Jawel, het ging even over seksquote:
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achterquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zo zwaar!!![]()
Op het strand zeker? Met een cocktail erbij?
Ik begin jou te hatenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achter
Ja tel dit niet echt als werk, die vier uurtjesquote:
Wrom?!quote:
Zijn er nog meer dingen die je vrijwillig doet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja tel dit niet echt als werk, die vier uurtjesbovendien vrijwillig.
Jaquote:
Vrouwen hebben dan een probleem. Dan groeit ie dichtquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Al 1,5 week, arme meid...Ik heb met je te doen...
Je hebt vrijwillige en betaalde diensten hea!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dingen die je vrijwillig doet?
Depeche Mode?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar DM wordt niet uitgezonden, dat wilde ik juist zien
Dropkick Murphy'squote:
Geeft niet, ik heb geldquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt vrijwillige en betaalde diensten hea!
Geen ideequote:
Jaquote:
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit klinkt nu heel fout, maar het komt opeens in me op: Wat wil je voor je poesjes hebben?
Yup.quote:
Ah okquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.
quote:
Ben je nu gestopt met beginnen mij te haten?quote:
Het staat even op pauzequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je nu gestopt met beginnen mij te haten?
Ohnoesquote:
Als ik hier door de straat fiets is zo'n bh wel handig hoor.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hier door de straat fiets is zo'n bh wel handig hoor.
Ja om te zien wel maar voelt niet prettig!!quote:
Dat hoef je mij niet uit te leggen, daar heb ik al een tijdje ervaring meequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van elke dag naar helemaal niet is zwaar hoor
Zijn ze op Malta ook zo 'niet lief' als in Griekenland?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achter
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dan een probleem. Dan groeit ie dicht
quote:
Nette prijs wel. Zijn ze er zaterdag nog? Ik heb voorlopig genoeg aan die rooie bolle hier, maar knuffelen met kittens is altijd leuk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.
Ja dan zijn ze er nogquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, daar heb ik al een tijdje ervaring mee
[..]
Zijn ze op Malta ook zo 'niet lief' als in Griekenland?
[..]Net zoals hij bij mannen dan afsterft en pas weer aangroeit zodra er een vrouw aan zit zeker?
[..]
[..]
Nette prijs wel. Zijn ze er zaterdag nog? Ik heb voorlopig genoeg aan die rooie bolle hier, maar knuffelen met kittens is altijd leuk.
MIJN!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, daar heb ik al een tijdje ervaring mee
[..]
[..]Net zoals hij bij mannen dan afsterft en pas weer aangroeit zodra er een vrouw aan zit zeker?
[..]
[..]
Nette prijs wel. Zijn ze er zaterdag nog? Ik heb voorlopig genoeg aan die rooie bolle hier, maar knuffelen met kittens is altijd leuk.
Ik weet niet hoe niet lief de pliesie is in Griekenland. Hier verschilt het per politiebureau. De ene geeft je een lift naar huis als je met teveel alcohol op naar huis wilt gaan, de andere keer eindig je met meerdere botbreuken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
quote:
quote:
En maar klagen, maar ondertussen heb je gewoon een dikke rooie poesquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]Fax, lees eens wat ik zeg, ik hoef voorlopig geen nieuwe kat erbij, ik heb genoeg aan die rooie bolle van me. Maar ik vind kittens leuk om mee te spelen.
Die zwarte van jou heet Dave.quote:
Ow mannetje en vrouwtje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die zwarte van jou heet Dave.en die ander is een vrouwke en met de f. Dus mag je zelf zeggen?
Jupjupquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow mannetje en vrouwtje?![]()
Met een F ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |