Ik heb liever cola dan cocktailquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat je vaker dan wie dan ook op het strand ligt cocktails te drinken heeft vast niets met jouw geluksgevoel te maken natuurlijk
Die heb je huppel, geef het nou maar gewoon toe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Utrecht is dichterbij![]()
2) thee of HJ
3) ik heb geen idee of ik die heb![]()
4) Barbs![]()
Hey maltaman, is er ook nog een maltavrouw op fok zodat ik ook een reden heb om die kant op te komen?quote:
Ik heb cola gekocht voor jou!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb liever cola dan cocktail![]()
En liever een bed bij een zwembad dan een strand,
Ik wil naar buiten. Ik zie zon.
Als ik hem echt heb wordt er te weinig geneukt hoor. Dus ik heb hem niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb je huppel, geef het nou maar gewoon toe.
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat je vaker dan wie dan ook op het strand ligt cocktails te drinken heeft vast niets met jouw geluksgevoel te maken natuurlijk
Hoe lang is het geleden dat je met een cocktail op het strand was?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt
Hatsjie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb cola gekocht voor jou!!
Ik neem al een genoegen met een kleedje in het gras![]()
Ben net weer binnen, buiten was het eng!!
[..]
Als ik hem echt heb wordt er te weinig geneukt hoor. Dus ik heb hem niet.
Dan doe je iets verkeerd. Bij mij is het dan juist meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik hem echt heb wordt er te weinig geneukt hoor. Dus ik heb hem niet.
Vrouwen zat hier, uit alle windrichtingen en alle soorten en maten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Hey maltaman, is er ook nog een maltavrouw op fok zodat ik ook een reden heb om die kant op te komen?
Maandagquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je met een cocktail op het strand was?
I rest my case!!quote:
Als je iemand niet hebt wordt er juist meer geneukt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:30 schreef yats het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Bij mij is het dan juist meer.
Nee, als ik een relatie heb neuk ik meer dan zonder, dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je iemand niet hebt wordt er juist meer geneukt?![]()
Ik heb hem gewoon al anderhalve week ofzo niet gezien.
Oh dat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, als ik een relatie heb neuk ik meer dan zonder, dat bedoel ik
Ik niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, als ik een relatie heb neuk ik meer dan zonder, dat bedoel ik
Ik had er toen gewoon geen zin meer in omdat mijn ex op gezette tijden wilde neuken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet.
In een relatie heeft de man namelijk eindelijk de kans nee te zeggen
Dat lijkt me ook niets nee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had er toen gewoon geen zin meer in omdat mijn ex op gezette tijden wilde neuken.
Dan hoeft het niet voor mij hoor
En dan nog voorspelbare seks ookquote:
Emigreren dan maar he?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I rest my case!!
Ik fietste op maandag door de zeikende regen met mn te brakke hoofd
Kon dat maarquote:
Kijkt hij op zijn klokje, het is weer 21.30uur. Kom we gaan weer, kleed je maar even uit...quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog voorspelbare seks ook![]()
Flikker op, ruk opeens 's middags de kleren van mn lijf en neem mij over de leuning van de bank ofzo ipv 's avonds vanaf een uur of 9 saai in bed.
Als ik overdag initiatief nam kapte hij dat af want overdag neuken was ongepast en er kon altijd wel iemand langskomenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:38 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Kijkt hij op zijn klokje, het is weer 21.30uur. Kom we gaan weer, kleed je maar even uit...
Ik snap niet dat jij daar niet spontaan drijfnat van wordt hoor...
Dat was in mn eerste relatie. Oprah enzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had er toen gewoon geen zin meer in omdat mijn ex op gezette tijden wilde neuken.
Dat maakt het juist extra leuk en spannend als er iemand langs kan komenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik overdag initiatief nam kapte hij dat af want overdag neuken was ongepast en er kon altijd wel iemand langskomen![]()
En het voorspel begon ook echt pas op het moment dat we allebei naakt in bed lagen he!!
Ok, verschilt per persoon. Bij sommige daalt hij libido, bij anderen blijft het gelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat.
Uhm, ja, was bij mij anders
Wat lees ik nu?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet.
In een relatie heeft de man namelijk eindelijk de kans nee te zeggen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inclusief pauzequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat lees ik nu?Klokte hij ook in en uit?
Vraag het mn exen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]Waarom zou je nee zeggen tegen seks? Dat snap ik echt niet...
[..]Even de agenda erbij pakken, zoiets? Dat lijkt me inderdaad niets. Een beetje afwisseling houd je seksleven gezond
Noted...Vraag jij dan mijn laatste ex waarom ze het nodig vond om een andere piemel bij haar ergens in te laten proppen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vraag het mn exen?![]()
En vraag dan gelijk waarom ze het noodzakelijk vonden om wel ergens anders hun piemel in te proppen.. Als je dan toch bezig bent.
Nee dat deed ik omdat ik altijd precies wist hoe lang het ging duren en welke 3 standjes er dan werden gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat lees ik nu?Klokte hij ook in en uit?
Je piemel was te eentonig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:48 schreef yats het volgende:
[..]
Noted...Vraag jij dan mijn laatste ex waarom ze het nodig vond om een andere piemel bij haar ergens in te laten proppen?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat deed ik omdat ik altijd precies wist hoe lang het ging duren en welke 3 standjes er dan werden gedaan
Ik geef Kip een stuk bacon.. Ze heeft geen idee wat ze ermee aan moetquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Een zalmwrap maken is best een leuke uitdaging met mijn lieve schattige onschuldige Jules in de buurt
Dat zou me verbazen, het was haar baas dus het zal vast een carriere-technische reden gehad hebben.quote:
Jules zou het opeten en komt dan je vingers even schoonlikken (en erin bijten want dat smaakt ook naar baconquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geef Kip een stuk bacon.. Ze heeft geen idee wat ze ermee aan moet
Dus je hebt je antwoord alquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen, het was haar baas dus het zal vast een carriere-technische reden gehad hebben.
Ik zou er depressief van wordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat deed ik omdat ik altijd precies wist hoe lang het ging duren en welke 3 standjes er dan werden gedaan
Getting there!!quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ja, al met al is er al anderhalve week niet geneukt en kan het maandag op zijn vroegst pas weer
quote:
quote:
Al 1,5 week, arme meid...Ik heb met je te doen...quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ja, al met al is er al anderhalve week niet geneukt en kan het maandag op zijn vroegst pas weer
Van elke dag naar helemaal niet is zwaar hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Al 1,5 week, arme meid...Ik heb met je te doen...
Zwaar cold turkey gaan jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van elke dag naar helemaal niet is zwaar hoor
Ik heb het zo zwaar!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwaar cold turkey gaan jij![]()
* Barbusse gaat over een paar uurtjes toch maar even iemand bespringen.....
Jawel, het ging even over seksquote:
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achterquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zo zwaar!!![]()
Op het strand zeker? Met een cocktail erbij?
Ik begin jou te hatenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achter
Ja tel dit niet echt als werk, die vier uurtjesquote:
Wrom?!quote:
Zijn er nog meer dingen die je vrijwillig doet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja tel dit niet echt als werk, die vier uurtjesbovendien vrijwillig.
Jaquote:
Vrouwen hebben dan een probleem. Dan groeit ie dichtquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Al 1,5 week, arme meid...Ik heb met je te doen...
Je hebt vrijwillige en betaalde diensten hea!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dingen die je vrijwillig doet?
Depeche Mode?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar DM wordt niet uitgezonden, dat wilde ik juist zien
Dropkick Murphy'squote:
Geeft niet, ik heb geldquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt vrijwillige en betaalde diensten hea!
Geen ideequote:
Jaquote:
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit klinkt nu heel fout, maar het komt opeens in me op: Wat wil je voor je poesjes hebben?
Yup.quote:
Ah okquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.
quote:
Ben je nu gestopt met beginnen mij te haten?quote:
Het staat even op pauzequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je nu gestopt met beginnen mij te haten?
Ohnoesquote:
Als ik hier door de straat fiets is zo'n bh wel handig hoor.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hier door de straat fiets is zo'n bh wel handig hoor.
Ja om te zien wel maar voelt niet prettig!!quote:
Dat hoef je mij niet uit te leggen, daar heb ik al een tijdje ervaring meequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van elke dag naar helemaal niet is zwaar hoor
Zijn ze op Malta ook zo 'niet lief' als in Griekenland?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achter
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dan een probleem. Dan groeit ie dicht
quote:
Nette prijs wel. Zijn ze er zaterdag nog? Ik heb voorlopig genoeg aan die rooie bolle hier, maar knuffelen met kittens is altijd leuk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.
Ja dan zijn ze er nogquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, daar heb ik al een tijdje ervaring mee
[..]
Zijn ze op Malta ook zo 'niet lief' als in Griekenland?
[..]Net zoals hij bij mannen dan afsterft en pas weer aangroeit zodra er een vrouw aan zit zeker?
[..]
[..]
Nette prijs wel. Zijn ze er zaterdag nog? Ik heb voorlopig genoeg aan die rooie bolle hier, maar knuffelen met kittens is altijd leuk.
MIJN!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, daar heb ik al een tijdje ervaring mee
[..]
[..]Net zoals hij bij mannen dan afsterft en pas weer aangroeit zodra er een vrouw aan zit zeker?
[..]
[..]
Nette prijs wel. Zijn ze er zaterdag nog? Ik heb voorlopig genoeg aan die rooie bolle hier, maar knuffelen met kittens is altijd leuk.
Ik weet niet hoe niet lief de pliesie is in Griekenland. Hier verschilt het per politiebureau. De ene geeft je een lift naar huis als je met teveel alcohol op naar huis wilt gaan, de andere keer eindig je met meerdere botbreuken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
quote:
quote:
En maar klagen, maar ondertussen heb je gewoon een dikke rooie poesquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]Fax, lees eens wat ik zeg, ik hoef voorlopig geen nieuwe kat erbij, ik heb genoeg aan die rooie bolle van me. Maar ik vind kittens leuk om mee te spelen.
Die zwarte van jou heet Dave.quote:
Ow mannetje en vrouwtje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die zwarte van jou heet Dave.en die ander is een vrouwke en met de f. Dus mag je zelf zeggen?
Jupjupquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow mannetje en vrouwtje?![]()
Met een F ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |