DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
zorg dan ook dat je vaker hier bentquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:24 schreef BrandX het volgende:
zag net pas dat ik de lapo had
lang geleden dat ik een TS was van KSC
mjah druk druk enzo en dan de gesprekjes hier niet volgen en dan geen zin hebben om er midden in te vallenquote:
beter dan geen werk hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:25 schreef Pheno het volgende:
Vakantie doe ik niet aan. Laatste reis naar het buitenland was vorige maand, dat heeft me tot en met 30 juni werk opgeleverd
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:29 schreef BrandX het volgende:
En nu ga ik douchen en mezelf prepareren voor de fysio
Succesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:29 schreef BrandX het volgende:
En nu ga ik douchen en mezelf prepareren voor de fysio
Dit was voor FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nikkiequote:
Succes op werkquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ben anderhalve maand geleden nog op vakantie geweest... heb er nog steeds werk aan.
Het moet niet, magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
hoiiii solllquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Nikkie![]()
[..]
Succes op werk
[..]
Het moet niet, mag
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ben anderhalve maand geleden nog op vakantie geweest... heb er nog steeds werk aan.
Dat is vast minder werk dan 37 previews en vier specialsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me maar kwaad gemaakt en het in 2,5 week afgemaakt, dus alles wat nu nog online komt was vorige week al af. Scheelt, kan ik me weer concentreren op een huis verkoopwaardig klussen
En natuurlijk werkwerkwerkOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nou... het waren wel 4600 foto's. Uitzoeken kostte me al bijna een weekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is vast minder werk dan 37 previews en vier specialsIk heb me maar kwaad gemaakt en het in 2,5 week afgemaakt, dus alles wat nu nog online komt was vorige week al af. Scheelt, kan ik me weer concentreren op een huis verkoopwaardig klussen
En natuurlijk werkwerkwerk
Damn, je bent maar foto's blijven makenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou... het waren wel 4600 foto's. Uitzoeken kostte me al bijna een week.
In 18 dagen, dus zo'n 255 per dag. En dan zaten er ook nog bewust of onbewust dubbele foto's bij (herhaalstand van de camera of met andere belichting nog eens proberen)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Damn, je bent maar foto's blijven maken
Dat digitale gedoe maakt fotografen luie wezens. In plaats van na te denken wat ze fotograferen rammen ze maar op die knopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor sommigen geldt dat wel jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat digitale gedoe maakt fotografen luie wezens. In plaats van na te denken wat ze fotograferen rammen ze maar op die knop
Surrogaatjapanner!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg. Alles eigenlijk, want ik bekeek het eerst zonder camera voor mijn gezichtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Surrogaatjapanner!
Heb je ook nog dingen niet door de zoeker van je fototoestel gezien?
en nu?quote:
in de pauze maar even naar het nabij gelegen tankstation. daar maken ze gelukkig broodjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
en nu?
Op een houtje bijten?
Kantine?
Ff naar huis fietsen?
Bij t tankstation naast mijn vorige werk (en dus ook vlakbij Takkie dr werk) zit een Bufkes bij inquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de pauze maar even naar het nabij gelegen tankstation. daar maken ze gelukkig broodjes
ik weet niet hoe de broodjesbalie daar heet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij t tankstation naast mijn vorige werk (en dus ook vlakbij Takkie dr werk) zit een Bufkes bij in![]()
...
Prima plek voor lunsj dusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de broodjesbalie daar heet.
maar het is een soort truck stop, dus je kunt ook vette snacks uit een muur trekken en ook diepvriespizza's kopen
ldg'tjequote:
Awwwwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga zo weer even op mn vriendinnetje passen4.5 maanden is ze nu
ahhhhquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben je nu al met Mini in de Ikeaquote:
Nee vanmiddag pasquote:
ahhhquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Waarom denk je dat ze het heet heeft?quote:
Billy is kleiner dan verwacht?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze het heet heeft?
Whehehe.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren met de diploma-uitreiking was het ook warm man. Iedereen met een rooie kop op het podium.
Jurkenquote:
Dan wordt het dus nog heterquote:
Jaquote:
jaquote:
ahhhhh cuteeeequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaze is de leukste baby ever
bijna nonstop lachen,vind alles en iedereen wel prima
Dat zijn de leukstequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Neequote:
Ik krijg dit telkens te zien:quote:
quote:500. That’s an error.
The server encountered an error and could not complete your request.
If the problem persists, please report your problem and mention this error message and the query that caused it. That’s all we know.
Die krijg ik nu ook inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mij... maar bijzonder, ik kan me niet herinneren wanneer Google voor het laatst down wasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Die krijg ik nu ook inderdaad.
Werkte zeker nog door de cache.
Heel somsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mij... maar bijzonder, ik kan me niet herinneren wanneer Google voor het laatst down was.
ze houdt ook van selfies makenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze houdt ook van selfies makenhelemaal gieren om t geluid van mn camera
Yupquote:
Ik kom daar lunsjenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:20 schreef Takaiki het volgende:
Vandaag: wortel/selleriesoepen Chinese kippensoep
2 bamislierten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom daar lunsjen.
Hier vermicellisoep en Oosterse tomatensoep (waarvan het maar de vraag is wat er oosters aan is).
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:
stokbroodje hawaii en een ice tea dan maar
Bijna.quote:
Ik ben al bezig: lunsj am tisch...in een saunaquote:
Lunchen in een sauna? Dat is ongezondquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben al bezig: lunsj am tisch...in een sauna
Awwwwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben al bezig: lunsj am tisch...in een sauna
*hupst in treinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Awwww![]()
Kom hierheen dan. De airco draait weer volle poule *hatsjoe*.
de tomaten zijn gekweekt in Enschedequote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom daar lunsjen.
Hier vermicellisoep en Oosterse tomatensoep (waarvan het maar de vraag is wat er oosters aan is).
We hebben airco, maar ik merk er weinig van en dan zijn er ook nog van die mongolen die lekker warme lucht van buiten binnenlaten door ramen die open kunnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lunchen in een sauna? Dat is ongezondIk net lekker buiten. Beste weer ooit.
Da's ook nog n optie. Verder:quote:
quote:
Ik heb het raam hier ook open. Zonquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We hebben airco, maar ik merk er weinig van en dan zijn er ook nog van die mongolen die lekker warme lucht van buiten binnenlaten door ramen die open kunnen![]()
Jij houdt het nog vol. Ik niet eens, dikke vetklep dat ik benquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Om on lunchtopic te blijven. . Hier zometeen crackers met roomkaas en komkommergod wat heb ik toch n hekel aan diëten
\Esquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook het raam open. En de deur. En ik denk dat ik de voordeur ook open ga zetten.
Lekker doortochten
Hoiquote:
Kawaii desuquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij houdt het nog vol. Ik niet eens, dikke vetklep dat ik ben
Ik verdenk 'm ervan uit een pakje te komen...quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Om on lunchtopic te blijven. . Hier zometeen crackers met roomkaas en komkommergod wat heb ik toch n hekel aan diëten
quote:
De collega's zouden raar staan kijken als ik dat deed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook het raam open. En de deur. En ik denk dat ik de voordeur ook open ga zetten.
Lekker doortochten
Werkzequote:
die oudjes zijn blij als ze ook eens af en toe iets in de gleuf krijgen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:18 schreef Bos81 het volgende:
weer lekker wat gleuven gevuld,. Helaas ook in een bejaardenhuis.![]()
dit is dag vier en gisteren heb ik volle bak gebbq'd en de dag ervoor geborreld en vette meuk gevrotenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef Takaiki het volgende:
Barrel en sol, dat van jullie klinkt ook lekker
Moet ook niet, alles mag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Ik moest net een beetje lachen op het werk. Collega was bezig met een vette bami of nasiblok en naast hem lag de krant met een advertentie van GEZOND ETEN zichtbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit is dag vier en gisteren heb ik volle bak gebbq'd en de dag ervoor geborreld en vette meuk gevrotengaat goed man
nu heb ik zin in een bamiblokquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest net een beetje lachen op het werk. Collega was bezig met een vette bami of nasiblok en naast hem lag de krant met een advertentie van GEZOND ETEN zichtbaar
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu heb ik zin in een bamiblok![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
*gaat crackertjes smerenquote:
Ik ben al flink gaan minderen, gaan sporten, etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Mij lukt t alleen als ik t heel extreem doeals ik af en toe ga lopen slacken dan doet mn hoofd "ah fuck it, nu maakt t toch al niet meer uit" en dan vreet ik alles wat ik tegen kom
![]()
Hadden ze hier in het restaurant, maar kunnen laten liggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De collega's zouden raar staan kijken als ik dat deed.
nu wil ik ook dat ik een bamiblok uit de muur had gehaald bij het tankstationquote:
Je kunt nog terug...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wil ik ook dat ik een bamiblok uit de muur had gehaald bij het tankstation
nee, pauze is afgelopenquote:
Gewoon zeggen dat dit koffiepauze is. Of rookpauze. Ofzo.quote:
Yay you! Ik ben slecht met gezonde keuzesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben al flink gaan minderen, gaan sporten, etc.
Er gaat ook wel wat af maar niet snel genoeg naar mijn zin.
[..]
Hadden ze hier in het restaurant, maar kunnen laten liggen.
quote:
Jij denkt serieus dat ik qua eten overal op ga lettenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Yay you! Ik ben slecht met gezonde keuzeszo zaten we gisteren bij een italiaans restaurant en dan weet ik niet eens of een pizza gezonder is dan n pasta (wel n pasta met een of andere romige sausmeuk
anders was t me wel gelukt haha)
Ik hou ook gewoon te erg van uit eten gaan en thuis met n wijntje en kaasje op de bank hangen![]()
Luie dikke donder ben ik
Miniquote:
Haaiquote:
Okequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb mijn treinticket net geprintFf eten en dan weg
Ja heuj, die boom geeft mij mijn benodigde schaduw jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal even mijn familie raadplegen in welke boom Es en Miniem zitten, zodat deze kan gaan schudden
jamaar jamaar, jij bent mn grote voorbeeldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik qua eten overal op ga letten
Als een diëtiste mij onderzoekt dan krijgt die perplex een hartaanval![]()
Ik let grotendeels wel op, snack minder, maar kan altijd beter
Alleen mijn lichaam vind het ook niet zo'n goed plan om vol voor diëten te gaan.
Hoeveel wil je eraf?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jamaar jamaar, jij bent mn grote voorbeeld![]()
*hoort bubbel knappen*
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal even mijn familie raadplegen in welke boom Es en Miniem zitten, zodat deze kan gaan schudden
Okéquote:
FTFY.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Yay you! Ik ben slecht met gezonde keuzeszo zaten we gisteren bij een italiaans restaurant en dan weet ik niet eens of een pizza gezonder is dan n pasta (wel n pasta met een of andere romige sausmeuk
anders was t me wel gelukt haha)
Ik hou ook gewoon te erg van uit eten gaan en thuis met n wijntje en kaasje op de bank hangen![]()
Luie dikke donder Bourgondische Brabantse Levensgenietster ben ik
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jamaar jamaar, jij bent mn grote voorbeeld![]()
*hoort bubbel knappen*
n heule hoopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel wil je eraf?
Of ik mat ik dat niet vragen.
ja maar dat helpt nietquote:
tuurlijk is dat te zien aapie! Je bent al vet (hihiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:44 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben een geval apart, dus slecht voorbeeld
Je weet hoe ik ben, ben nooit tevreden
Zelfs als mensen zeggen dat te zien is dat ik af val.
quote:
Wel de ikea heel houden jullie 2quote:
Klopt, ik ben al vet (quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk is dat te zien aapie! Je bent al vet (hihi) ver!
rondje matrassen testenquote:
quote:
neuh, n gezonde, thats all, skinny zal ik nooit zijn denk ikquote:
Dan dus niets te zeuren als je zelf tevreden bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, n gezonde, thats all, skinny zal ik nooit zijn denk ik
Maar weet je wat t ergste isik vind mezelf nu op zich best prima
dat helpt ook niet haha
"Best prima"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, n gezonde, thats all, skinny zal ik nooit zijn denk ik
Maar weet je wat t ergste isik vind mezelf nu op zich best prima
dat helpt ook niet haha
of zweedse ballen met witte saus int restaurantquote:
Tot zoquote:
Zweedse Ballen......quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of zweedse ballen met witte saus int restaurant
klets nietquote:
Jij wilde niet meeten, dus dan krijg je datquote:
Is er er dan zoveel meer ldg sinds Utrecht drie jaar geleden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klets niet
Maar tis gewoon onhandig en niet gezond, dus vandaar maar weer eens n poging tot gezond doen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wilde niet meeten, dus dan krijg je dat
meer ldgquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Is er er dan zoveel meer ldg sinds Utrecht drie jaar geleden?
nee dat niet geloof ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Is er er dan zoveel meer ldg sinds Utrecht drie jaar geleden?
vieze fattie loverquote:
Op jou ja.MIniem wil niet een op een met mij meetenquote:
quote:
2de verdieping, bed 6?quote:
ik zeur nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet zeuren dan.
Maar mijn mening is niet leidend. Vooral doen wat jij wilt.![]()
grapje he krulliequote:
Daarom, zolang je zelf tevreden bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeur niet![]()
Ik vind mezelf gewoon tofmaar qua gezond kan t beter dus
gogo me
Ja jaquote:
Dan dat dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeur niet![]()
Ik vind mezelf gewoon tofmaar qua gezond kan t beter dus
gogo me
* Solique is in doubt...quote:
Hoi vanuit werkquote:
quote:
De busquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop zo in de Ikea ook. En in de bus
Ik heb een hekel aan de busquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
De busallemaal stinkende en zwetende mensen naast je
Ikea wel hoor
Ga jij maar voorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de bus
Maar als het ff kan wil ik wel helemaal voorin zittenOf naast het raam
quote:
Totzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal spulletjes gaan verzamelen en ook zo richting station gaan
Tot zoquote:
Hetgeen jij niet kan gebruiken zonder wifiquote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Hetgeen jij niet kan gebruiken zonder wifi
ik blijf niet bezigquote:
quote:
heb je een datequote:
Ik en een datequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na meer dan vier jaar is het denk ik tijd voor een nieuwe UI voor mijZou iemand kunnen helpen? In mijn fobo staan drie zwart-wit plaatjes en 1 kleurenplaatje. Ik wil een ui op basis van de zwart wit plaatjes, waarbij het infinity logo gecombineerd moet worden met het hart op dezelfde manier als in het kleurenplaatje. Hoe de triskelion daar dan in zou passen weet ik eigenlijk niet, dus een stukje creatief meedenken zou ik enorm waarderen
De zwart-wit plaatjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kleurenplaatje als voorbeeld van combineren hart en infinity logo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dat moet lukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zit hier nog een enthousiaste plaatjesmaker?Want in het uientopic is het een beetje dood
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zit hier nog een enthousiaste plaatjesmaker?Want in het uientopic is het een beetje dood
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Takaiki het volgende:
Zo, nog wat opruimen en dan zwaait Takkie ook naar Takkewerk
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat moet lukken
Kan dit weekend eens voor je kijken.Tof, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die heb ik net pas geplaatst dus dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje terecht wel
Maar zo lijk ik in ieder geval iets minder lui
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Misschien per ongeluk op kuttopic gedrukt??quote:
Bij de KSC blijf je drukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk op kuttopic gedrukt??
Hoezo. 1 keer is voldoende om de reeks uit je Myat te halen hoorquote:
Ja, maar uit je MAT is ook nie handigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo. 1 keer is voldoende om de reeks uit je Myat te halen hoor
Dat is ook weer zoquote:
Beetje flauw van ze om zich alvast in te dekken door te doen alsof ze griep hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo
Deutschland zo, dus ik heb mijn shirt weer aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef D. het volgende:
Ik overweeg na 5 weken weer eens wat whiskey te proberen, maar ik twijfel nog een beetje
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:51 schreef D. het volgende:
Flauw, maar ik moest toch lachen
https://www.facebook.com/photo.php?v=1451182998465587
Bij twijfel: DOEN.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef D. het volgende:
Ik overweeg na 5 weken weer eens wat whiskey te proberen, maar ik twijfel nog een beetje
Ik had Blablabla kip van de wereldgerechten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Thuis.![]()
Poten niet onder andere tafel hoeven steken (ik vind het best) dus nu bedenken wat het diner gaat worden.
Volgens mij kun je een heel subforum oprichten voor klachten over die wereldgerechtenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had Blablabla kip van de wereldgerechten.
En vanilleijs met frambozen na.
Which reminds me, ik moet nog eens een duchtig KLB-tpoic maken over die wereldgerechten. Staat op het pak dat het voor 4-5 personen zou zijn, en ik schuif het bekant alleen naar binnen
.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had Blablabla kip van de wereldgerechten.
En vanilleijs met frambozen na.
Which reminds me, ik moet nog eens een duchtig KLB-tpoic maken over die wereldgerechten. Staat op het pak dat het voor 4-5 personen zou zijn, en ik schuif het bekant alleen naar binnen
.
Ik vind ze wel lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een heel subforum oprichten voor klachten over die wereldgerechten
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]Vreater!
Zoeen ding van 2-3 personen, daar doe ik 2,5 dag mee.
Vandaag maar lui pasta uit pak. Letterlijk. Pan water, pak pasta+saus, koken, klah.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]!
Zo'n ding van 2-3 personen schuif ik dus sowieso in mn eentje naar binnen![]()
![]()
. Deze van 4-5 personen heeft ons mam ok van meegegeten, maar het grootste deel heb ik naar binnen gewerkt. En dan nog nagerecht erachteraan
.
Jij betaalt 30 euro voor de BBQ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]!
Zo'n ding van 2-3 personen schuif ik dus sowieso in mn eentje naar binnen![]()
![]()
. Deze van 4-5 personen heeft ons mam ok van meegegeten, maar het grootste deel heb ik naar binnen gewerkt. En dan nog nagerecht erachteraan
.
quote:
Ik ookquote:
Exact.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ook
Zelf versche ingredienten toevoegen
Ik heb ze ook regelmatig, maar als je in CUL leest, zijn er weinig fansquote:
En dan meer, of andere dan op het pak staatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ook
Zelf versche ingredienten toevoegen
Psies!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan meer, of andere dan op het pak staat.
CULquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook regelmatig, maar als je in CUL leest, zijn er weinig fans
FIxedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
CUL![]()
Allemaal koks met minstens drie michelinsterren daar. Koken alles from scratch, en eten alleen in de beste duurste restaurants.
Dat. Het snobisme gehalte is daar best hoog.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
CUL![]()
Allemaal koks met minstens drie michelinsterren daar. Koken alles from scratch, en eten alleen in de beste restaurants.
Waaaaay ahead of you!quote:
Tja, per slok verkopen ze het niet.quote:
Uhm.... nee.quote:
Per slokquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, per slok verkopen ze het niet.
Hier festini peren ijsje
Was ik al mee bezigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Goed zo, mag je nu weer ergens anders aan denken
Minimaal 2 slokken.quote:
Wat heeft de foebal van net gedaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef D. het volgende:
Ik heb ook maar even een voorspelling gedaan voor de wedstrijd van dadelijk
Ah. Heb ik een nul en een winnaar goed.quote:
Trust?quote:
Ik?quote:
Het was de 'kijk mij eens gapen vanwege desinteresse' smileyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik?
Nee, ikwordweerwakkergaap en hoizwaai
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was de 'kijk mij eens gapen vanwege desinteresse' smiley
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Een schizofreen is nooit alleen...quote:
Ah, jij bent zoeen tussendoorslapert.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik?
Nee, ikwordweerwakkergaap en hoizwaai
quote:
Whehehequote:
Regen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef DaMart het volgende:
Toch handig zo'n balkon. Dan kun je buiten blijven zitten terwijl het regent.
Snel! Help me!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |