O+

LB :* (Ook dat is een fase, komt allemaal goed)
pi_142162709
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:17 schreef Shandaly het volgende:
Al in de buurt van thuis, Skoap? Balen zeg...
(Al moest ik wel grinniken om de verlaging van het vliegtuig. Eens wat anders dan verhoging)

Femke krijgt (eindelijk) een boventandje erbij! *O*
:D

En een tandje *O*

Hopelijk knapt Lars snel weer op
pi_142162779
LE succes met het afbouwen.

Vermoeiend he Fieder. Bij ons ging het ook een tijd zo en de aanpak die LE beschrijft hielp enorm bij ons.
pi_142162854
Shandaly, herkenbaar dat uitgestoken handje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')