Niet brengen = niet studeren. Of, alleen als ze slaapt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef L-E het volgende:
En haar niet brengen is geen optie? Je wil het kdv aanhouden voor tijdens de studie en als je weer werk vindt, denk ik?
Gaat het beter als je vriend haar brengt?
Zou dat ook een mug kunnen zijn? Kweenie hoe ze slaapt dat ze ook op haar romp zitten hoor, maar dat was hier de verklaring van de cb artsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:09 schreef Cwen het volgende:
Toffe schoenen Ela!
Ik breek ff in met een vraag: er waren hier laatst toch wat kindjes met 6e ziekte? Ellie heeft nl kleine rozerode vlekjes op 'r hoofd en romp, en is 's nachts echt ontroostbaar aan het krijsen, nauwelijks stil te krijgen. Had ik dat nou hier ook gelezen? Herkenbaar?
Nah, geen mug gok ik... Het zijn geen pukkeltjes maar vlekjes. En ziekjes is ze wel, helaas.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zou dat ook een mug kunnen zijn? Kweenie hoe ze slaapt dat ze ook op haar romp zitten hoor, maar dat was hier de verklaring van de cb artsKleine rode pukkeltjes waren het. Ik dacht eerst waterpokken of zesde ziekte, maar er kwam maar geen ziek
En zo'n onding in je oor snachts... Het is maar een idee!
Wat fijn LB, dat ze het toch nog een beetje leuk heeft gehad bij het kdv. Ook fijn dat die leidster de tijd voor haar genomen heeft!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, IsaEn dan risotto afslaan
dat is juist zo lekker!
En Rileykusje op de zere plek
![]()
E had een fijne middag OmenZe was na haar slaapje door de leidster op schoot genomen, op de bank in de gang waar ze de andere kindjes mooi kon overzien, en daar had ze langzaamaan weer wat praatjes gekregen en was liedjes gaan zingen
Ook weer gegeten en gedronken, en daarna nog een keer geslapen
Ik had inmiddels al weer gebeld en gevraagd of ze me lieten weten wanneer ze wakker werd, dus toen ben ik haar op gaan halen en hebben we nog een wandelingetje gemaakt. Ze zat lekker in mijn nieuwe mei tai op mn rug te dansen op de liedjes die ik zong
Hmm, raar. Ik haal 'm weg en dan post ik m zo nog een keertjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:45 schreef Omentielvo het volgende:
Mandy ik kan je filmpje niet zien![]()
LB. Dreumesdriftbuien![]()
Echt welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef elamanilo het volgende:
Noh, kijk hem daar gaan zo trots! Tijd voor een blokkenwagen Mandy!
LB, wat fijn dat er een leidster was die even wat tijd had voor je kleine meis <3 En wat lief he, zo'n dansende dreumes achterop
Ohhh!!quote:
Jaaa!! Of als je het waagt om iets af te pakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh Spirit wat herkenbaar!!!En ik vind het ook zo leuk!
![]()
Ook nieuw vanuit deze ontwikkelingsstap zijn de Dreumes Driftbuien overigensze kan echt enorm krijsen en squeeken als ze iets niet mag, of als je de deur dichtdoet waar ze doorheen had willen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |