Wat lees ik nu?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had er toen gewoon geen zin meer in omdat mijn ex op gezette tijden wilde neuken.
Dan hoeft het niet voor mij hoor
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet.
In een relatie heeft de man namelijk eindelijk de kans nee te zeggen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had er toen gewoon geen zin meer in omdat mijn ex op gezette tijden wilde neuken.
Dan hoeft het niet voor mij hoor
Inclusief pauzequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat lees ik nu?Klokte hij ook in en uit?
Vraag het mn exen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]Waarom zou je nee zeggen tegen seks? Dat snap ik echt niet...
[..]Even de agenda erbij pakken, zoiets? Dat lijkt me inderdaad niets. Een beetje afwisseling houd je seksleven gezond
Noted...Vraag jij dan mijn laatste ex waarom ze het nodig vond om een andere piemel bij haar ergens in te laten proppen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vraag het mn exen?![]()
En vraag dan gelijk waarom ze het noodzakelijk vonden om wel ergens anders hun piemel in te proppen.. Als je dan toch bezig bent.
Nee dat deed ik omdat ik altijd precies wist hoe lang het ging duren en welke 3 standjes er dan werden gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat lees ik nu?Klokte hij ook in en uit?
Je piemel was te eentonig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:48 schreef yats het volgende:
[..]
Noted...Vraag jij dan mijn laatste ex waarom ze het nodig vond om een andere piemel bij haar ergens in te laten proppen?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat deed ik omdat ik altijd precies wist hoe lang het ging duren en welke 3 standjes er dan werden gedaan
Ik geef Kip een stuk bacon.. Ze heeft geen idee wat ze ermee aan moetquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Een zalmwrap maken is best een leuke uitdaging met mijn lieve schattige onschuldige Jules in de buurt
Dat zou me verbazen, het was haar baas dus het zal vast een carriere-technische reden gehad hebben.quote:
Jules zou het opeten en komt dan je vingers even schoonlikken (en erin bijten want dat smaakt ook naar baconquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geef Kip een stuk bacon.. Ze heeft geen idee wat ze ermee aan moet
Dus je hebt je antwoord alquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen, het was haar baas dus het zal vast een carriere-technische reden gehad hebben.
Ik zou er depressief van wordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat deed ik omdat ik altijd precies wist hoe lang het ging duren en welke 3 standjes er dan werden gedaan
Getting there!!quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ja, al met al is er al anderhalve week niet geneukt en kan het maandag op zijn vroegst pas weer
quote:
quote:
Al 1,5 week, arme meid...Ik heb met je te doen...quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ja, al met al is er al anderhalve week niet geneukt en kan het maandag op zijn vroegst pas weer
Van elke dag naar helemaal niet is zwaar hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Al 1,5 week, arme meid...Ik heb met je te doen...
Zwaar cold turkey gaan jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van elke dag naar helemaal niet is zwaar hoor
Ik heb het zo zwaar!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwaar cold turkey gaan jij![]()
* Barbusse gaat over een paar uurtjes toch maar even iemand bespringen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |