Ik dacht hetzelfde, maar een echte kenner wil ik mezelf niet noemen met nog maar 1 ervaringquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:12 schreef Kyara het volgende:
Ik heb inmiddels 3 kinderen met waterpokken gehad en ik herken deze vlekken niet als waterpokken eerlijk gezegd. Hopelijk heb ik gelijk
En even een virtuele knuffel en hopelijk een goede nacht vannacht
Dat dacht ik ook ( zonder ervaring). Soort reactie op wasmiddel ? Nieuwe kleren ?......quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:34 schreef Loj het volgende:
LB, ik vind t lijken op een allergische reactie die Ow op een gegeven moment had. Waar het door kwam zijn we nooit achtergekomen
Zo en nu weer voetbal...
Oh fuck echt? Dat zit wel in de de familie namelijk en in haar elleboog zitten 2 ruwe plekjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:28 schreef Troeta het volgende:
Zo ziet Nena's exceem eruit als het weer oplaait
Die zijn zo gaaf!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Van mijn moeder is nog zo'n oud poppenfornuisje, dat is ook zo leuk
[ afbeelding ]
(zoiets, deze foto is van marktplaats)
Werkt ook echt, je kunt er kleine flensjes op bakken(alleen niet zo kindveilig
)
Ik moet echt nog een meisje zie ikquote:Op zondag 6 juli 2014 18:22 schreef elamanilo het volgende:
Yeah, het is gelukt met kleertjes uitzoeken!
Omen, hier zit ze ook in maat 74, dus die heb ik nog niet echt in de aanbieding
Heerlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 07:53 schreef Omentielvo het volgende:
LB leuk keukentje![]()
Hier vanmorgen een dreumes die vroeg wakker was (voor half 7 vind ik vroeg) dus nog even bij mij in bed genomen. Ze slaapt dan niet meer, maar klimt zo af en toe op me, leg haar hoofdje dan op me en dan krijg ik zo'n geweldig lieve en grote knuffel van haar
Das zo'n heerlijke leeftijd vind ik. 3 ook hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 19:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het zo geweldig super fantastisch dat mn meisje bijna 2 wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |