quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Om on lunchtopic te blijven. . Hier zometeen crackers met roomkaas en komkommergod wat heb ik toch n hekel aan diëten
quote:
De collega's zouden raar staan kijken als ik dat deed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook het raam open. En de deur. En ik denk dat ik de voordeur ook open ga zetten.
Lekker doortochten
Werkzequote:
die oudjes zijn blij als ze ook eens af en toe iets in de gleuf krijgen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:18 schreef Bos81 het volgende:
weer lekker wat gleuven gevuld,. Helaas ook in een bejaardenhuis.![]()
dit is dag vier en gisteren heb ik volle bak gebbq'd en de dag ervoor geborreld en vette meuk gevrotenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij houdt het nog vol. Ik niet eens, dikke vetklep dat ik ben
Was het ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef Takaiki het volgende:
Barrel en sol, dat van jullie klinkt ook lekker
Moet ook niet, alles mag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Om on lunchtopic te blijven. . Hier zometeen crackers met roomkaas en komkommergod wat heb ik toch n hekel aan diëten
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij houdt het nog vol. Ik niet eens, dikke vetklep dat ik ben
quote:
Ik moest net een beetje lachen op het werk. Collega was bezig met een vette bami of nasiblok en naast hem lag de krant met een advertentie van GEZOND ETEN zichtbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit is dag vier en gisteren heb ik volle bak gebbq'd en de dag ervoor geborreld en vette meuk gevrotengaat goed man
nu heb ik zin in een bamiblokquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest net een beetje lachen op het werk. Collega was bezig met een vette bami of nasiblok en naast hem lag de krant met een advertentie van GEZOND ETEN zichtbaar
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu heb ik zin in een bamiblok![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
*gaat crackertjes smerenquote:
Ik ben al flink gaan minderen, gaan sporten, etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Mij lukt t alleen als ik t heel extreem doeals ik af en toe ga lopen slacken dan doet mn hoofd "ah fuck it, nu maakt t toch al niet meer uit" en dan vreet ik alles wat ik tegen kom
![]()
Hadden ze hier in het restaurant, maar kunnen laten liggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De collega's zouden raar staan kijken als ik dat deed.
nu wil ik ook dat ik een bamiblok uit de muur had gehaald bij het tankstationquote:
Je kunt nog terug...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wil ik ook dat ik een bamiblok uit de muur had gehaald bij het tankstation
nee, pauze is afgelopenquote:
Gewoon zeggen dat dit koffiepauze is. Of rookpauze. Ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |