DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
zorg dan ook dat je vaker hier bentquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:24 schreef BrandX het volgende:
zag net pas dat ik de lapo had
lang geleden dat ik een TS was van KSC
mjah druk druk enzo en dan de gesprekjes hier niet volgen en dan geen zin hebben om er midden in te vallenquote:
beter dan geen werk hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:25 schreef Pheno het volgende:
Vakantie doe ik niet aan. Laatste reis naar het buitenland was vorige maand, dat heeft me tot en met 30 juni werk opgeleverd
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:29 schreef BrandX het volgende:
En nu ga ik douchen en mezelf prepareren voor de fysio
Succesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:29 schreef BrandX het volgende:
En nu ga ik douchen en mezelf prepareren voor de fysio
Dit was voor FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nikkiequote:
Succes op werkquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ben anderhalve maand geleden nog op vakantie geweest... heb er nog steeds werk aan.
Het moet niet, magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
hoiiii solllquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Nikkie![]()
[..]
Succes op werk
[..]
Het moet niet, mag
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ben anderhalve maand geleden nog op vakantie geweest... heb er nog steeds werk aan.
Dat is vast minder werk dan 37 previews en vier specialsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me maar kwaad gemaakt en het in 2,5 week afgemaakt, dus alles wat nu nog online komt was vorige week al af. Scheelt, kan ik me weer concentreren op een huis verkoopwaardig klussen
En natuurlijk werkwerkwerkOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nou... het waren wel 4600 foto's. Uitzoeken kostte me al bijna een weekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is vast minder werk dan 37 previews en vier specialsIk heb me maar kwaad gemaakt en het in 2,5 week afgemaakt, dus alles wat nu nog online komt was vorige week al af. Scheelt, kan ik me weer concentreren op een huis verkoopwaardig klussen
En natuurlijk werkwerkwerk
Damn, je bent maar foto's blijven makenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou... het waren wel 4600 foto's. Uitzoeken kostte me al bijna een week.
In 18 dagen, dus zo'n 255 per dag. En dan zaten er ook nog bewust of onbewust dubbele foto's bij (herhaalstand van de camera of met andere belichting nog eens proberen)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Damn, je bent maar foto's blijven maken
Dat digitale gedoe maakt fotografen luie wezens. In plaats van na te denken wat ze fotograferen rammen ze maar op die knopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor sommigen geldt dat wel jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat digitale gedoe maakt fotografen luie wezens. In plaats van na te denken wat ze fotograferen rammen ze maar op die knop
Surrogaatjapanner!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg. Alles eigenlijk, want ik bekeek het eerst zonder camera voor mijn gezichtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Surrogaatjapanner!
Heb je ook nog dingen niet door de zoeker van je fototoestel gezien?
en nu?quote:
in de pauze maar even naar het nabij gelegen tankstation. daar maken ze gelukkig broodjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
en nu?
Op een houtje bijten?
Kantine?
Ff naar huis fietsen?
Bij t tankstation naast mijn vorige werk (en dus ook vlakbij Takkie dr werk) zit een Bufkes bij inquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de pauze maar even naar het nabij gelegen tankstation. daar maken ze gelukkig broodjes
ik weet niet hoe de broodjesbalie daar heet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij t tankstation naast mijn vorige werk (en dus ook vlakbij Takkie dr werk) zit een Bufkes bij in![]()
...
Prima plek voor lunsj dusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de broodjesbalie daar heet.
maar het is een soort truck stop, dus je kunt ook vette snacks uit een muur trekken en ook diepvriespizza's kopen
ldg'tjequote:
Awwwwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga zo weer even op mn vriendinnetje passen4.5 maanden is ze nu
ahhhhquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben je nu al met Mini in de Ikeaquote:
Nee vanmiddag pasquote:
ahhhquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Waarom denk je dat ze het heet heeft?quote:
Billy is kleiner dan verwacht?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze het heet heeft?
Whehehe.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren met de diploma-uitreiking was het ook warm man. Iedereen met een rooie kop op het podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |