Yay you! Ik ben slecht met gezonde keuzesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben al flink gaan minderen, gaan sporten, etc.
Er gaat ook wel wat af maar niet snel genoeg naar mijn zin.
[..]
Hadden ze hier in het restaurant, maar kunnen laten liggen.
quote:
Jij denkt serieus dat ik qua eten overal op ga lettenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Yay you! Ik ben slecht met gezonde keuzeszo zaten we gisteren bij een italiaans restaurant en dan weet ik niet eens of een pizza gezonder is dan n pasta (wel n pasta met een of andere romige sausmeuk
anders was t me wel gelukt haha)
Ik hou ook gewoon te erg van uit eten gaan en thuis met n wijntje en kaasje op de bank hangen![]()
Luie dikke donder ben ik
Miniquote:
Haaiquote:
Okequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb mijn treinticket net geprintFf eten en dan weg
Ja heuj, die boom geeft mij mijn benodigde schaduw jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal even mijn familie raadplegen in welke boom Es en Miniem zitten, zodat deze kan gaan schudden
jamaar jamaar, jij bent mn grote voorbeeldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik qua eten overal op ga letten
Als een diëtiste mij onderzoekt dan krijgt die perplex een hartaanval![]()
Ik let grotendeels wel op, snack minder, maar kan altijd beter
Alleen mijn lichaam vind het ook niet zo'n goed plan om vol voor diëten te gaan.
Hoeveel wil je eraf?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jamaar jamaar, jij bent mn grote voorbeeld![]()
*hoort bubbel knappen*
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal even mijn familie raadplegen in welke boom Es en Miniem zitten, zodat deze kan gaan schudden
Okéquote:
FTFY.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Yay you! Ik ben slecht met gezonde keuzeszo zaten we gisteren bij een italiaans restaurant en dan weet ik niet eens of een pizza gezonder is dan n pasta (wel n pasta met een of andere romige sausmeuk
anders was t me wel gelukt haha)
Ik hou ook gewoon te erg van uit eten gaan en thuis met n wijntje en kaasje op de bank hangen![]()
Luie dikke donder Bourgondische Brabantse Levensgenietster ben ik
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jamaar jamaar, jij bent mn grote voorbeeld![]()
*hoort bubbel knappen*
n heule hoopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel wil je eraf?
Of ik mat ik dat niet vragen.
ja maar dat helpt nietquote:
tuurlijk is dat te zien aapie! Je bent al vet (hihiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:44 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben een geval apart, dus slecht voorbeeld
Je weet hoe ik ben, ben nooit tevreden
Zelfs als mensen zeggen dat te zien is dat ik af val.
quote:
Wel de ikea heel houden jullie 2quote:
Klopt, ik ben al vet (quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk is dat te zien aapie! Je bent al vet (hihi) ver!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |