Ik heb liever cola dan cocktailquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat je vaker dan wie dan ook op het strand ligt cocktails te drinken heeft vast niets met jouw geluksgevoel te maken natuurlijk
Die heb je huppel, geef het nou maar gewoon toe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Utrecht is dichterbij![]()
2) thee of HJ
3) ik heb geen idee of ik die heb![]()
4) Barbs![]()
Hey maltaman, is er ook nog een maltavrouw op fok zodat ik ook een reden heb om die kant op te komen?quote:
Ik heb cola gekocht voor jou!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb liever cola dan cocktail![]()
En liever een bed bij een zwembad dan een strand,
Ik wil naar buiten. Ik zie zon.
Als ik hem echt heb wordt er te weinig geneukt hoor. Dus ik heb hem niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb je huppel, geef het nou maar gewoon toe.
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat je vaker dan wie dan ook op het strand ligt cocktails te drinken heeft vast niets met jouw geluksgevoel te maken natuurlijk
Hoe lang is het geleden dat je met een cocktail op het strand was?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt
Hatsjie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb cola gekocht voor jou!!
Ik neem al een genoegen met een kleedje in het gras![]()
Ben net weer binnen, buiten was het eng!!
[..]
Als ik hem echt heb wordt er te weinig geneukt hoor. Dus ik heb hem niet.
Dan doe je iets verkeerd. Bij mij is het dan juist meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik hem echt heb wordt er te weinig geneukt hoor. Dus ik heb hem niet.
Vrouwen zat hier, uit alle windrichtingen en alle soorten en maten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Hey maltaman, is er ook nog een maltavrouw op fok zodat ik ook een reden heb om die kant op te komen?
Maandagquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je met een cocktail op het strand was?
I rest my case!!quote:
Als je iemand niet hebt wordt er juist meer geneukt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:30 schreef yats het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Bij mij is het dan juist meer.
Nee, als ik een relatie heb neuk ik meer dan zonder, dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je iemand niet hebt wordt er juist meer geneukt?![]()
Ik heb hem gewoon al anderhalve week ofzo niet gezien.
Oh dat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, als ik een relatie heb neuk ik meer dan zonder, dat bedoel ik
Ik niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, als ik een relatie heb neuk ik meer dan zonder, dat bedoel ik
Ik had er toen gewoon geen zin meer in omdat mijn ex op gezette tijden wilde neuken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet.
In een relatie heeft de man namelijk eindelijk de kans nee te zeggen
Dat lijkt me ook niets nee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had er toen gewoon geen zin meer in omdat mijn ex op gezette tijden wilde neuken.
Dan hoeft het niet voor mij hoor
En dan nog voorspelbare seks ookquote:
Emigreren dan maar he?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I rest my case!!
Ik fietste op maandag door de zeikende regen met mn te brakke hoofd
Kon dat maarquote:
Kijkt hij op zijn klokje, het is weer 21.30uur. Kom we gaan weer, kleed je maar even uit...quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog voorspelbare seks ook![]()
Flikker op, ruk opeens 's middags de kleren van mn lijf en neem mij over de leuning van de bank ofzo ipv 's avonds vanaf een uur of 9 saai in bed.
Als ik overdag initiatief nam kapte hij dat af want overdag neuken was ongepast en er kon altijd wel iemand langskomenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:38 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Kijkt hij op zijn klokje, het is weer 21.30uur. Kom we gaan weer, kleed je maar even uit...
Ik snap niet dat jij daar niet spontaan drijfnat van wordt hoor...
Dat was in mn eerste relatie. Oprah enzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had er toen gewoon geen zin meer in omdat mijn ex op gezette tijden wilde neuken.
Dan hoeft het niet voor mij hoor
Dat maakt het juist extra leuk en spannend als er iemand langs kan komenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik overdag initiatief nam kapte hij dat af want overdag neuken was ongepast en er kon altijd wel iemand langskomen![]()
En het voorspel begon ook echt pas op het moment dat we allebei naakt in bed lagen he!!
Ok, verschilt per persoon. Bij sommige daalt hij libido, bij anderen blijft het gelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat.
Uhm, ja, was bij mij anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |