quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:51 schreef D. het volgende:
Flauw, maar ik moest toch lachen
https://www.facebook.com/photo.php?v=1451182998465587
Bij twijfel: DOEN.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef D. het volgende:
Ik overweeg na 5 weken weer eens wat whiskey te proberen, maar ik twijfel nog een beetje
Ik had Blablabla kip van de wereldgerechten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Thuis.![]()
Poten niet onder andere tafel hoeven steken (ik vind het best) dus nu bedenken wat het diner gaat worden.
Volgens mij kun je een heel subforum oprichten voor klachten over die wereldgerechtenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had Blablabla kip van de wereldgerechten.
En vanilleijs met frambozen na.
Which reminds me, ik moet nog eens een duchtig KLB-tpoic maken over die wereldgerechten. Staat op het pak dat het voor 4-5 personen zou zijn, en ik schuif het bekant alleen naar binnen
.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had Blablabla kip van de wereldgerechten.
En vanilleijs met frambozen na.
Which reminds me, ik moet nog eens een duchtig KLB-tpoic maken over die wereldgerechten. Staat op het pak dat het voor 4-5 personen zou zijn, en ik schuif het bekant alleen naar binnen
.
Ik vind ze wel lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een heel subforum oprichten voor klachten over die wereldgerechten
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]Vreater!
Zoeen ding van 2-3 personen, daar doe ik 2,5 dag mee.
Vandaag maar lui pasta uit pak. Letterlijk. Pan water, pak pasta+saus, koken, klah.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]!
Zo'n ding van 2-3 personen schuif ik dus sowieso in mn eentje naar binnen![]()
![]()
. Deze van 4-5 personen heeft ons mam ok van meegegeten, maar het grootste deel heb ik naar binnen gewerkt. En dan nog nagerecht erachteraan
.
Jij betaalt 30 euro voor de BBQ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]!
Zo'n ding van 2-3 personen schuif ik dus sowieso in mn eentje naar binnen![]()
![]()
. Deze van 4-5 personen heeft ons mam ok van meegegeten, maar het grootste deel heb ik naar binnen gewerkt. En dan nog nagerecht erachteraan
.
quote:
Ik ookquote:
Exact.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ook
Zelf versche ingredienten toevoegen
Ik heb ze ook regelmatig, maar als je in CUL leest, zijn er weinig fansquote:
En dan meer, of andere dan op het pak staatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ook
Zelf versche ingredienten toevoegen
Psies!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan meer, of andere dan op het pak staat.
CULquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook regelmatig, maar als je in CUL leest, zijn er weinig fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |