Jawel, het ging even over seksquote:
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achterquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het zo zwaar!!![]()
Op het strand zeker? Met een cocktail erbij?
Ik begin jou te hatenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind de pliesie niet goed kwam ik laatst achter
Ja tel dit niet echt als werk, die vier uurtjesquote:
Wrom?!quote:
Zijn er nog meer dingen die je vrijwillig doet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja tel dit niet echt als werk, die vier uurtjesbovendien vrijwillig.
Jaquote:
Vrouwen hebben dan een probleem. Dan groeit ie dichtquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Al 1,5 week, arme meid...Ik heb met je te doen...
Je hebt vrijwillige en betaalde diensten hea!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dingen die je vrijwillig doet?
Depeche Mode?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar DM wordt niet uitgezonden, dat wilde ik juist zien
Dropkick Murphy'squote:
Geeft niet, ik heb geldquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt vrijwillige en betaalde diensten hea!
Geen ideequote:
Jaquote:
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit klinkt nu heel fout, maar het komt opeens in me op: Wat wil je voor je poesjes hebben?
Yup.quote:
Ah okquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen, asiel vraagt 75 euro per kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |