Dat is wel bijzonder idd. Ik heb echter wel vaker die-hard fans gezien die dit soort dingen ondernemen. Maakt je bruiloft natuurlijk wel 'uniek'quote:
dat wel iddquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder idd. Ik heb echter wel vaker die-hard fans gezien die dit soort dingen ondernemen. Maakt je bruiloft natuurlijk wel 'uniek'
Nah, und?quote:
Heerlijk warm jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat merk ik vooral aan de kat die er eigenlijk bijna 24/7 bovenop ligt![]()
En als huppelpuber nu even opschiet met douchen kunnen we bier gaan kopen want hij is ook huppelpakezel
Jahoor kom maar proevenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:40 schreef perro. het volgende:
[..]
cupcakes.![]()
ik zou bijna vragen.... mag ik even?
Enige voordeel aan een puberquote:
Ik kan je nog wel meer voordelen aan een puper laten zien als je me de kans geeftquote:
Laat zien danquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel meer voordelen aan een puper laten zien als je me de kans geeft
Als Nederland de finale haalt ben ik in NLquote:
Als NL de finale haalt ben ik compleet naar de klotequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Als Nederland de finale haalt ben ik in NL
Geen zorgen, ik blijf wat langer dan een week in dat gevalquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als NL de finale haalt ben ik compleet naar de klote
Gezellig!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik blijf wat langer dan een week in dat geval
Als jij een gaatje vrij hebt zorg ik er voor dat ..quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig!!
Maar dan zijn er vast al heel veel mensjes die jou willen zien dan dus ben je veel te druk joh
Een gaatje vrij heb ik welquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij een gaatje vrij hebt zorg ik er voor dat ..
Nee
Niet meer dan netjes dat ik hem dan kom vullenquote:
Nou dat is heus niet om te huilen hoor!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet meer dan netjes dat ik hem dan kom vullen
HHet uiteindelijke resultaat niet, de puberale beeldspraak welquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat is heus niet om te huilen hoor!!
Hmm mooie redding welquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
HHet uiteindelijke resultaat niet, de puberale beeldspraak wel
Ging door het naadje jaquote:
Pun intended?quote:
Bustedquote:
Ghehequote:
Laten we het alsjeblieft niet bij een Hertogje houden want ik sta te springen om kwalitatief hoogstaand pils en bierquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Maar als je in NL bent geef je maar een gil, dan kunnen we vast wel samen een Hertogje drinken
Zeg je daarmee dat je er meer dan 1 wil of zeg je daarmee dat Hertog geen Kwalitatief hoogstaand pils is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we het alsjeblieft niet bij een Hertogje houden want ik sta te springen om kwalitatief hoogstaand pils en bier
Hoef ik niet lang over na te denken hoor. Hertog Jan is het enige pils dat ik in huis nam toen ik nog in Nederland woondequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg je daarmee dat je er meer dan 1 wil of zeg je daarmee dat Hertog geen Kwalitatief hoogstaand pils is?
Denk heel goed na voordat je antwoord geeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |