quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met al die gladde opmerkingen van je, vermoed ik van wel.
Genietquote:
lekker zeg ! hier is het 28 graden en in maltaquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet![]()
Daar ga ik zo naartoeEn morgen beach BBQ
![]()
dat telt niet meer bij jou barb.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet![]()
Daar ga ik zo naartoeEn morgen beach BBQ
![]()
dat kan ook op het strandquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:16 schreef yats het volgende:
Ik wil ook naar het strand, maar ik moet rekeningen opstellen en versturen...
* Huppelmuts drukt nog een keer op pauze!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet![]()
Daar ga ik zo naartoeEn morgen beach BBQ
![]()
Is er wifi? Als ik nu vertrek red ik misschien nog net de zonsondergangquote:
quote:Have you seen the old man
In the closed down market
Kicking up the papers with his worn out shoes
In his eyes you see no pride
Hands held loosely at his side
Yesterday's paper, telling yesterday's news
So how can you tell me you're lonely
And say for you that the sun don't shine
Let me take you by the hand
And lead you through the streets of London
I'll show you something
To make you change your mind
30+quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
lekker zeg ! hier is het 28 graden en in malta?
HOEZO NIET!?!?!quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts drukt nog een keer op pauze!!
Mee eens. De oven staat ook nog eens aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo heel stiekem is het veel te warm om hard aan het werk te zijn in huis
kippenbilletjes?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens. De oven staat ook nog eens aan
Er komt ook nog wel wat warmte van het terrarium af nuquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens. De oven staat ook nog eens aan
Dat merk ik vooral aan de kat die er eigenlijk bijna 24/7 bovenop ligtquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmorgen taart. Nu cupcakes.
@hups ohja die dingen geven ook aardig wat warmte af
cupcakes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmorgen taart. Nu cupcakes.
@hups ohja die dingen geven ook aardig wat warmte af
dat je zo n groot fan kan zijn....quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, als hun dat gelukkig maakt waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |