abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2014 @ 21:03:11 #51
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141981614
KZ O+
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_141985411
Topic stopper :@
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_141985768
quote:
17s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het zo geweldig super fantastisch dat mn meisje bijna 2 wordt O+
Wanneer ook alweer?

Ik vind het ook tof want dan kom je bij de peuters meekletsen (toch??) :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141995017
Kz!! O+ (gelukkig zei je bijna 2, kunnen we nog heel ff genieten van je liefdes-pats lijstjes :D

Ik ben vandaag wat oude kleding van Ow gaan uitzoeken, dat hij daar ooit in paste joh :o

Trouwens herkenbaar? Ow had vanochtend uitslag op z'n billen, dus waarschijnlijk wat luieruitslag. Maar dit is een grote felrode plek met van die bultjes (die wit worden als je erop drukt). Lijkt een beetje op brandneteluitslag. Iemand dat wel eens gezien als luieruitslag?

[ Bericht 12% gewijzigd door Loj op 07-07-2014 09:14:58 ]
  maandag 7 juli 2014 @ 09:35:37 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141996886
Klinkt wel als een plaatje dat ik voorbij zag komen toen ik googlede op warmteuitslag Loj...

Heeft ie misschien nog iets anders gegeten of gedronken?
  maandag 7 juli 2014 @ 09:38:06 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141996926
Ik heb net weer weg moeten lopen van een hysterisch krijsend kindje :'( Ik haat dat zo ;( Maar we hebben nu nog opvang en ik moet toch ooit mn studie afmaken.

Ze hangt ontzettend aan mij de laatste dagen, ook dr vader mag haar niet zomaar bij me weg pakken. Heel lief, maar het maakt dit soort dingen nóg moeilijker...
pi_141997093
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net weer weg moeten lopen van een hysterisch krijsend kindje :'( Ik haat dat zo ;( Maar we hebben nu nog opvang en ik moet toch ooit mn studie afmaken.

Ze hangt ontzettend aan mij de laatste dagen, ook dr vader mag haar niet zomaar bij me weg pakken. Heel lief, maar het maakt dit soort dingen nóg moeilijker...
Dat heb ik al sinds Fee dr geboorte. Ik moet dr op bed leggen anders gaat ze niet slapen. En gisteravond werd ze wakker en ging Papa dr troosten en raakte ze nog meer overstuur. Ik kom boven en ze valt meteen weer in slaap.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 7 juli 2014 @ 09:48:58 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141997121
O verschrikkelijk Tally.... :@ Heel vleiend natuurlijk, maar mijn hart kan echt niet zo vaak breken hoor :X

Ik weet gelukkig dat E over het algemeen wel snel weer bijtrekt, en ken dit ook nog van vroeger van mijn oppaskindje.
pi_141997198
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
O verschrikkelijk Tally.... :@ Heel vleiend natuurlijk, maar mijn hart kan echt niet zo vaak breken hoor :X

Ik weet gelukkig dat E over het algemeen wel snel weer bijtrekt, en ken dit ook nog van vroeger van mijn oppaskindje.
Ik vind het vooral zwaar :')
Even zwemmen van de week met de oudste resulteerde in 2 uur hard en hysterisch huilen (hoorde ik van mijn vader die even ging oppassen). Slapen wilde ze niet terwijl ze bij mijn vader altijd meteen in slaap valt. En dit was niet de enige keer helaas.

Fee trekt pas bij als ik er ben. Eerder niet en is het net zolang huilen totdat ze gaat spugen :')
pi_141997424
KZ O+

Ik moet weer 4 dagen naar Odessa voor het werk :{ en ik zei gisteren tegen Luc toen ik hem ging instoppen dat we dan morgen ochtend naar Schiphol gingen om mij weg te brengen. Hij raakte helemaal overstuur ;( Oeps :@ Ik had hem de afgelopen paar dagen al steeds verteld dat ik weg moest. En vanmorgen in de auto keek hij echt heel zielig. Mama niet weg. Nee! *snif*

De vorige keer toen ik naar NY moest is hij lang overstuur geweest toen ik weer thuis was. Hopelijk gaat het nu beter nu hij gewoon thuis blijft bij mijn man.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141997735
Ohh wat sneu :{
Wat hebben die kleintjes al veel door he!

Is het weer wat rustiger in Odessa?

Djen is echt een papa's kindje. Als ze getroost wil worden en ze kan kiezen tussen ons twee dan kiest ze voor papa. Als papa de hond gaat uit laten of even naar de winkel of whatever is het brullen. Ze eist al zijn aandacht op terwijl ik rustig een boek kan lezen op de bank ofzo. Papa zit in de ziektewet met een tennisarm en dat vindt ze maar wat gezellig zo ;)
pi_141998446
Oh wat naar voor jullie zeg. Isa heeft ook af en toe van die buien, maar over het algemeen is er geen probleem als we haar bij oma of het kdv afzetten, gelukkig! Als ze verdrietig is, laat ze zich ook goed troosten door papa of oma of een kdv leidster, tenzij mama in de buurt is. Zodra ze mij ziet of hoort gaat ze een standje harder huilen en moet ze naar mij toe. Mijn man heeft het daar best moeilijk mee :@ Dat ze dan liever bij mij is dan bij hem, want hij zorgt toch ook goed voor haar? Hij lijkt niet te snappen dat mama gewoon "beter" is op dit momenten.
Sarcasme. Herken het.
pi_142004386
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wat naar voor jullie zeg. Isa heeft ook af en toe van die buien, maar over het algemeen is er geen probleem als we haar bij oma of het kdv afzetten, gelukkig! Als ze verdrietig is, laat ze zich ook goed troosten door papa of oma of een kdv leidster, tenzij mama in de buurt is. Zodra ze mij ziet of hoort gaat ze een standje harder huilen en moet ze naar mij toe. Mijn man heeft het daar best moeilijk mee :@ Dat ze dan liever bij mij is dan bij hem, want hij zorgt toch ook goed voor haar? Hij lijkt niet te snappen dat mama gewoon "beter" is op dit momenten.
Mijn man vind dat ook moeilijk. Gister ben ik dan uiteindelijk er toch naar toen gelopen en toen zei hij ook: en we hadden het vanmiddag toch zo gezellig -O- Dat hadden ze idd maar Mama zat er wel bij :')
pi_142015570
LB hoe was de rest van de dag met E gegaan op het KDV?

Zielig die kindjes die zo overstuur zijn als een van de ouders weg is :*
  maandag 7 juli 2014 @ 19:53:11 #65
426379 elamanilo
elämänilo
pi_142016764
Wij hebben de eerste 'schoentjes' (sandaaltjes) vandaag gekocht, van shoesme, maatje 21:

pi_142017023
Oh Ela wat zijn ze mooi. Ik wil heel gauw een foto zien dat N. ze aan heeft O+
pi_142017285
Superleuk!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_142018015
Ela die zijn vet!
pi_142018358
Loj Jan heeft een vergelijkbare uitslag bij zijn balletjes gehad bleek een schimmeltje te zijn tijdje smeren met crème en was het weg, ik dacht eerst ook aan luieruitslag

Ela die zijn leuk!!

Skoap hopelijk valt het mee, vreselijk als jhe zo weg moet gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door Goitske op 07-07-2014 20:42:35 ]
pi_142018442
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wanneer ook alweer?

Ik vind het ook tof want dan kom je bij de peuters meekletsen (toch??) :D
19 juli !

Ja tuurlijk ! Moet nog mee gaan lezen daar ;)

Ela : Ze zijn prachtig O+

Lastig ontroostbare kindjes ( nah ja, lastig te troosten) en ouders die weg gaan. Hier trekt ze ook naar mij. Zeker als ze niet lekker is of tandjes/kiezen krijgt. Heb denk ik echt wel mazzel met mn meisje. Ze is bijna nooit overstuur, huilt weinig en is heel goed te troosten. Maar ik breng haar ook echt zelden weg.
  maandag 7 juli 2014 @ 20:34:45 #71
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_142019056
Oooh, ela, leuk!
Over uitslag kan ik hier niet meepraten (gelukkig).

J. is vandaag weer glansrijk door de 18 maanden keuring gekomen, 9350gr en 79.5cm, -2 en -1 lijn. En hij is vandaag uit z'n eerste schoenen gegroeid :'(. Dagdag eerste schoentjes }:| , ze waren zo leuk en duur :(
pi_142019184
Wij hebben voor Jan een nieuwe loopfiets gekocht eentje op 2 wielen staat officieel op vanaf 3 maar hij doe het het verrassend goed met 20 maanden! Hij kan net hij de grond komen met schoenen gaat het nog iets beter. Dus het weekend even goed getest achter de volkstuinen maar ging super!
Verder is hij vliegtuigspotter :-) als hij de witte strepen in de lucht ziet roept hij kijk! En nu ook vltuig :-)

Verder heeft hij eindelijk oma gezegd! Opa al een paar weken geleden al maar oma niet dus gelijk geluidsfragment via whatsapp naar oma gestuurd :-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teun heeft nu ook zijn eerste vaccinaties gehad en kwamer erg goed door heen! Bijna niet huilen bij de prik en daarna niet echt ziek.
Vandaag een echo gehad van de lever omdat hij 9 hemangioompjes had en die kunnen ook bij hoge uitzondering op de lever zitten maar de lever was goed :-)
pi_142019392
Ela ze zijn echt leuk! En passen goed bij N met die kraaltjes!

Loj het klinkt als een schimmelinfectie, even langs de ha voor zalfje

L wil opeens geen tanden meer poetsen. Ik was juist zo blij dat hij het leuk vond, maar helaas, niet meer. Weer een strijdmoment erbij, naast eten en verschonen -O-
pi_142019546
Fieder hier ook een strijd elke avond hoor het poetsen... Maar we zetten door!
pi_142019602
Oeps foutje verkeerde knop ingedrukt
pi_142021122
Oh, ik laat tanden poetsen geen strijd zijn hoor. Vaak vindt hij het leuk, dan poetsen we goed. Soms wil hij absoluut niet, dan geef ik hem de tandenborstel en uiteindelijk belandt dat toch wel in zijn mond, tegen de tandjes aan. Maar ik vind het een groot goed mijn kinderen mee te geven dat zij de baas zijn over wat er met ze gebeurt op fysiek gebied, dwang zetten achter tanden poetsen doen we dus niet :)
pi_142021439
Kleinzusje. Ik ga jouw missen hoor. En na jou volgen nog meer meisjes snel :'(

Goitske wat een leuke foto's
Oma was zeker trots O+

Fieder. Niet fijn.
Bij mij helpt samen poetsen heel goed. Als ik mijn tanden aan het poetsen ben, heb ik haar in mijn ene arm en ik poets mijn tanden en zij de hare. Vaak 'helpt' ze mij mee met mijn tanden poetsen. En als ik klaar ben met mijn tanden poets ik haar tanden even na.
En daarna gaan we spoelen met listerine. Ik echt en zij houdt dan de schoongespoelde dop vast en doe die tegen haar mondje alsof ze een slokje neem.
pi_142022119
Lief Omen ! Zo boeiend schrijf ik toch niet ? Riley is al meer een peuter dan mijnes :)
Omen op FB en hier/daar lekker meelezen. !
Het peutertopic is 2 jaar. Best spannend om daar zo aan te sluiten. Ben nog niet bijgelezen.
pi_142022748
Komen er geen tandjes door Fieder? Dat lijkt hier iedere keer de reden te zijn dat het even moeilijk gaat. Zodra de tandjes door waren was het tandenpoetsgedoe iedere keer als sneeuw voor de zon verdwenen.

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef Omentielvo het volgende:
Kleinzusje. Ik ga jou missen hoor. En na jou volgen nog meer meisjes snel :'(

En jij dus ook ;)
Maar je kunt natuurlijk ook al eerder mee gaan posten bij de peuters, noem het voorbereiding of integratie. ;)
pi_142023606
Kleinzusje. Altijd vol liefde schrijf je. En jouw lijstjes O+

Ophelia. Die van mij is pas 17 maanden. Dus nog lang geen peuter :D
Tijd gaat trouwens zo snel. Over twee weken is ze gewoon al anderhalf. :o
pi_142024230
LE jan poetst echt niet, hij doet de borstel tussen zijn lippen en zuigt de tandpasta er af thats it. Hij mag zelf beginnen, neem ik het over, zelf eindigen en de borstel terug zetten. Ik heb zelf een hele slechte tanden, wil hem dit echt besparen
pi_142024413
Omen oma was zooo trots, gok dat ze de hele camping rond is gegaan :-)
pi_142025108
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:37 schreef Omentielvo het volgende:

Tijd gaat trouwens zo snel.
En dat is nou precies wat ik bedoel. ;) / :X (<-wtf, het is zo snel gegaan dat die laatste vier maanden vast ook zo voorbij vliegen (of zes en een beetje voor jou))

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Goitske het volgende:
LE jan poetst echt niet, hij doet de borstel tussen zijn lippen en zuigt de tandpasta er af thats it. Hij mag zelf beginnen, neem ik het over, zelf eindigen en de borstel terug zetten. Ik heb zelf een hele slechte tanden, wil hem dit echt besparen
Maar er is natuurlijk een verschil tussen een gup die meewerkt helpen poetsen of een kind dat niet wil dwingen om te poetsen. Volgens mij doelt L-E vooral op het laatste.

Otje heeft sinds gisteren door dat het echt ontzettend grappig is om "nee" te zeggen wanneer ik "ja" zeg, en wanneer ik overstap naar "nee" zegt ze "ja" met zo'n ontzettend ondeugende snoet. _O- O+
pi_142033910
Idd, ik heb het echt over dwang.

Omen, anderhalf klinkt echt Heel Groot!
pi_142035069
Onze dreumes mag over heel veel dingen zelf beslissen, maar tanden poetsen moet echt. Dus dat gaat even met wat dwang als dat nodig is. Er zijn dagen dat het heel soepel gaat maar ook dat het huilen is. Daarna een dikke knuffel en het is weer over. Die fases hebben we ook met peuter gehad.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 07:35:53 #86
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142035423
Ik vind dat wel een lastige idd, tandenpoetsen. Ik wil ook niet dat het een strijd is, maar op het moment gebeurt het tandenpoetsen nogal halfslachtig. Als ik haar zelf de tandenborstel geef dan zuigt ze er alleen op. Als ik het dan overneem om te poetsen houdt ze haar tong voor haar tanden en probeert ze weer op de tandenborstel te zuigen.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik dat goed krijg. Ik blijf het spelenderwijs proberen, maar kan niet zeggen dat het echt lukt, maar dwingen wil ik echt niet.

Iemand misschien tips? :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_142035430
Nou goed, ieder zijn keuze natuurlijk. Ik zie het moeten in tanden poetsen niet :) Niet genoeg om het onder dwang te doen tenminste. En het gaat me echt niet om dat korte moment dat ze ervan huilen, puur om het feit dat je tegen hun zin in een lichamelijke grens overschrijdt. En ik weet heus dat veel mensen dat overdreven vinden ;) maar mijn kind is de baas over zijn lichaam. Niet ik, zijn papa, een dokter, een juf, of welke ander dan ook. Ik doe dan liever aan voorleven en laat zien dat we allemaal twee keer per dag onze tanden poetsen, de interesse wordt dan ook wel gewekt en bij de oudste kwam het ook echt helemaal goed, zonder enige dwang :)

Sylver, hoe oud is ze nu?

Mijn dreumes deed gisteren mijn telefoon aan zijn oor en zei: HAJJJOOOOOO??! Hij is zo lief O+

[ Bericht 0% gewijzigd door L-E op 08-07-2014 07:43:43 ]
  dinsdag 8 juli 2014 @ 07:38:29 #88
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142035442
11,5 maand. En ik sta er hetzelfde in als jij L-E :Y

En wat lief! 'Hajjjoooo!' O+
pi_142035786
Mja, tussenweg hier. Tandenpoetsen moet gewoon van mij, geen discussie, maar de ene keer poetsen we beter dan de andere keer. Als hij goed meewerkt prijs ik hem uitbundig en maak ik gebruik van dat moment, maar als het drama is gaat de trucendoos open en poets (aai :P) ik gewoon kort. Overslaan gebeurt iig niet.
pi_142035801
(8> mag alleen maar de tanden van M. poetsen. Dat doet ie met race geluiden/ liedjes. En eerst zelf doen en dan nog even helpen. Soms is het ook wel strijd, met name het helpen, mini is in zelluf doen fase.

Oh trouwens ook tuitbekers zijn ineens voor baby's }:| Na leuk oefenen met echte beker, wil hij nou geen tuitbeker meer, maar hij is nog helemaal niet klaar met oefenen. Gisteren had hij een beker gevonden en goot hij zijn drinken uit de tuitbeker in de gewone. Het was al behoorlijk chaos toen ik er achter kwam...
pi_142035813
Ik ben met Mineola.
En als ik na elke haal de tandenborstel nat maak vindt hij het leuker dus dat doe ik ook wel eens. Beetje creatief zorgen dat hij het geen ramp vindt.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:27:39 #92
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142035875
Ik sla ook niet over, maar ik hoop eigenlijk dat het nog een beetje de leeftijd is en dat het beter gaat als ze een dreumes is :+

Nu poetsen we ook vaak samen mijn tanden, maar als we dan haar tanden gaan poetsen zit haar tong elke keer in de weg. Ze duwt de borstel weg met haar tong om vervolgens weer op de tandenborstel te gaan zuigen. Nu is het dus elke keer een gehannes om toch die borstel over haar 4,5 tand te krijgen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:29:45 #93
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142035900
Zolena is zo'n Avent oefenbeker misschien een idee?

Niet dat het dan helemaal droog blijft hier, maar beter dan met een gewone open beker :)
pi_142035942
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:29 schreef Sylver_ het volgende:
Zolena is zo'n Avent oefenbeker misschien een idee?

[ afbeelding ]

Niet dat het dan helemaal droog blijft hier, maar beter dan met een gewone open beker :)
Ik ben fan van de kiddyboo 360.

Die avent is echt zo onhandig omdat er drinken in die rand blijft zitten.
Luc werd altijd kleddernat van/met dat ding. En vooral er hard mee schudden was leuk zodra er water in de rand zat :')
pi_142035953
Ja die heb ik ook. Was de laatste keer niet zo'n succes, maar wel de moeite waard om weer te proberen. :)

Ja dat ja, schudden deed hij de vorige keer.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:38:40 #96
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142035989
Hier bijt ze aan de bovenkant en laat er aan de onderkant dan water uit lopen, dus hier werkt het ook niet echt :P

Is die Kiddyboo wel echt antilek?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:41:09 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142036009
De Kiddyboo was hier een week een succes ;(. Maar ach, de hema rietjesbeker gaat wel op het moment.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_142036010
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:38 schreef Sylver_ het volgende:
Hier bijt ze aan de bovenkant en laat er aan de onderkant dan water uit lopen, dus hier werkt het ook niet echt :P

Is die Kiddyboo wel echt antilek?
Nou als je echt wilt kan je er nog steeds mee knoeien maar veel minder makkelijk dan met die avent.
En er zit dus niet zo'n raar "tussenstuk" in als bij die avent waar water/drinken in kan blijven staan.
Dat alleen al maakt dat ik deze beker 100x fijner vind.

Klumsy heeft nu ook zo'n beker voor Lola nadat Lola zeiknat was geworden van die avent beker.
En die is er nu ook erg blij mee.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:45:29 #99
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142036063
Thanks, ik zal 'm even onthouden voor het geval ze niet meer uit de Hema rietjesbeker wil drinken :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:51:37 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142038310
Goffer.... ;( net even het dagverblijf gebeld maar E was weer superverdrietig daar ;( Ze wou niks eten of drinken, heeft nu net een halfuurtje geslapen... dus ze gingen kijken of ze daar misschien van opgeknapt was en nu wat wou eten of drinken, maar ik verwacht eigenlijk dat ze zo bellen of ik dr weer op kom halen (op mijn verzoek hoor).

Echt niet leuk dat ze het zo moeilijk heeft -O- Hier thuis is er niks aan de hand, dus het is echt behoefte aan mij blijkbaar. Net op een moment dat ik juist zo mn best doe om te solliciteren en studeren! Terwijl ik dat niet eens graag wil ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')