Genoeg. Alles eigenlijk, want ik bekeek het eerst zonder camera voor mijn gezichtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Surrogaatjapanner!
Heb je ook nog dingen niet door de zoeker van je fototoestel gezien?
en nu?quote:
in de pauze maar even naar het nabij gelegen tankstation. daar maken ze gelukkig broodjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
en nu?
Op een houtje bijten?
Kantine?
Ff naar huis fietsen?
Bij t tankstation naast mijn vorige werk (en dus ook vlakbij Takkie dr werk) zit een Bufkes bij inquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de pauze maar even naar het nabij gelegen tankstation. daar maken ze gelukkig broodjes
ik weet niet hoe de broodjesbalie daar heet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij t tankstation naast mijn vorige werk (en dus ook vlakbij Takkie dr werk) zit een Bufkes bij in![]()
...
Prima plek voor lunsj dusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de broodjesbalie daar heet.
maar het is een soort truck stop, dus je kunt ook vette snacks uit een muur trekken en ook diepvriespizza's kopen
ldg'tjequote:
Awwwwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga zo weer even op mn vriendinnetje passen4.5 maanden is ze nu
ahhhhquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben je nu al met Mini in de Ikeaquote:
Nee vanmiddag pasquote:
ahhhquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Waarom denk je dat ze het heet heeft?quote:
Billy is kleiner dan verwacht?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze het heet heeft?
Whehehe.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren met de diploma-uitreiking was het ook warm man. Iedereen met een rooie kop op het podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |