Net lijstje!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef appelsap het volgende:
Mijn lijstje:
O: Yoghurt met aardbeien en muesli
T: banaan
L: 2 bth met vruchtenhagel en kipfilet
D: Rode kool met appel, aardappels, worst
T: yoghurt met 15gr pure chocolade
Ik vind 'm best netjes.
Werkt dat goed om daar ijsjes van te maken Myraela?
Mooi lijstjequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef appelsap het volgende:
Mijn lijstje:
O: Yoghurt met aardbeien en muesli
T: banaan
L: 2 bth met vruchtenhagel en kipfilet
D: Rode kool met appel, aardappels, worst
T: yoghurt met 15gr pure chocolade
Ik vind 'm best netjes.
Werkt dat goed om daar ijsjes van te maken Myraela?
Je zei het zelf al, maar het is inderdaad te weinig. Vandaag weer een dagquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:26 schreef Myraela het volgende:
Voel me nu wel weer beter.Lijstje voor vandaag ben ik wel tevreden mee, al lijkt het zo uitgeschreven weinig maar dat viel eigenlijk wel mee.
O: Optimel kwark
T: 1 cracker pindakaas
L: 2 crackers kaas
T: 1 cracker pindakaas
A: Volkoren spaghetti met een saus van tomaat, ui en wortel.
T: Yoghurt met perzik
De yoghurt met de perzik samen in de blender, best lekker.M'n vriend heeft er een lading ijsjes van gemaakt zodat we lekker een lichte snack hebben. Maar er is nog een beetje over, misschien gaat dat tijdens het voetbal nog op.
Gooi een appel in de magnetron met kaneel en eventueel een verkruimeld biscuitje. Dan is die lucht lang zo erg niet meer. En verder is het mooi weer, dus deuren en ramen open en eventueel een lekkere geurolie of -kaars gebruiken. Taart in een taartdoos, dan ruik je hem binnen de kortste keren niet meer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Appeltaart aan het bakken voor morgen op mijn vriend zijn werk. En ik heb me nu toch trek in iets lekkers. Morgen en overmorgen ook heel de dag in die lucht..
Je D is lekker inspiratieloos idd. Valt me van je tegen BEquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 250gr kwark met wat diepvriesfruit en 30gr granola
T: 1 celebrations-marsje (want te lui om mijn wilde perziken te slachten)
L: 4 kleine boterhammen, 2 met kalkoenfilet en komkommer, 2 m pindakaas
T: 3 wilde perziken
T2: rode paprika
D: zak pittigetomatensoep en 2 boterhammen m kaas (ofzo, tenzij ik nog inspiratie krijg vandaag)
T: slaap
Het probleem is dat ik vandaag tot 18.00 werk, met een beetje pech ietsje langer (het is echt heel druk op het moment) en dat ik dan dus pas tegen half 7 in de trein zit en dus om 7 uur thuis ben terwijl F. om 19.30 weer weg moet dus weinig kans voor een boodschapje tussendoor en ik weiger om een vermogen bij de AHtoGo neer te leggen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je D is lekker inspiratieloos idd. Valt me van je tegen BE. Het is prachtig weer, een snelle salade geen optie?
Oohhhh ik vind dat echt aandoenlijk liefquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:30 schreef Patoshik het volgende:
Ik had nog nooit 'echte' ananas gegeten (altijd wel uit blik) maar vanavond maar eentje gekocht. Wat is dat lekker zeg.
Ik vorige week ook 2, gegeten tot mn tong ervan begon te bloedenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:30 schreef Patoshik het volgende:
Ik had nog nooit 'echte' ananas gegeten (altijd wel uit blik) maar vanavond maar eentje gekocht. Wat is dat lekker zeg.
Ja echt wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Verse ananas is echt 1000x lekkerder dan blikananas
Haha ja dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:56 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja echt wel.Wat een verschil.
Alleen m'n tong/lippen tintelen nu, dat heb ik ook altijd van kiwi. Beetje een vervelend gevoel.
Edit: ah, even opgezocht. Dat is dus heel normaal.
Frustrerend! Ik ken het gevoel...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik wandel me suf, eet netjes, val geen gram af
Gelukt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik vandaag tot 18.00 werk, met een beetje pech ietsje langer (het is echt heel druk op het moment) en dat ik dan dus pas tegen half 7 in de trein zit en dus om 7 uur thuis ben terwijl F. om 19.30 weer weg moet dus weinig kans voor een boodschapje tussendoor en ik weiger om een vermogen bij de AHtoGo neer te leggen eigenlijk.
Maar nu ik het zo opschrijf vind ik eigenlijk dat ik de moeite idd maar moet nemen en even langs de Hoogvliet moet fietsen voor sla, tomaatjes, roquefort en walnoten.![]()
![]()
Lekker hard broodje erbij ofzo.
Oh. Goedkoop ook! Ik werkte ooit in een winkel waar we dat voor ¤2,50 per zakje verkochtenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:07 schreef Tink89 het volgende:
Vakantietipje btw, mijn collega bracht vandaag deze mee: http://www.action.nl/crispy-crisps-fruitsnack-18g-div-var. Niet gefrituurd of gebakken, heel lekker luchtig en zonder toegevoegde zooi.
Als je moeite hebt met fruit eten of je zoekt een alternatief voor chips, vind ik dit best aan oplossing.
Denk dat ik dat inderdaad maar doe. Die stomme dingen voegen niets toe aan de smaak, dus dan vind ik het echt onwijs zonde.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan als wrap ook grote spitskool bladen of grote sla bladen gebruiken
Salade met gekookt eitje?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Kleine wraps dan eet ik er 2 en grote dan 1. Meer kan ik niet op ook.
Afgelopen week nog gegeten![]()
Vanavond wil ik iets met ei eten, heb ik zin in. Weet alleen nog niet wat.
Ik heb ook feta, tomaat, sla, komkommer in huis, iemand idee?
Alsjeblieft!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:49 schreef appelsap het volgende:
Bij Ikea net gehaktballetjes en friet op (de kleinste portie) en een salade van rode bietjes, ui, wortel, komkommer, tomaat enzo. Zal toch ongeveer wel gelijk zijn aan een normale avondmaaltijd?
Die zijn zooooo lekker daar!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanmiddag bij de La Place volgens mij wel een goede keuze kunnen maken. Een glas vers sap, met grote stukken fruit erin
Nice going Babe!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou zo'n 900-1000 kcals over na 17.00 uur. Vind ik prettig.
Ik mag weer vol meeposten van mezelf, nu ik er 5 kilo afgewerkt heb in 3 weken. Had mezelf weer eens naar een all-time high gegeten, maar nu gaat het al een tijdje erg goed eigenlijk.
Is toch gewoon kwestie van iets anders kiezen dan frietjes?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:42 schreef Tink89 het volgende:
Kutns, klotevertraging en stomme rug van de meneer die vanavond zou komen bbqen. Planning in de war, geen tijd om te eten en dus frietjes na de paardrijles. Ik kan wel janken...
Weet je daar de exacte voedingswaarden van?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:07 schreef Tink89 het volgende:
Vakantietipje btw, mijn collega bracht vandaag deze mee: http://www.action.nl/crispy-crisps-fruitsnack-18g-div-var. Niet gefrituurd of gebakken, heel lekker luchtig en zonder toegevoegde zooi.
Als je moeite hebt met fruit eten of je zoekt een alternatief voor chips, vind ik dit best aan oplossing.
Want in de vakantie kan/hoeft dat niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef Sarabi het volgende:
weer terug van een weekje vakantie met mijn ouders
Nu nog 2 weken vrij samen met mijn vriend
Dus voorlopig nog niet echt bezig met afvallen, dat komt daarna weer
Ik heb de appelvariant even voor je uit de kast gehaald:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Weet je daar de exacte voedingswaarden van?
[..]
Want in de vakantie kan/hoeft dat niet?
Volgens mij alleen voor producten die "officieel" voor de Nederlandse markt zijn. En de Action koopt dingen vaak op vanuit andere landen, begreep ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik heb de appelvariant even voor je uit de kast gehaald:
En toen wilde ik de tabel overtypen maar die staat niet op de verpakkingDat is toch verplicht?
Heb je fatsecret? Mss dat die hem pakt als je de barcode scant.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik heb de appelvariant even voor je uit de kast gehaald:
En toen wilde ik de tabel overtypen maar die staat niet op de verpakkingDat is toch verplicht?
Nee geloof het niet. Kan het wel ff downloaden, nu word ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je fatsecret? Mss dat die hem pakt als je de barcode scant.
Heb je niet persee nodigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je fatsecret? Mss dat die hem pakt als je de barcode scant.
Hoef je toch niet gelijk door naar het vriesvak te lopen voor pizza's oid?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
klopt, ben liever met andere dingen bezig dan
Nee, de bezorger werkt ook goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hoef je toch niet gelijk door naar het vriesvak te lopen voor pizza's oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |