Jawel, het ging even over seksquote:
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achterquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zo zwaar!!![]()
Op het strand zeker? Met een cocktail erbij?
Ik begin jou te hatenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achter
Ja tel dit niet echt als werk, die vier uurtjesquote:
Wrom?!quote:
Zijn er nog meer dingen die je vrijwillig doet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja tel dit niet echt als werk, die vier uurtjesbovendien vrijwillig.
Jaquote:
Vrouwen hebben dan een probleem. Dan groeit ie dichtquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Al 1,5 week, arme meid...Ik heb met je te doen...
Je hebt vrijwillige en betaalde diensten hea!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dingen die je vrijwillig doet?
Depeche Mode?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar DM wordt niet uitgezonden, dat wilde ik juist zien
Dropkick Murphy'squote:
Geeft niet, ik heb geldquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt vrijwillige en betaalde diensten hea!
Geen ideequote:
Jaquote:
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit klinkt nu heel fout, maar het komt opeens in me op: Wat wil je voor je poesjes hebben?
Yup.quote:
Ah okquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.
quote:
Ben je nu gestopt met beginnen mij te haten?quote:
Het staat even op pauzequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je nu gestopt met beginnen mij te haten?
Ohnoesquote:
Als ik hier door de straat fiets is zo'n bh wel handig hoor.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hier door de straat fiets is zo'n bh wel handig hoor.
Ja om te zien wel maar voelt niet prettig!!quote:
Dat hoef je mij niet uit te leggen, daar heb ik al een tijdje ervaring meequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van elke dag naar helemaal niet is zwaar hoor
Zijn ze op Malta ook zo 'niet lief' als in Griekenland?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achter
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dan een probleem. Dan groeit ie dicht
quote:
Nette prijs wel. Zijn ze er zaterdag nog? Ik heb voorlopig genoeg aan die rooie bolle hier, maar knuffelen met kittens is altijd leuk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.
Ja dan zijn ze er nogquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, daar heb ik al een tijdje ervaring mee
[..]
Zijn ze op Malta ook zo 'niet lief' als in Griekenland?
[..]Net zoals hij bij mannen dan afsterft en pas weer aangroeit zodra er een vrouw aan zit zeker?
[..]
[..]
Nette prijs wel. Zijn ze er zaterdag nog? Ik heb voorlopig genoeg aan die rooie bolle hier, maar knuffelen met kittens is altijd leuk.
MIJN!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, daar heb ik al een tijdje ervaring mee
[..]
[..]Net zoals hij bij mannen dan afsterft en pas weer aangroeit zodra er een vrouw aan zit zeker?
[..]
[..]
Nette prijs wel. Zijn ze er zaterdag nog? Ik heb voorlopig genoeg aan die rooie bolle hier, maar knuffelen met kittens is altijd leuk.
Ik weet niet hoe niet lief de pliesie is in Griekenland. Hier verschilt het per politiebureau. De ene geeft je een lift naar huis als je met teveel alcohol op naar huis wilt gaan, de andere keer eindig je met meerdere botbreuken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
quote:
quote:
En maar klagen, maar ondertussen heb je gewoon een dikke rooie poesquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]Fax, lees eens wat ik zeg, ik hoef voorlopig geen nieuwe kat erbij, ik heb genoeg aan die rooie bolle van me. Maar ik vind kittens leuk om mee te spelen.
Die zwarte van jou heet Dave.quote:
Ow mannetje en vrouwtje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die zwarte van jou heet Dave.en die ander is een vrouwke en met de f. Dus mag je zelf zeggen?
Jupjupquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow mannetje en vrouwtje?![]()
Met een F ja?
ZWITSALGEUR!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Vanwaar de bewondering voor een wasmiddel?
Klein en krachtig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Vanwaar de bewondering voor een wasmiddel?
Ohquote:
"It's not the size, it's how you use it."quote:
Is lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh
[..]
"It's not the size, it's how you use it."
Ze hadden de wasverzachter niet dus die moet ik nog een keer elders gaan halenquote:
Heb je er al mee gewassen (zonder wasverzachter)?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden de wasverzachter niet dus die moet ik nog een keer elders gaan halen
Ben ik nu mee bezigquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je er al mee gewassen (zonder wasverzachter)?
Ik rook aan de fles en het ruikt echt naar Zwitsalquote:
Het is een kater. dat is iets anders hequote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
En maar klagen, maar ondertussen heb je gewoon een dikke rooie poes
Nee hoor, het draait echt om de sizequote:Op donderdag 3 juli 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
"It's not the size, it's how you use it."
Ik las dat wel hoor, kon toch zijn dat je iemand citeerde. En dus roep ik dat het een leugen is ook al is het een citaatquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Niemand die de "" enniet leest.... Silly people
2
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
I've been through the desert on a horse with no nameeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom, zing met mijquote:
quote:
voor de liefhebbers van karaoke.quote:On the first part of the journey,
I was looking at all the life.
There were plants and birds. and rocks and things,
There was sand and hills and rings.
The first thing I met, was a fly with a buzz,
And the sky, with no clouds.
The heat was hot, and the ground was dry,
But the air was full of sound.
I've been through the desert on a horse with no name,
It felt good to be out of the rain.
In the desert you can remember your name,
'Cause there ain't no one for to give you no pain.
La, la, la la la la, la la la, la, la
After two days, in the desert sun,
My skin began to turn red.
After three days, in the desert fun,
I was looking at a river bed.
And the story it told, of a river that flowed,
Made me sad to think it was dead.
You see I've been through the desert on a horse with no name,
La la, la, la la la la, la la la, la, la
After nine days, I let the horse run free,
'Cause the desert had turned to sea.
There were plants and birds, and rocks and things,
There was sand and hills and rings.
The ocean is a desert, with its life underground,
And a perfect disguise above.
Under the cities lies, a heart made of ground,
But the humans will give no love.
You see I've been through the desert on a horse with no name,
Nee, ik ben geen echte fokkerquote:
Wat denk je zelf?quote:
Met al die gladde opmerkingen van je, vermoed ik van wel.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met al die gladde opmerkingen van je, vermoed ik van wel.
Genietquote:
lekker zeg ! hier is het 28 graden en in maltaquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet![]()
Daar ga ik zo naartoeEn morgen beach BBQ
![]()
dat telt niet meer bij jou barb.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet![]()
![]()
dat kan ook op het strandquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:16 schreef yats het volgende:
Ik wil ook naar het strand, maar ik moet rekeningen opstellen en versturen...
* Huppelmuts drukt nog een keer op pauze!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet![]()
![]()
Is er wifi? Als ik nu vertrek red ik misschien nog net de zonsondergangquote:
quote:Have you seen the old man
In the closed down market
Kicking up the papers with his worn out shoes
In his eyes you see no pride
Hands held loosely at his side
Yesterday's paper, telling yesterday's news
So how can you tell me you're lonely
And say for you that the sun don't shine
Let me take you by the hand
And lead you through the streets of London
I'll show you something
To make you change your mind
30+quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
lekker zeg ! hier is het 28 graden en in malta?
HOEZO NIET!?!?!quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts drukt nog een keer op pauze!!
Mee eens. De oven staat ook nog eens aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo heel stiekem is het veel te warm om hard aan het werk te zijn in huis
kippenbilletjes?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens. De oven staat ook nog eens aan
Er komt ook nog wel wat warmte van het terrarium af nuquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens. De oven staat ook nog eens aan
Dat merk ik vooral aan de kat die er eigenlijk bijna 24/7 bovenop ligtquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmorgen taart. Nu cupcakes.
@hups ohja die dingen geven ook aardig wat warmte af
cupcakes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmorgen taart. Nu cupcakes.
@hups ohja die dingen geven ook aardig wat warmte af
dat je zo n groot fan kan zijn....quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, als hun dat gelukkig maakt waarom niet?
Dat is wel bijzonder idd. Ik heb echter wel vaker die-hard fans gezien die dit soort dingen ondernemen. Maakt je bruiloft natuurlijk wel 'uniek'quote:
dat wel iddquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder idd. Ik heb echter wel vaker die-hard fans gezien die dit soort dingen ondernemen. Maakt je bruiloft natuurlijk wel 'uniek'
Nah, und?quote:
Heerlijk warm jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat merk ik vooral aan de kat die er eigenlijk bijna 24/7 bovenop ligt![]()
En als huppelpuber nu even opschiet met douchen kunnen we bier gaan kopen want hij is ook huppelpakezel
Jahoor kom maar proevenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:40 schreef perro. het volgende:
[..]
cupcakes.![]()
ik zou bijna vragen.... mag ik even?
Enige voordeel aan een puberquote:
Ik kan je nog wel meer voordelen aan een puper laten zien als je me de kans geeftquote:
Laat zien danquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel meer voordelen aan een puper laten zien als je me de kans geeft
Als Nederland de finale haalt ben ik in NLquote:
Als NL de finale haalt ben ik compleet naar de klotequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Als Nederland de finale haalt ben ik in NL
Geen zorgen, ik blijf wat langer dan een week in dat gevalquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als NL de finale haalt ben ik compleet naar de klote
Gezellig!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik blijf wat langer dan een week in dat geval
Als jij een gaatje vrij hebt zorg ik er voor dat ..quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig!!
Maar dan zijn er vast al heel veel mensjes die jou willen zien dan dus ben je veel te druk joh
Een gaatje vrij heb ik welquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij een gaatje vrij hebt zorg ik er voor dat ..
Nee
Niet meer dan netjes dat ik hem dan kom vullenquote:
Nou dat is heus niet om te huilen hoor!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet meer dan netjes dat ik hem dan kom vullen
HHet uiteindelijke resultaat niet, de puberale beeldspraak welquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat is heus niet om te huilen hoor!!
Hmm mooie redding welquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
HHet uiteindelijke resultaat niet, de puberale beeldspraak wel
Ging door het naadje jaquote:
Pun intended?quote:
Bustedquote:
Ghehequote:
Laten we het alsjeblieft niet bij een Hertogje houden want ik sta te springen om kwalitatief hoogstaand pils en bierquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Maar als je in NL bent geef je maar een gil, dan kunnen we vast wel samen een Hertogje drinken
Zeg je daarmee dat je er meer dan 1 wil of zeg je daarmee dat Hertog geen Kwalitatief hoogstaand pils is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we het alsjeblieft niet bij een Hertogje houden want ik sta te springen om kwalitatief hoogstaand pils en bier
Hoef ik niet lang over na te denken hoor. Hertog Jan is het enige pils dat ik in huis nam toen ik nog in Nederland woondequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg je daarmee dat je er meer dan 1 wil of zeg je daarmee dat Hertog geen Kwalitatief hoogstaand pils is?
Denk heel goed na voordat je antwoord geeft!
Dus ik moet maar voor een hele krat zorgen dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoef ik niet lang over na te denken hoor. Hertog Jan is het enige pils dat ik in huis nam toen ik nog in Nederland woonde
Soms een Warsteiner of Grolsch beugel dan
Dat is een aardig begin. Als we daarna ook maar wat echte bieren laten klinkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik moet maar voor een hele krat zorgen dan?
Klinkt als een geweldig plan waar 1 dag te kort voor is!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een aardig begin. Als we daarna ook maar wat echte bieren laten klinken
Moet ik nu een hoempapa-band, slingers, bar, en hapjes regelen?quote:
Waarom het dan ook bij 1 dag latenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldig plan waar 1 dag te kort voor is!!
Als ik het goed begrijp ben je nog op zoek naar een logeeradres voor die hele week?quote:
Als ik maar geen oppas hoef te spelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ben je nog op zoek naar een logeeradres voor die hele week?
Whahaha nee, niemand hier in huis heeft oppas nodigquote:
Wel iemand die een weekje rust nodig gaat hebben als ik weer weg ben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha nee, niemand hier in huis heeft oppas nodig
De hond?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel iemand die een weekje rust nodig gaat hebben als ik weer weg ben.
Alhoewel ik graag een blokje om ga met de hond, doelde ik eigenlijk op jou.quote:
Hond uitlaten is de taak van de Huppelpuberquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Alhoewel ik graag een blokje om ga met de hond, doelde ik eigenlijk op jou.
Ik verwacht ook niet minderquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hond uitlaten is de taak van de Huppelpuber![]()
Hoezo ga ik behoefte aan rust hebben dan? Ik kan wel wat hebben hoor
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet minderWel zal die Huppelpuber een (terechte) hekel aan mij ontwikkelen want de kans is aanwezig dat je hem iets vaker dan gemiddeld er op uit stuurt met de hond.
Geweldige gozer, nu alquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA
Huppelpuber gebruikt het huis als hotel schat. Hij slaapt hier en zijn kleding ligt hier. Verder is hij eigenlijk ALTIJD op pad
Doei schatquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:04 schreef Dven het volgende:
Nu naar huis, eindelijk gedaan met werken
Tot volgende week![]()
Chick!!quote:
Betekent dat naar jouw mening ook gewoon 'meid'? Of betekent dat 'lekker wijf'? Daar is bij mij de laatste tijd een beetje verwarring over ontstaan.quote:
Bij mij is het vooral een koosnaampje voor vrouwelijke vrienden, soms ook voor mannelijkequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent dat naar jouw mening ook gewoon 'meid'? Of betekent dat 'lekker wijf'? Daar is bij mij de laatste tijd een beetje verwarring over ontstaan.
Ah ja. Maar over het algemeen betekent het toch gewoon meidquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral een koosnaampje voor vrouwelijke vrienden, soms ook voor mannelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |