heb je een datequote:
Ik en een datequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na meer dan vier jaar is het denk ik tijd voor een nieuwe UI voor mijZou iemand kunnen helpen? In mijn fobo staan drie zwart-wit plaatjes en 1 kleurenplaatje. Ik wil een ui op basis van de zwart wit plaatjes, waarbij het infinity logo gecombineerd moet worden met het hart op dezelfde manier als in het kleurenplaatje. Hoe de triskelion daar dan in zou passen weet ik eigenlijk niet, dus een stukje creatief meedenken zou ik enorm waarderen
De zwart-wit plaatjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kleurenplaatje als voorbeeld van combineren hart en infinity logo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dat moet lukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zit hier nog een enthousiaste plaatjesmaker?Want in het uientopic is het een beetje dood
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zit hier nog een enthousiaste plaatjesmaker?Want in het uientopic is het een beetje dood
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Takaiki het volgende:
Zo, nog wat opruimen en dan zwaait Takkie ook naar Takkewerk
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat moet lukken
Kan dit weekend eens voor je kijken.Tof, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die heb ik net pas geplaatst dus dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje terecht wel
Maar zo lijk ik in ieder geval iets minder lui
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Misschien per ongeluk op kuttopic gedrukt??quote:
Bij de KSC blijf je drukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk op kuttopic gedrukt??
Hoezo. 1 keer is voldoende om de reeks uit je Myat te halen hoorquote:
Ja, maar uit je MAT is ook nie handigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo. 1 keer is voldoende om de reeks uit je Myat te halen hoor
Dat is ook weer zoquote:
Beetje flauw van ze om zich alvast in te dekken door te doen alsof ze griep hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo
Deutschland zo, dus ik heb mijn shirt weer aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef D. het volgende:
Ik overweeg na 5 weken weer eens wat whiskey te proberen, maar ik twijfel nog een beetje
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:51 schreef D. het volgende:
Flauw, maar ik moest toch lachen
https://www.facebook.com/photo.php?v=1451182998465587
Bij twijfel: DOEN.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef D. het volgende:
Ik overweeg na 5 weken weer eens wat whiskey te proberen, maar ik twijfel nog een beetje
Ik had Blablabla kip van de wereldgerechten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Thuis.![]()
Poten niet onder andere tafel hoeven steken (ik vind het best) dus nu bedenken wat het diner gaat worden.
Volgens mij kun je een heel subforum oprichten voor klachten over die wereldgerechtenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had Blablabla kip van de wereldgerechten.
En vanilleijs met frambozen na.
Which reminds me, ik moet nog eens een duchtig KLB-tpoic maken over die wereldgerechten. Staat op het pak dat het voor 4-5 personen zou zijn, en ik schuif het bekant alleen naar binnen
.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had Blablabla kip van de wereldgerechten.
En vanilleijs met frambozen na.
Which reminds me, ik moet nog eens een duchtig KLB-tpoic maken over die wereldgerechten. Staat op het pak dat het voor 4-5 personen zou zijn, en ik schuif het bekant alleen naar binnen
.
Ik vind ze wel lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een heel subforum oprichten voor klachten over die wereldgerechten
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]Vreater!
Zoeen ding van 2-3 personen, daar doe ik 2,5 dag mee.
Vandaag maar lui pasta uit pak. Letterlijk. Pan water, pak pasta+saus, koken, klah.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]!
Zo'n ding van 2-3 personen schuif ik dus sowieso in mn eentje naar binnen![]()
![]()
. Deze van 4-5 personen heeft ons mam ok van meegegeten, maar het grootste deel heb ik naar binnen gewerkt. En dan nog nagerecht erachteraan
.
Jij betaalt 30 euro voor de BBQ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]!
Zo'n ding van 2-3 personen schuif ik dus sowieso in mn eentje naar binnen![]()
![]()
. Deze van 4-5 personen heeft ons mam ok van meegegeten, maar het grootste deel heb ik naar binnen gewerkt. En dan nog nagerecht erachteraan
.
quote:
Ik ookquote:
Exact.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ook
Zelf versche ingredienten toevoegen
Ik heb ze ook regelmatig, maar als je in CUL leest, zijn er weinig fansquote:
En dan meer, of andere dan op het pak staatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ook
Zelf versche ingredienten toevoegen
Psies!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan meer, of andere dan op het pak staat.
CULquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook regelmatig, maar als je in CUL leest, zijn er weinig fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |