Ja. En meten met 2 maten enzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat een zekere user hier extreem snel op haar teentjes getrapt is en aardig wat invloed heeft.
1) Utrecht, vanaf morgen Gran Canaria voor een week. Aan jou de keuzequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) waar is dat?
2) koffie![]()
3) vind je vriendin vast niet goed
4) ben jij net zo woest aantrekkelijk als maltaman?
quote:
Ben hier op fok niet echt Nijmegenaren tegen gekomen. Nou moet ik ook wel zeggen dat ik bijna nooit op iemands profiel klik.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) waar is dat?
2) koffie![]()
3) vind je vriendin vast niet goed
4) ben jij net zo woest aantrekkelijk als maltaman?
Er is zelfs een nijmegen-scquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Ben hier op fok niet echt Nijmegenaren tegen gekomen. Nou moet ik ook wel zeggen dat ik bijna nooit op iemands profiel klik.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zei dat ze een keer naar Malta ging maar nog niet wist wanneer
Herinner me eraan dat ik daar als Arnhemmer nooit komquote:
Je nodigt huppel alleen uit voor een Hertog, en anders nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
1) Utrecht, vanaf morgen Gran Canaria voor een week. Aan jou de keuze
2) Wat mag het dan zijn?
3) Drankje doen zal vast geen probleem zijn, jij hebt tinderslet
4) Ik weet niet wie Maltaman is
1) Utrecht is dichterbijquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
1) Utrecht, vanaf morgen Gran Canaria voor een week. Aan jou de keuze
2) Wat mag het dan zijn?
3) Drankje doen zal vast geen probleem zijn, jij hebt tinderslet
4) Ik weet niet wie Maltaman is
Ja, hoi.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
1) Utrecht, vanaf morgen Gran Canaria voor een week. Aan jou de keuze
2) Wat mag het dan zijn?
3) Drankje doen zal vast geen probleem zijn, jij hebt tinderslet
4) Ik weet niet wie Maltaman is
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je nodigt huppel alleen uit voor een Hertog, en anders niet
Jezus.. Die mensen hier snappen echt niks van etiquette
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je nodigt huppel alleen uit voor een Hertog, en anders niet
Jezus.. Die mensen hier snappen echt niks van etiquette
Moet goed komen dan. Oh dacht dat jij met die gast afsprak van tinder?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Utrecht is dichterbij![]()
2) thee of HJ
3) ik heb geen idee of ik die heb![]()
4) Barbs![]()
Ja daar uhm geen idee hoe het daarmee zitquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:23 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Moet goed komen dan. Oh dacht dat jij met die gast afsprak van tinder?
En die jongen ken ik niet dus ik heb geen idee
En het eerste wat ik dacht was "naughty naughty youquote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het eerste wat ik dacht was "naughty naughty you"
Daarom ben ik ook zielsgelukkig.quote:
Ik moet hier vaker kijken hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daar uhm geen idee hoe het daarmee zit
RW livestreamquote:
Het feit dat je vaker dan wie dan ook op het strand ligt cocktails te drinken heeft vast niets met jouw geluksgevoel te maken natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |