Dus ik moet maar voor een hele krat zorgen dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoef ik niet lang over na te denken hoor. Hertog Jan is het enige pils dat ik in huis nam toen ik nog in Nederland woonde
Soms een Warsteiner of Grolsch beugel dan
Dat is een aardig begin. Als we daarna ook maar wat echte bieren laten klinkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik moet maar voor een hele krat zorgen dan?
Klinkt als een geweldig plan waar 1 dag te kort voor is!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een aardig begin. Als we daarna ook maar wat echte bieren laten klinken
Moet ik nu een hoempapa-band, slingers, bar, en hapjes regelen?quote:
Waarom het dan ook bij 1 dag latenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldig plan waar 1 dag te kort voor is!!
Als ik het goed begrijp ben je nog op zoek naar een logeeradres voor die hele week?quote:
Als ik maar geen oppas hoef te spelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ben je nog op zoek naar een logeeradres voor die hele week?
Whahaha nee, niemand hier in huis heeft oppas nodigquote:
Wel iemand die een weekje rust nodig gaat hebben als ik weer weg ben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha nee, niemand hier in huis heeft oppas nodig
De hond?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel iemand die een weekje rust nodig gaat hebben als ik weer weg ben.
Alhoewel ik graag een blokje om ga met de hond, doelde ik eigenlijk op jou.quote:
Hond uitlaten is de taak van de Huppelpuberquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Alhoewel ik graag een blokje om ga met de hond, doelde ik eigenlijk op jou.
Ik verwacht ook niet minderquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hond uitlaten is de taak van de Huppelpuber![]()
Hoezo ga ik behoefte aan rust hebben dan? Ik kan wel wat hebben hoor
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet minderWel zal die Huppelpuber een (terechte) hekel aan mij ontwikkelen want de kans is aanwezig dat je hem iets vaker dan gemiddeld er op uit stuurt met de hond.
Geweldige gozer, nu alquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA
Huppelpuber gebruikt het huis als hotel schat. Hij slaapt hier en zijn kleding ligt hier. Verder is hij eigenlijk ALTIJD op pad
Doei schatquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:04 schreef Dven het volgende:
Nu naar huis, eindelijk gedaan met werken
Tot volgende week![]()
Chick!!quote:
Betekent dat naar jouw mening ook gewoon 'meid'? Of betekent dat 'lekker wijf'? Daar is bij mij de laatste tijd een beetje verwarring over ontstaan.quote:
Bij mij is het vooral een koosnaampje voor vrouwelijke vrienden, soms ook voor mannelijkequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent dat naar jouw mening ook gewoon 'meid'? Of betekent dat 'lekker wijf'? Daar is bij mij de laatste tijd een beetje verwarring over ontstaan.
Ah ja. Maar over het algemeen betekent het toch gewoon meidquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral een koosnaampje voor vrouwelijke vrienden, soms ook voor mannelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |